Aihe: Bändi josta et olisi koskaan voinut kuvitella pitäväsi
1 2 3 4 5 6 7 8 9
HaloOfFlies
29.03.2009 23:05:35

Velvet Revolver oli minulle pitkään yksi näistä "elähtäneiden rokkikukkojen epätoivoinen yritys palata huipulle"-viritelmistä, enkä ajatellut että bändistä kovinkaan suosittua tulisi. Mutta sitten kuulin Fall To Piecesin joka tiputti leuan lattiaan. Aivan käsittämättömän upea biisi ja yksi takuuvarmasti parhaista mitä 2000-luvulla on tehty.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Antti90
30.03.2009 14:03:40 (muokattu 30.03.2009 14:09:57)

Coldplay.

Hirveetä paskaa, ei siis voi käsittää mite joku voi tykätä.
Viimeisen 15 kuukauden aikana tyttökaverin suosikit on eksyny miunkin tietokoneelle. Nytkin soi Viva la vida. :)

EDIT: Niin ja Life in technicolour II on huono. I. versio toimi, menivät pilaamaan hyvän instrun. Siksi voin yhä vihata heitä vähän.
EDIT2: Siistin suutani.
No pasa nada.
Blodapelsin
06.04.2009 08:34:35 (muokattu 06.04.2009 08:40:32)
Type O Negative. Kelasin että ei helvetti mitä goottischeisseä. Eipä poikkea Himistä ja 69 eyesistä paljoakaan. Vähän vaan hevimpää. Mutta sitten kun sain Dead again- levyn kuunteluun niin kyllä muuttui kanta kertaheitolla. Aivan helvetin mahtavaa tunnelmointia Danzig- tyylisellä laululla ja Sabbath henkisellä groovella. Tripping a Blind man on tautisen hyvä progevetäsy ja September Sunin grungevivahteet yhditettynä synkkään ja melankoliseen Type O-saundiin toimii kuin kuppa silmään. Eli täydellisesti.
Thet
07.04.2009 23:11:02
In flames. Kaikki nykyäajan örinä/murina bändit aiheuttaa vastenmielisiä tunteita, mutta silti oon nyt paljon kuunnellu in flamesia. Hyviä biisejä.
Legen... wait for it ...dary! Legendary!
Baby-Jane
09.04.2009 09:08:39
Pentuna Nightwish ei oikein iskenyt...
Vanhemmiten sitä sitten oppi arvostamaan ja kuunteleman ihan eri tavalla,
MUTTA tämä uusi NW on kyllä niin surkeaa kuraa että ihan pahaa tekee...
Valitettavasti kys bändi on mennyt niin kaupalliseksi massamusiikiksi että edes tälläisen metallistin korvat jotka ovat kaikkeen kuraan tottuneet eivät voi hyvällä tahdollakaan kuunnella sitä.
elämään niin vitun positiivisesti suhtautuva, ei mitään aikaansaava sarkastinen paskiainen...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)