Epämuusikko 09.02.2009 18:55:59 | |
---|
Bändikilpailut? Mitä siellä tehdään? Nepataan? Nimimerkki Rock SM mestari -86. Nokitan. Kolminkertainen Puhallinorkesterien A-sarjan Suomenmestari. lol. Insinööripohjalta. *R.I.P Oksanen* |
Deino 09.02.2009 22:45:47 | |
---|
|
BanZai88 09.02.2009 23:59:50 | |
---|
Taidettiin muute jättää tämä bändi taakse viime vuonna Kuopion bändikilpailussa... Touché taas ;) Hoho, jätkä vetelee ihan hatusta : ) Eipä kyllä viime vuonna oltu kyseisessä bändiskabassa mukana, toissa vuonna elikkäs 2007 oltiin finaalissa ja teitä ei kyllä siellä näkynyt... Tosin tuolla skaballa ei nyt paljoa pysty eikä kannata kehua, mutta mukavahan siellä on soittaa ja lähinnähän siinä on tarkoitus bändiä tuoda esiin. Että touchét vain sinnepäin :) |
Kailis 10.02.2009 01:12:45 (muokattu 10.02.2009 01:14:29) | |
---|
Sata lasta joista ei tullut .......kaan :D?? Kuuluinen? Maan Kuu luuviuluko? Ei aukea sun pistearvoitus. Jotenkin vihje viittais "paskaakaan" sanaan, mutta ei sovi. Hei keksin, se on "paskojakaan". Toisaalta, rimmatakseen bändin nimen pitäis olla "Satoja lastoja". Hmmm... |
moderndrummer88 10.02.2009 08:46:37 | |
---|
Hoho, jätkä vetelee ihan hatusta : ) Eipä kyllä viime vuonna oltu kyseisessä bändiskabassa mukana, toissa vuonna elikkäs 2007 oltiin finaalissa ja teitä ei kyllä siellä näkynyt... Tosin tuolla skaballa ei nyt paljoa pysty eikä kannata kehua, mutta mukavahan siellä on soittaa ja lähinnähän siinä on tarkoitus bändiä tuoda esiin. Että touchét vain sinnepäin :) Näinkäs se olikin :D Oolrait... "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
wavelength 10.02.2009 08:54:08 (muokattu 10.02.2009 08:57:21) | |
---|
En tiedä mistä puhun.
Myytävänä 18" Masterwork Custom China |
Niq 10.02.2009 14:01:09 | |
---|
Hyvä Deino! Alkaa löytyä sitä rock-otetta virvelikäteen, basarihan jo jyskääkin komeasti. Muutenkin timmimpää soittoa video videolta, vaikka kitaristi vetelikin välillä miten sattuu. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Deino 10.02.2009 14:35:38 | |
---|
Aloituksen kapulakikkailut olivat kyllä hienoja! Harjoittelitko pitkään? Noin 0 sekuntia... |
fish-eye 10.02.2009 14:49:45 | |
---|
Deino sää vedät hyvin, mutta mun mielestä taas tossa pätkässä vähän on hukassa välillä se tatsi? En todellakaan korota itseäni sanomalla tätä, mutta tuntuu vaan siltä. Ps. Oletko itse halunnut juuri tuollaisen bassarisaundin? "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
Deino 10.02.2009 15:26:55 | |
---|
Deino sää vedät hyvin, mutta mun mielestä taas tossa pätkässä vähän on hukassa välillä se tatsi? Olisi tuosta soitollisesti saanut paljon parempiakin ottoja, mutta kuten videon lopusta selviää, kitaristin ylin E-kieli katkesi ja varakieliä ei ollut... Ps. Oletko itse halunnut juuri tuollaisen bassarisaundin? Mitä tarkoitat? |
|
Deino 10.02.2009 15:55:00 | |
---|
Mielestäni tommosessa musassa pitäs rimshotit paukkua, kovin munaton toi virveli. No ei se Adlerikaan niitä rimshotteja soittanut... Soundit nyt on mitä on, kun yhdellä mikillä suoraan videokameraan kiinnitettynä nauhotettu ja pitäisi saada kitara ja rummut balanssiin ja myös kuulostamaan hyvältä. |
moderndrummer88 10.02.2009 16:38:26 | |
---|
No ei se Adlerikaan niitä rimshotteja soittanut... Mutta sillä se virveli saatiin soundaamaan muilla konsteilla jämäkältä. Jotenkin näistä sun gunnaripätkistä puuttuu sitä svengiä, josta olen aiemminkin maininnut. Koitat tehdä ehkä liian "oppikirjamaisesti" nää jutut..? Koittakaas muuten saada basisti tohon teidän "duuoon", kuulostaa varmaan senkin takia, kun basistia ei ole, niin aika ohuelta ja laimealta. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
DrmBug 10.02.2009 17:25:17 | |
---|
No ei se Adlerikaan niitä rimshotteja soittanut... Soundit nyt on mitä on, kun yhdellä mikillä suoraan videokameraan kiinnitettynä nauhotettu ja pitäisi saada kitara ja rummut balanssiin ja myös kuulostamaan hyvältä. Niin, no. Minusta pitäisi pyrkiä nimenomaan siihen, että soitto ja balanssi kuulostaa hyvältä yhdellä mikillä äänitettynä. |
fish-eye 10.02.2009 17:36:33 | |
---|
Mitä tarkoitat? Musta se on vähän kylmä. :( Ei soi, eikä läsähdä. "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
Deino 10.02.2009 18:06:45 | |
---|
Niin, no. Minusta pitäisi pyrkiä nimenomaan siihen, että soitto ja balanssi kuulostaa hyvältä yhdellä mikillä äänitettynä. Se kuulostaakin, mutta kitaran takia EQ:ta pitää runkata niin, että sen saa kuuluviin ja hyvän kuuloiseksi = rummut menevät vituiksi. Jos joku armahtaisi välineet kahteen raitaan niin tuosta saisi jo miljoona kertaa paremman. |
Deino 10.02.2009 18:07:04 | |
---|
Musta se on vähän kylmä. :( Ei soi, eikä läsähdä. Syy tähän selitetty ylempänä. :) |
haunted 10.02.2009 19:59:18 | |
---|
Guns N' Roses - Paradise City (Drum & Guitar Cover) http://www.youtube.com/watch?v=x7cpkqgzie0 Ihan jees perus soittoo! Pikkusen vanteita, voimaa ja sitäkautta peenistä mukaan soittoon. Lopussa kuitenki selviää se äijän leipälaji! Keep on soittaminen. Semmosta. |
fish-eye 10.02.2009 20:27:59 | |
---|
Syy tähän selitetty ylempänä. :) Siis joo ton luin, mutta jotenki se saundi vaan kuulosti... Ääh ... Olkoot. "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
moderndrummer88 10.02.2009 21:09:00 | |
---|
Siis joo ton luin, mutta jotenki se saundi vaan kuulosti... Ääh ... Olkoot. Äläpä anna olla..! ..Koska tuolta se basari on kuulostanu myös niissä deinon pätkissä missä se soittaa yksin. Oisko niin, että tarvii tuommosen lyhyen napakan soundin noita ylinopeuspaahtoja varten... "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |