Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DAD tulee taas
1 2
Veikko
29.08.2005 17:59:39 (muokattu 29.08.2005 18:01:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo maanmainio tanskalainen laulu- ja soitinorkesteri rantautuu "taas" Suomeen. Viime keikan missasin, nyt pakko päästä paikalle.
 
Turku, Klubi 2005-10-22
Helsinki, Kulttuuritalo 2005-10-21
Tampere, Klubi 2005-10-20
 
Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon.
Deeku
30.08.2005 18:50:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En muista konserteista tiedä, mutta näkyi Kulttikselle olla 39 € lippujen hinnat ja se on kova. Jos Klubikeikoille pääsee järkevään hintaan, niin ehkä tuo tulee taas tsekattua.
 
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Veikko
04.09.2005 11:56:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereen kekan liput ovat kuulemma 22 euroa zipale.
 
Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon.
Veikko
21.10.2005 22:19:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, että oli hyvä keikka. jengi lauloi mukana melki jokaisessa piisissä. Nousi parhaimpien keikkojen kastiin mitä veikkonen ikuna nähnyt.
 
Puhuiko hän viittä kieltä? Entä oliko hänellä mitään sanottavaa? -L.Viita
Deeku
22.10.2005 12:11:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään pitäisi mennä katsomaan. Toivottavasti setti eri kuin edellisellä Suomen vierailulla. Se oli kerran kivaa, mutta ei toiste.
 
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Silvio Dante
22.10.2005 15:03:03 (muokattu 22.10.2005 15:09:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, että oli hyvä keikka. jengi lauloi mukana melki jokaisessa piisissä. Nousi parhaimpien keikkojen kastiin mitä veikkonen ikuna nähnyt.
 
Komppaan. Oli aikalailla törkeen hyvä, mulla ei juuri jäänyt tuohon Nosturin vetoon lisättävää. Paras keikka piiiiiitkäään aikaan.
 
E: niinku tuolla toisella palstalla jo hehkutin, "meitsi on tosta keikasta ihan mehuissa".
 
Aijai!
phiit
23.10.2005 20:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan. Oli aikalailla törkeen hyvä, mulla ei juuri jäänyt tuohon Nosturin vetoon lisättävää. Paras keikka piiiiiitkäään aikaan.
 
E: niinku tuolla toisella palstalla jo hehkutin, "meitsi on tosta keikasta ihan mehuissa".

 
Eirttäin hyvin sanottu! :)
 
Would You? www.below-me.com
Shabby
23.10.2005 21:12:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"It´s after Dark now
and Disneyland is closed
We´ve been served
ice-cold beer
And Waltie is our host
 
It´s after dark now
and Disneyland is closed
the party´s over
the night is here
Let´s bring out a toast..."
 
Meitsi oli aivan täpinöissä keikasta, pitäisköhän käydä useammin? Häiriköimme sitten muita yöliikkujia tuolla kauniilla, mutta ah niin haikealla keikanlopetusbiisillä...
 
Stig on ehdottomasti maailman visuaalisin basisti, itsekullakin olisi paljon opittavaa häneltä. Olisin halunnut nähdä Oliivin ja Raketin lähempää (ja kokeilla kuinka niillä oikein soitetaan, lol!)
 
E: niinku tuolla toisella palstalla jo hehkutin, "meitsi on tosta keikasta ihan mehuissa".
 
Missä palstalla? Onko täällä aihaasta toinenkin topicci?
 
Minulla ei ole vapaa-ajan ongelmia työpaikallani.
-Spade-
24.10.2005 09:30:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, että oli hyvä keikka. jengi lauloi mukana melki jokaisessa piisissä. Nousi parhaimpien keikkojen kastiin mitä veikkonen ikuna nähnyt.
 
Oli kyllä aivan loistava keikka.
 
Hyvä että keikka oli Klubilla. Pakkahuoneen puolella tuskin olisi päässyt syntymään noin hienoa tunnelmaa.
 
Ohan se varma.
rockpock
25.10.2005 14:04:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hehheh meikä myi perjantaina DAD:n laulajalle brio puujunaleluja. Heppu kierteli kauan osastolla ja otti itsestään kuvankin siinä briohyllyllä ja sitten jotain jubailtiin kassalla =)
 
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
aikavaikea
25.10.2005 18:04:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emmie ny muuta, ku tulin vaan kertomaan kuin katteellinen mie teille oon. ...prkl...
 
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä.
Deeku
27.10.2005 21:28:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä mahtava keikka, ei voi kieltää. Setti oli hyvä ja bändi rokkasi niin pirusti.
 
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Veikko
01.11.2005 19:29:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

D.A.D keskustelupalstalta Suomen keikoista seuraavaa: I loved all the gigs as well!!!In whole,the best gig was in Tampere I think,but as always,I loved all the gigs!!! =D
Gotta see them soon again!!
 
Toivottavasti tulevat takasi.
 
Puhuiko hän viittä kieltä? Entä oliko hänellä mitään sanottavaa? -L.Viita
Mechanizm
02.11.2005 21:42:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs ne soitti?
 
Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi.
Dr. Phil
19.02.2009 21:23:04 (muokattu 25.02.2009 14:23:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1204 päivää vanhaan ketjuun!
 
Joo mut en jaksanu alottaa uutta. Pelastakaa mun ja mun kaverin ilta ja myykää 2 lippua tolle d-a-d:n loppuunmyydylle tampereen keikalle! Maksan hyvän hinnan.
 
E: 1 lipun tarvisi enää!!!
 
duluoz
25.02.2009 14:02:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää on tulossa Kivenlahti rockiin kesäkuussa.
 
http://www.kivenlahtirock.com/09/esiintyjat.php
 
Shabby
25.02.2009 17:30:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

duluoz: Nää on tulossa Kivenlahti rockiin kesäkuussa.
 
http://www.kivenlahtirock.com/09/esiintyjat.php

 
IIK! Ja Backyard Babies, Maj Karma ja Stam1na... Pitäisikö matkustaa Espooseen?
 
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
teg
25.02.2009 19:36:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr. Phil: Joo mut en jaksanu alottaa uutta. Pelastakaa mun ja mun kaverin ilta ja myykää 2 lippua tolle d-a-d:n loppuunmyydylle tampereen keikalle! Maksan hyvän hinnan.
 
E: 1 lipun tarvisi enää!!!

 
Tuota noin, vieläkä olis lipun tarvetta ?
 
krautio
25.02.2009 21:34:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko mitään hajua settilistoista tältä kiertueelta. (Sori, en jaksanut googlettaa itse.) En ole kuunnellut kuin alkupään levyjä ja ei kehtaisi lähteä katsomaan bändiä, jos tulee vain viimeisten levyjen matskua.
 
Köpe
 
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
joukov
26.02.2009 17:30:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biisejä taisi tulla jokaiselta levyltä, monipuolinen setti oli.
Bändi on vielä huippuvireessä, keikka oli täyttä rautaa!!
 
http://barbarocker.com/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «