Aihe: Sanoitus : Tuska
1
Power_chord
20.03.2009 22:54:53
14 vuotiaan käsialaa. Kaikki tietää sen tunteen kun kaikki menee perseelleen. Tämmöinen pieni tunteidenpurkubiisi :)

Tuska

Oikeasti
Minä sinua rakastan
Ja sitä tarkoitan

On vain yksi tie
Mutta kerro mihin se vie
Mihin lie

(kerto)
Ei ole oikeaa
Ei ole väärää tapaa rakastaa
Kaikki on tuskaa
Kun jotain haluaa

Miltä tuntuu
Kun jokin sisällään murtuu
Tuskaksi muuttuu

Mitä haluat
Mitä oikeasti tarkoitat
Kun minua sekoitat

Kerto

Miten voi
Olla rakastamatta
Satuttamatta

Mitä teen
Kun minä sinusta kiinni saan
Voinko rakastaa

Soolo

2x
Miltä tuntuu
Kun jokin sisällään murtuu
Tuskaksi muuttuu
Jokainen chance on mahdollisuus.
RockNRollMan
23.03.2009 10:51:44
Ihan hyvältähän noi kuulostaa, sanat rimmaa hyvin. Ei ehkä sovi mihinkään ryminäbiisiin, mutta joku hitaampi menee.
Power_chord
25.03.2009 18:30:23
RockNRollMan: Ihan hyvältähän noi kuulostaa, sanat rimmaa hyvin. Ei ehkä sovi mihinkään ryminäbiisiin, mutta joku hitaampi menee.

Ajattelin kaunista akustisilla tuettua laulua. Ei rumpuja, ei bassoa. Vaan kitarat.
Charge
04.04.2009 15:46:17

Ihan kivat sanat, joo mutta yhdyn edellisen kommenttiin; käytäpäs enempi synonyymejä. Mutta hattua pitää nostaa, itellä ei sanoittelu onnistu suomeksi ollenkan, on vaan niin tökkivää...Ite olen muuten myös neljätoista. :) Sävellätkö kanssa? meinaan olis kiva kuulla. :)
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
Power_chord
04.04.2009 17:55:13
Charge: Ihan kivat sanat, joo mutta yhdyn edellisen kommenttiin; käytäpäs enempi synonyymejä. Mutta hattua pitää nostaa, itellä ei sanoittelu onnistu suomeksi ollenkan, on vaan niin tökkivää...Ite olen muuten myös neljätoista. :) Sävellätkö kanssa? meinaan olis kiva kuulla. :)

Sävellän. Teen suomenkielisiä "hemppiksiä", mutta se raskaampi musiikki on enemmän sitä minun juttua. Pitää joku päivä äänitellä ja pistää jonnekkin teidän kuultaville.
Charge
07.04.2009 14:55:05

Uudestaan luin tuon. Sopi tämänhetkiseen mielentilaan...
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
luopio
07.04.2009 20:52:58
Charge: Uudestaan luin tuon. Sopi tämänhetkiseen mielentilaan...

Sentencediltä löydät sopivia rypemislohdukkeja. "No more beating as one".
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
gösplstorm
08.04.2009 00:33:48 (muokattu 08.04.2009 00:37:00)
Must tää oli hemmetin hyvä teksti. En tiiä miten toimii lyriikkana, mut ihan siistiä että heität 14veenä tommosia aforismeja mistä mulla ei tossa vaiheessa ollu kyllä mitään hajua. Tarkotan nyt lähinnä ainakin tätä pätkää, hyvin sanottu:

"Ei ole oikeaa
Ei ole väärää tapaa rakastaa
Kaikki on tuskaa
Kun jotain haluaa"

edit:
on vaan kaksi vaihtoehtoa: haluta ja kärsiä, tai ei haluta mitään.
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)