aikavaikea 22.12.2006 19:39:30 | |
---|
Varmaan yli kymmenen vuotta kun olen viimeksi kuullut tuon biisin ja nyt sitten valkeni: tuohan on ihan silkkaa Thin Lizzyä! Tottakai kitaraharmoniat, mutta myös koko biisin popmaisuus, ja sanoituskin vois olla Lynottia. Vaikka mulla ei ollut hajuakaan mistä biisistä oli kyse, niin arvasin just ennen juutuubilinkin avausta, että täytyy olla Guilty Of Love 2541:n kuvauksen perusteella. :-) I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
rheinone 23.12.2006 17:04:45 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
2541 23.12.2006 18:14:21 | |
---|
Tässäki on Powell kannuissa, eikä oo (herralle kiitos) Lemmyä häsläämässä bassonvarressa. Grrooove. Vaikea oliskin kuvitella Lemmyä tuohon...:) Basson varressa siis Clive Chaman, joka soitteli myös Powellin Hammer -yhtyeessä. |
rheinone 17.03.2009 14:35:05 (muokattu 17.03.2009 14:35:52) | |
---|
arppah8: Ei ole DVDtä, joskus tuli löydettyä koko keikka netistä. Vaikka en musiikkia muuten latailekaan, vanhoja VHS-livepätkiä tuli yhteen väliin metsästettyä ahkerasti. Eipä niitä muualtakaan löydä. Vihdoin tuli paikallisessa viideoliikkeessä vastaan Live! '83 Donington / Monsters Of Rock dvd-formaatissa. Jaaha, Paicen lisäksi Marsdenkin on jo ottanu hatkat. Mites siinä sitte kävi, tuliko kenkää vai miten? Mel Galley jota tapauksessa "ykköskitarassa". Mutta kuka on se sakemannin näköinen viiksivallu bassonvarressa? Ei kai Murray oo aikoinaan ollu noin ruma sentään? |
ukko idänmies 17.03.2009 14:37:31 (muokattu 17.03.2009 14:41:13) | |
---|
rheinone: Vihdoin tuli paikallisessa viideoliikkeessä vastaan Live! '83 Donington / Monsters Of Rock dvd-formaatissa. Jaaha, Paicen lisäksi Marsdenkin on jo ottanu hatkat. Mites siinä sitte kävi, tuliko kenkää vai miten? Mel Galley jota tapauksessa "ykköskitarassa". Mutta kuka on se sakemannin näköinen viiksivallu bassonvarressa? Ei kai Murray oo aikoinaan ollu noin ruma sentään? Basisti on Colin "Bomber" Hodgkinson. E: Ostin ton aikoinaan VHS:nä ja nippa nappa pystyy kattomaan, kun ärsyttää se Mel Galleyn kiemurtelu niissä törkeissä vihreissä haalareissa. Ja aloituskysymykseen vastaan ehdottomasti Paice. |
rheinone 17.03.2009 14:59:44 | |
---|
ukko idänmies: Basisti on Colin "Bomber" Hodgkinson. Aaaiivan, Hotkinssonhan se siellä leveästi hymyilee. E: Ostin ton aikoinaan VHS:nä ja nippa nappa pystyy kattomaan, kun ärsyttää se Mel Galleyn kiemurtelu niissä törkeissä vihreissä haalareissa. Ja aloituskysymykseen vastaan ehdottomasti Paice. Jotenkin tulee heti mieleen että Galleylle on sanottu "Nyt sitte kiemurtelet, sillä Marsden oli paska jätkä ku se ei kiemurrellu". Aika hätäsenkuuloista meininkiä ainakin alkusetti. Panisin kyllä aika paljon Powellin piikkiin joka ei tässä kyllä tunnu millään muotoa olevan parhaimmillaan tai edes kohtuullisessa vedossa. |
Gaines 17.03.2009 18:27:25 | |
---|
En nyt muista tarkkaan mutta Coverdale taisi vittuilla tjsp. Marsdenin ulos bändistä, jotain härdelliä siinä oli. Moody jäi vielä vähäksiaikaa, kunnes sekin tie tuli päätökseen. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
sirdickyj 17.03.2009 20:57:17 (muokattu 17.03.2009 20:57:45) | |
---|
rheinone: Aaaiivan, Hotkinssonhan se siellä leveästi hymyilee.
Jotenkin tulee heti mieleen että Galleylle on sanottu "Nyt sitte kiemurtelet, sillä Marsden oli paska jätkä ku se ei kiemurrellu". Aika hätäsenkuuloista meininkiä ainakin alkusetti. Panisin kyllä aika paljon Powellin piikkiin joka ei tässä kyllä tunnu millään muotoa olevan parhaimmillaan tai edes kohtuullisessa vedossa. Powell on mainettaan ankeampi rumpali. Rondinelli ei ikinä taas saa ansaitsemaansa arvostusta. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
ukko idänmies 17.03.2009 22:17:35 | |
---|
sirdickyj: Powell on mainettaan ankeampi rumpali. Rondinelli ei ikinä taas saa ansaitsemaansa arvostusta. Puhut vähän mutta asiaa. |
stapani 18.03.2009 00:30:29 (muokattu 18.03.2009 00:41:42) | |
---|
Yep Since You`ve Been Gone "Onks tää joku uus Rainbown piisi?". Mimmi mittas mut katseellaan päästä varpaisiin, tokaisi "Tosi vanha!" ja lähti päinvastaiseen suuntaan Muija oli oikeassa, Russ:n toka soolo 1976 ja tuo yx mun 70-luvun suosikki Head East vuonna 1978....... Lady Of The Lake ehdoton suosikkini jo yli 30 vuoden ajan LLR&R levyltä..... Ja Rondinellistähän tarina vuosien takaa kertoo , että lienee ainoa rumpali joka on sanonut KISS-yhtyeelle ei kun kysyttiin rumpalin tontille.......ja lisäksi soittanut Blue Öyster Cultissa, jota joskus tuotti muuan Martin Birch......jne........ Mutta Rondinelli kuten edellä todettu, ei ole saanut ansaitsemaansa arvostusta....tuntuu siltä että se mies soittaa sitä mitä itse haluaa eikä $ voimalla........ Kunnioitan kovasti. |
rheinone 18.03.2009 09:27:50 | |
---|
ukko idänmies: Ja aloituskysymykseen vastaan ehdottomasti Paice. Pannaas tänne nyt se video, josta otsikon aloituskysymys muutama vuosi sitten lähti liikkeelle, kun se kerran juutuubiin tällä välin on putkahtanut. http://www.youtube.com/watch?v=YcAQqfjht5c |
Velli 18.03.2009 10:14:27 | |
---|
rheinone: Pannaas tänne nyt se video, josta otsikon aloituskysymys muutama vuosi sitten lähti liikkeelle, kun se kerran juutuubiin tällä välin on putkahtanut. http://www.youtube.com/watch?v=YcAQqfjht5c Paicesta tykkään yli kaiken, mutta en voi mitään sille, että tuo versio on Here I Go Again-studioversioista mun mielestä huonoin. Jotenkin kaikin puolin liian lässy. Eniten häiritsee se, että bassolla ei ole urkupistettä säkeistöjen alla. Biisi kuulostaa jotenkin liian iskelmältä kun basso soittaa soinnun pohjasävelet säkeistössä. |
sirdickyj 18.03.2009 10:27:52 | |
---|
Velli: Paicesta tykkään yli kaiken, mutta en voi mitään sille, että tuo versio on Here I Go Again-studioversioista mun mielestä huonoin. Jotenkin kaikin puolin liian lässy. Eniten häiritsee se, että bassolla ei ole urkupistettä säkeistöjen alla. Biisi kuulostaa jotenkin liian iskelmältä kun basso soittaa soinnun pohjasävelet säkeistössä. mä oon samaa mieltä, toi on ihan helvetin ankee versio, siis toi wanha whitesnake versio. ei oo kolissu ikinä pätkääkään. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
J.Hollström 18.03.2009 10:37:43 | |
---|
sirdickyj: Powell on mainettaan ankeampi rumpali. "I called Cozy early in 1975 and asked him to come to Los Angeles and try out for the band," says Ritchie. "We had already auditioned 12 drummers and none of them were right. Cozy came in, played for 20 minutes and became the third member of Rainbow. His sense of timing is perfect." -Ritchie Blackmore Ihan puukorva toi Rikukin kun otti tommosen pelkällä maineella ratsastaneen rumpalin bändiinsä. "Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen |
rheinone 18.03.2009 10:37:55 (muokattu 18.03.2009 10:44:00) | |
---|
Taas se vääntö alkaa: Orkkis on bestis! Velli: Paicesta tykkään yli kaiken, mutta en voi mitään sille, että tuo versio on Here I Go Again-studioversioista mun mielestä huonoin. Jotenkin kaikin puolin liian lässy. Eniten häiritsee se, että bassolla ei ole urkupistettä säkeistöjen alla. Biisi kuulostaa jotenkin liian iskelmältä kun basso soittaa soinnun pohjasävelet säkeistössä. Kerrankin jotain perusteluja; Hjyvä! Mun mielestä taas '87-versio kuulostaa jotenkin liian AOR:ltä kun basso soittaa pelkkää plöm-plöm-plömiä säkeistössä. E: ei oo kolissu ikinä pätkääkään. Radiota on vaa joutunu toiselle kanavalle veivaamaan, ei oo voinu mitään. |
rheinone: Taas se vääntö alkaa: Orkkis on bestis!
Kerrankin jotain perusteluja; Hjyvä! Mun mielestä taas '87-versio AOR:ltä pelkkää plöm-plöm-plömiä E: Radiota on vaa joutunu toiselle kanavalle veivaamaan, ei oo voinu mitään. Minua taas ärsyttää uusioversiossa se kauhea syntikkasoundi ja ne tukkahevikitarasoundit. Originaali paras. |
Gaines 18.03.2009 13:40:53 | |
---|
Amen, originaali on se mikä kolisi alun alkajiinkin ja tekee sitä edelleen. Uudempi on vain turhaa kuorrutusta. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Jankku 18.03.2009 17:23:55 (muokattu 18.03.2009 17:24:27) | |
---|
StJerky: Minua taas ärsyttää uusioversiossa se kauhea syntikkasoundi ja ne tukkahevikitarasoundit. Originaali paras. Aivan TÄYSIN samaa mieltä ja mitä Cozyn taitoihin tulee, niin epäilen ettei tällä foorumilla oo kovinkaan montaa jätkää, joka pystyis vetään niinku Powell. Yksi kovimpia rumpallisteja mitä on, se groove :) Hell is where the heart is! |
mlehtinen 18.03.2009 20:29:29 (muokattu 18.03.2009 20:29:59) | |
---|
Jankku: Yksi kovimpia rumpallisteja mitä on, se groove :) Hyvin sanottu. Molemmat ovat meikäläisen suosikkirumpaleita mutta Paice nyt on kuitenkin vielä kovempi. Vastaukseni siis on: with Paice. Suosittelen: In rock, Machine head, Made in Japan, Live in Stuttgart 1993, In your trousers-bootleg... |
-Cale 18.03.2009 22:32:13 | |
---|
Minusta tuo originaali Here I Go Again on toimivin, joskaan eivät myöhemmätkään versiot toki huonoja ole. Jotenkin vain kaikessa yksinkertaisuudessaan tuo originaali on jokseenkin hellyyttävä, mitä myöhemmät turboahdetut versiot taas eivät ole. |