Power_chord 20.03.2009 22:54:53 | |
---|
14 vuotiaan käsialaa. Kaikki tietää sen tunteen kun kaikki menee perseelleen. Tämmöinen pieni tunteidenpurkubiisi :) Tuska Oikeasti Minä sinua rakastan Ja sitä tarkoitan On vain yksi tie Mutta kerro mihin se vie Mihin lie (kerto) Ei ole oikeaa Ei ole väärää tapaa rakastaa Kaikki on tuskaa Kun jotain haluaa Miltä tuntuu Kun jokin sisällään murtuu Tuskaksi muuttuu Mitä haluat Mitä oikeasti tarkoitat Kun minua sekoitat Kerto Miten voi Olla rakastamatta Satuttamatta Mitä teen Kun minä sinusta kiinni saan Voinko rakastaa Soolo 2x Miltä tuntuu Kun jokin sisällään murtuu Tuskaksi muuttuu Jokainen chance on mahdollisuus. |
RockNRollMan 23.03.2009 10:51:44 | |
---|
Ihan hyvältähän noi kuulostaa, sanat rimmaa hyvin. Ei ehkä sovi mihinkään ryminäbiisiin, mutta joku hitaampi menee. |
Power_chord 25.03.2009 18:30:23 | |
---|
RockNRollMan: Ihan hyvältähän noi kuulostaa, sanat rimmaa hyvin. Ei ehkä sovi mihinkään ryminäbiisiin, mutta joku hitaampi menee. Ajattelin kaunista akustisilla tuettua laulua. Ei rumpuja, ei bassoa. Vaan kitarat. Jokainen chance on mahdollisuus. |
luopio 02.04.2009 00:30:02 | |
---|
Ehkä voisit hieman käyttää jonkunlaisia kiertoilmauksia ja kuvainnollisempaa tekstiä. Tuo toistaa itseään aika paljon. Rakastaa, rakastaa, rakastaa... Mut eipä siinä. Treeniä vaan. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Charge 04.04.2009 15:46:17 | |
---|
Ihan kivat sanat, joo mutta yhdyn edellisen kommenttiin; käytäpäs enempi synonyymejä. Mutta hattua pitää nostaa, itellä ei sanoittelu onnistu suomeksi ollenkan, on vaan niin tökkivää...Ite olen muuten myös neljätoista. :) Sävellätkö kanssa? meinaan olis kiva kuulla. :) "I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers". |
Power_chord 04.04.2009 17:55:13 | |
---|
Charge: Ihan kivat sanat, joo mutta yhdyn edellisen kommenttiin; käytäpäs enempi synonyymejä. Mutta hattua pitää nostaa, itellä ei sanoittelu onnistu suomeksi ollenkan, on vaan niin tökkivää...Ite olen muuten myös neljätoista. :) Sävellätkö kanssa? meinaan olis kiva kuulla. :) Sävellän. Teen suomenkielisiä "hemppiksiä", mutta se raskaampi musiikki on enemmän sitä minun juttua. Pitää joku päivä äänitellä ja pistää jonnekkin teidän kuultaville. Jokainen chance on mahdollisuus. |
Charge 07.04.2009 14:55:05 | |
---|
Uudestaan luin tuon. Sopi tämänhetkiseen mielentilaan... "I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers". |
Charge: Uudestaan luin tuon. Sopi tämänhetkiseen mielentilaan... Sentencediltä löydät sopivia rypemislohdukkeja. "No more beating as one". Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
gösplstorm 08.04.2009 00:33:48 (muokattu 08.04.2009 00:37:00) | |
---|
Must tää oli hemmetin hyvä teksti. En tiiä miten toimii lyriikkana, mut ihan siistiä että heität 14veenä tommosia aforismeja mistä mulla ei tossa vaiheessa ollu kyllä mitään hajua. Tarkotan nyt lähinnä ainakin tätä pätkää, hyvin sanottu: "Ei ole oikeaa Ei ole väärää tapaa rakastaa Kaikki on tuskaa Kun jotain haluaa" edit: on vaan kaksi vaihtoehtoa: haluta ja kärsiä, tai ei haluta mitään. Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |