Aihe: Tascam us-144
1
frank_z
16.02.2009 12:40:55
http://www.tascam.com/products/us-144.html

Tuommosen ajattelin hommata. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta tai ehdotusta vastaavasta hintaluokassa 100-150€
kukkola
17.02.2009 10:19:39
http://www.tascam.com/products/us-144.html

Tuommosen ajattelin hommata. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta tai ehdotusta vastaavasta hintaluokassa 100-150€

Minulla on käytössä yhtenä laitteena tuosta isompi versio US-428 ja toimii ihan hienosti. Nykyään käytän tuota vain kontrollerina enkä lainkaan DAWina.
Rautalanka Rulez
frank_z
23.02.2009 12:33:43
Jep, eli kyseinen laite lähti tilaukseen Saksasta.
Kirjoittelen sitten kokemuksia laitteesta kun olen kerennyt sitä kunnolla testailemaan.
ekikoo
13.03.2009 12:12:20
Miltäs tuo laite on maistunut? Katselen parhaillani usb-interfacea itselleni, ja juuri huomasin tuon vaihtoehdon, 'vaatimuksistani' näyttäisi täyttyvän ainakin
-Vista
-spdif
-hi-z (bassolle lähinnä)
-midi i/o

Toimiiko nämä vehkeet sitten ihan normikäytössä, että musat ja pelit pelaillaan (luureilla) tuon kautta? Niin ja että muut windowsin äänet kuuluisivat myös softasynia käytettäessä, eli biisien transkriptointi ja mukana soittaminen?
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
frank_z
13.03.2009 12:41:07
Hyvin on laite hoitanut hommansa. Jostain olen lukenut, että kuuloke-ulostulon äänenvoimakkuus on vähän hiljainen.

Itselläni on tällainen "viritelmä":
Kitara/Basso -> Boss GT-8 -> (spdif) Tascam -> Logitech Z-2300 (-> kuulokkeet).

Kaikki äänet (pelit & windows) saa tulemaan Tascamista läpi kun muistaa poistaa integroidun äänikortin käytöstä.

Cubase LE 4 toimii hyvin ja latenssit pysyvät pieninä.

Laitten tilasin Thomannilta 3 vuoden takuun takia. (En kyllä suomalaisista liikkeistä netissä sitä löytänytkään). Hinta on näköjään noussut 155€ -> 169€, mutta omasta mielestäni olen kyllä saanut rahalle vastinetta, kun kaikki ylimääräiset surinat ja burinat ovat muisto vain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)