Aihe: Apogee Big Ben
1
Säätäjä
05.02.2009 16:06:20
mun mielest nois on sama kello. korjatkaa jos oon väärässä. benissä tietysti liitäntöjä enemmän.
Täytäthän mun silmälasini. Mun studio
loosah
05.02.2009 16:48:02
Tsori topicista poikkeaminen, mutta kuulin blondista, joka oli käynyt studiossa ja poistunu kuitenki nopeasti, ku sille selvis, että Big Ben onkin pelkkä studiokello.
GIGO
theguru_
05.02.2009 17:26:53 (muokattu 05.02.2009 17:27:17)
Samaa teknologiaa, c777. Mä en itse ole kello-hypetyksen kannattaja, mutta jos sulla on laittaa tonni big beniin niin tsekkaa sit samalla http://www.antelopeaudio.com/en/index.html , sielläkin on "ihan hyviä" arvosteluita saaneita purnukoita.
I switched my output cables around and now when I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset?
koopop
05.02.2009 17:42:17 (muokattu 05.02.2009 17:43:54)

Mäkään en usko (enää) ulkoisiin kelloihin. Mulla oli ex-studiossa AD/DA16x:t ja kellon anto Rosendahlin nanoclock, äänikorttina oli RME:n digiface. Tonnin sijoitus Rosendahliin tuntui aivan järjettömältä saundin puolesta. AD/DA16x:n "saundi" ei siitä mun mielestä parantunut yhtään. Lumehommaa, sanon ma.

Kannattaa kuitenkin tutustua Rosendahliin vaihtoehtona!

Just oli pari numeroa sitten Tape op:issa juttua kellotuksesta. En nyt muista kuka, mutta joku kelloinsinööri joka niitä valmistaa, vastaili että laitteen oma kello on se paras kello. Varsinkin kun mennään jo näin pro-tasolla kuten Apogee. Täytyykin kaivaa juttu esiin, siellä oli aika hyviä pointteja!
hape
05.02.2009 18:40:12

Just oli pari numeroa sitten Tape op:issa juttua kellotuksesta. En nyt muista kuka, mutta joku kelloinsinööri joka niitä valmistaa, vastaili että laitteen oma kello on se paras kello. Varsinkin kun mennään jo näin pro-tasolla kuten Apogee. Täytyykin kaivaa juttu esiin, siellä oli aika hyviä pointteja!

Eikös se ollu se Lavryn tyyppi?
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
myslique
06.02.2009 15:22:51

Vastaukset toivat vahvistusta hankinnan järkevyydelle ja Big Ben jää ostamatta.
Olen taas tuhat euroa rikkaampi, kiitos m.netin ;-).
Miksi vaihtaa sointua kun ei se sointu vaihtamalla parane?
koopop
06.02.2009 18:20:29

Vastaukset toivat vahvistusta hankinnan järkevyydelle ja Big Ben jää ostamatta.
Olen taas tuhat euroa rikkaampi, kiitos m.netin ;-).

No hemmetti! Joskus näinkin päin! :) ..olis ollu toisaalta kiva vaihtaa pari ajatusta koko kellotushommasta, mut mut..
mhelin
06.02.2009 19:45:31
C777 on käytössä uudemmissa AD16-X ja DA16-X muuntimissa, ei noissa vanhoissa. Kannattaa varmaan kytkeä WC AD16:sta Firefaceen ja käyttää AD16:sta masterina. Firefacen tuloja ei kannata silloin käyttää kaikista kriittisemmän matskun äänittämiseen. Jos miksaa kokonaan muilta osin analogisesti niin silloin taas pitää valita DA:t mastereiksi, mutta vasta kun äänitykset on tehty. Jos miksaa analogisesti mutta äänittää samalla takaisin PC:lle niin AD masteriksi.
myslique
08.02.2009 14:30:23

Kiitoksia kytkentävinkeistä.
Onko mitään laatullista eroa WC:n ja ADAT:in tulevan kellon välillä?
Miksi vaihtaa sointua kun ei se sointu vaihtamalla parane?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)