Aihe: Audacityllä loppuhäivytys? Jelppiä!
1
Charge
11.04.2009 15:35:06

Tämmöistä olisi tarve saada tehdyksi, että biisiin pitäisi saada loppuhäivytys, siis että musiikki vaimenee pikkuhiljaa, kunnes sitä ei enää kuulu, ja siihen biisi loppuu. Audacity mulla olis käytettävissäni, ja sillä jo yritinkin, mutta kun olen vähän peukalo keskellä kämmentä tällaisten hommeleiden kanssa. Eli joku kiltti ihminen, neuvotko minulle miten sen saa tehtyä. Joo, ja tuon loppuhäivytyksen tarvitseva raita olisi MP3-muodossa, jos sitä tietoa tarvitsee. Kiitos.
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
Master of Disguise
11.04.2009 16:26:37
Sen pitäisi onnistua helposti. Maalaat hiirellä sen osan siitä raidasta johon haluat hiljennyksen tulevan. Sitten etit sieltä Efekti-valikosta Häivytys ulos.
Charge
11.04.2009 20:51:24

MP3 raidalla se ei näyttänyt sieltä efektilootasta mitään aktiivisena. Tai siis että kaikki luki harmaalla, ja semmoinen kohtahan, jonka voi valita, lukee mustalla. Ja siinä tais lukea muistaakseni fade out?
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
Charge
12.04.2009 10:34:57

Okei, pitää kokeilla. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)