Aihe: AMORAL studiossa!
1 2 3 4 534 35 36 37 3850 51 52 53 54
Ben_D
27.02.2009 22:45:07

Ihan ok biisi, mutta nyt viimeistään meni laulu yli. Luonnotonta rääkymistä.....en jaksa aikasempia kommentteja lukea, mutta kuulostaa ihan murrosikäisen rääkymiseltä. Koivunen laulaa omassa bändissään 120000 kertaa paremmin.
Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal
Jii
27.02.2009 23:03:38
Pidin biisistä. Kill'Em All tuli välillä laulusta mieleen niin kuin on jo mainittu. Ei se huono ole. Kertsihän oli puhtaineen sitten loistava tuon räkäisemmän laulelun jälkeen.

Tokihan tuo on erilaista kuin aikaisempi Amoral.
Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home.
Osta Amfisound RR
Landstr
27.02.2009 23:57:53
Kyllähän se voisi toimia tuo musiikki, mutta kun aina vain tulee se fiilis että 'miksi tähän suuntaan?!'. Vanha vain kolahti niin paljon paremmin. Alakuloinen fiilis tuli.
Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies
SSilver
28.02.2009 00:50:35 (muokattu 28.02.2009 01:11:55)
Hei oikeasti, kai tämän nyt on jo viimeistään oltava vitsi?

Edit: Niin joo hei anteeksi tällaisesta kommentista, joka varmasti jonkun mielestä edustaa huonoa keskustelua. Eihän mun tietenkään tarvitsisi kommentoida mitään biisiä vain sen takia, etten siitä tykkää, mutta tässä tapauksessa tilanne on kuitenkin toinen, koska mä oikeasti tykkään tosi paljon Amoralin musiikista. En siis polta Amoral-paitaani, enkä pura henkilökohtaisia makuuhuonelaulajan kateuksiani Aria kohtaan, vaan oikeasti olen rehellisen ihmeissäni ja huvittunut tästä uudesta kappaleesta. Jatkakaa rauhallista keskustelua.
Deino
28.02.2009 00:54:15

SSilver: Hei oikeasti, kai tämän nyt on jo viimeistään oltava vitsi?

Samaa mietin. Tuo laulu on jo niin ala-arvoista, että ei tämä muuta voi olla.
luopio
28.02.2009 01:07:45
Deinonychius: Samaa mietin. Tuo laulu on jo niin ala-arvoista, että ei tämä muuta voi olla.

Katkerat. Hyväksykää nyt vaan, ettei vanhaan tule paluuta.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Bobana
28.02.2009 01:30:38
Laulusaundien osaltahan tuo oli aika sysi mutta jossain syvyydessä minussa on se tunne että Arttu vielä poksauttaa pankin.

5 vuoden päästä.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Gaines
28.02.2009 09:49:11
Mun korvaan kuulosti hyvältä, erityiset plussat lähtee Juhana Karlssonille. Kannuosasto toimii kyllä timantisti ja bändi muutoinkin soittaa hienosti.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Burn
28.02.2009 10:06:00

Justiinsa juu. Biisi lähti reippaasti käyntiin, Amoralilta kuulostaa juu, mutta tuo Arin paperinohut narina...Kertsistä silti jollain tavalla tykkäilin. Mikäli yleinen linja tulee olemaan se että vokalistin on tarkoitus kuulostaa vanhalta kaapin ovelta, en enää edes yritä ymmärtää.
Synestesian ilmainen nettisinkku julkaistu, testaa omasi! http://synestesia.net
Humppapoliisi
28.02.2009 10:22:19

En usko että Amoral tekee toista levyä Koivusen kanssa. Minä en ainakaan tekisi. :)
-
Punisher
28.02.2009 10:28:04

Mikäli yleinen linja tulee olemaan se että vokalistin on tarkoitus kuulostaa vanhalta kaapin ovelta, en enää edes yritä ymmärtää.

Mietinkin biisiä kuunnellessa, että miten oli niin tuttu ääni! Pitää rasvata saranat ettei tarvi Idols-voittajaa kuunnella kotona liikuskellessa. Ei mutta oikeasti, pitää nyt vain hyväksyä tämä tosiasia, että laulajana on Koivusen Ari. Se on kuitenkin ongelmista pienin, koska niin sävellyksellisesti ja sovituksellisestikin homma haisee jollekin aivan muulle kuin mitä tällaisen thrash-johdannaisen vyörytyksen tulisi. Liian siloiteltua ja puunattua on biisi itsessäänkin soundeja myöten. On tämäkin tavallaan ihan toimivaa omassa karsinassaan, mutta Amoralissa viehätti aikoinaan eniten se groovaava paskaisuus, joka on nyt täysin tipotiessään. Pitää nyt kuitenkin vielä kuunnella levyä jahka ilmestyy, ehkä se uusi puhtoinen ja puunattu linjakin voi olla hyvä - aivot vaan pitäisi uudelleenvirittää tälle Amoral-taajuudelle.
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
Thimba
28.02.2009 11:18:11
Katsos voiko olla, että vihdoin nämä Arin puolesta puhujat, joita ei voisi vähempää kiinnostaa Amoral fanien mielipiteet Arin huonosta laulusta, ovat hiljentyneet ja antavat keskustelun jatkua aivan sopuisalla pohjalla? Vihdoinkin.

On näköjään jotkin Ari fanitkin tajunneet että eihän tuo Ari nyt oikeen tuohon Amoraliin sovikkaan. Ei vain sovi. Jatkaisi vain oman bändinsä kanssa kun siihen tuo ääni sopii, onhan bändi tuon äänen ympärille rakennettu.

Pieni osa minusta kyllä toivoo, että Amoral floppaa tuon takia. Jos vaikka tilanteeseen saisi muutoksen sitä myötä, mutta ei tässä nyt muuta oikeen tosissaan voi toivoa kun kaikkea hyvää Amoralille. Itsehän halusivat uutta kokeilla ja olivat tarpeeksi rohkeita kokeilemaan jotain aivan uutta.
thaapala
28.02.2009 11:38:09
Työnnetään nyt omakin lusikka soppaan, kun tuli viimein yksi uusi biisi kuunneltua.

Musiikki itsessään rokkasi ihan hyvin. Koivusen laulu puolestaan ei, tuoden mielleyhtymiä Hansonien Mmmbop -kappaleeseen. Kaveri kuulostaa n. 12-vuotiaalta. Eipä mulla muuta, jatkakaa.
Fintrollx
28.02.2009 12:03:03

Humppapoliisi: En usko että Amoral tekee toista levyä Koivusen kanssa. Minä en ainakaan tekisi. :)

Vaikee tosta voi olla enää perääntyä, vai meinaatko, että heti levyn julkasun jälkeen "Hei, teit tän levyn meidänkaa ja faneja vituttaa toi sun äänes, voitko nyt mennä pois?"

:P
Simo78
28.02.2009 12:44:17
On näköjään jotkin Ari fanitkin tajunneet että eihän tuo Ari nyt oikeen tuohon Amoraliin sovikkaan. Ei vain sovi. Jatkaisi vain oman bändinsä kanssa kun siihen tuo ääni sopii, onhan bändi tuon äänen ympärille rakennettu.

En ole mikään Arin puolesta puhuja, en tod. Mun mielestä toi uusi on(toistan itseäni) parasta Aria, vaikka tossa ois kuinka "Hetfieldiä" ja "pikkupoikaa". Se sen oma bändi on ihan perseestä, niinku sen laulutki niissä. Ei sitä kirkunaa pysty kuuntelemaan.
Räkkipeli
28.02.2009 17:57:55
Arin äänessä vaan ei oo mitään äijjää. :D Se tässä ehkä tökkii..
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
reinot
28.02.2009 18:47:27
Räkkipeli: Arin äänessä vaan ei oo mitään äijjää. :D Se tässä ehkä tökkii..

Sehän on iso+ ettei laulussa kuulu Hynysen narinaa.
Räkkipeli
28.02.2009 18:53:18 (muokattu 28.02.2009 18:53:34)
reinot: Sehän on iso+ ettei laulussa kuulu Hynysen narinaa.

Haha :D Se on siis totta. "Äijjä" ""titteli"" on virallisesti Hynysen nimissä.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
reinot
28.02.2009 19:10:49
Räkkipeli: Haha :D Se on siis totta. "Äijjä" ""titteli"" on virallisesti Hynysen nimissä.

Sehän on ollut jo pitkään virallinen, Nikulan kanssa puoliksi. Subilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)