Aihe: Bändi josta et olisi koskaan voinut kuvitella pitäväsi
1 2 3 4 5 6 7 8 9
HaloOfFlies
29.03.2009 23:05:35

Velvet Revolver oli minulle pitkään yksi näistä "elähtäneiden rokkikukkojen epätoivoinen yritys palata huipulle"-viritelmistä, enkä ajatellut että bändistä kovinkaan suosittua tulisi. Mutta sitten kuulin Fall To Piecesin joka tiputti leuan lattiaan. Aivan käsittämättömän upea biisi ja yksi takuuvarmasti parhaista mitä 2000-luvulla on tehty.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Antti90
30.03.2009 14:03:40 (muokattu 30.03.2009 14:09:57)

Coldplay.

Hirveetä paskaa, ei siis voi käsittää mite joku voi tykätä.
Viimeisen 15 kuukauden aikana tyttökaverin suosikit on eksyny miunkin tietokoneelle. Nytkin soi Viva la vida. :)

EDIT: Niin ja Life in technicolour II on huono. I. versio toimi, menivät pilaamaan hyvän instrun. Siksi voin yhä vihata heitä vähän.
EDIT2: Siistin suutani.
No pasa nada.
Blodapelsin
06.04.2009 08:34:35 (muokattu 06.04.2009 08:40:32)
Type O Negative. Kelasin että ei helvetti mitä goottischeisseä. Eipä poikkea Himistä ja 69 eyesistä paljoakaan. Vähän vaan hevimpää. Mutta sitten kun sain Dead again- levyn kuunteluun niin kyllä muuttui kanta kertaheitolla. Aivan helvetin mahtavaa tunnelmointia Danzig- tyylisellä laululla ja Sabbath henkisellä groovella. Tripping a Blind man on tautisen hyvä progevetäsy ja September Sunin grungevivahteet yhditettynä synkkään ja melankoliseen Type O-saundiin toimii kuin kuppa silmään. Eli täydellisesti.
Thet
07.04.2009 23:11:02
In flames. Kaikki nykyäajan örinä/murina bändit aiheuttaa vastenmielisiä tunteita, mutta silti oon nyt paljon kuunnellu in flamesia. Hyviä biisejä.
Legen... wait for it ...dary! Legendary!
cerulean
08.04.2009 18:07:51
The Beatles. Ehdottomasti. Loppupään albumit Revolverista eteenpäin kyllä nousseet nykyään henkilökohtaiset suosikit listalla melko korkealla. Aikaisempaa Beatlesia en voi sietää vieläkään.
After Ruth left me, I've been ruthless
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)