Aihe: Kitaraklubi
1 2 3 4 572 73 74 75 7682 83 84 85 86
juikkipuikki
28.01.2009 09:36:22

Mä heittelin tonne nyt joitain vanhoja jaksoja ja sen Saaren jakson:

http://jyrkka.net/juikkipuikki/backup/
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
diarrheavomit
28.01.2009 10:22:48

Mä heittelin tonne nyt joitain vanhoja jaksoja ja sen Saaren jakson:

http://jyrkka.net/juikkipuikki/backup/

Kiitos tuhannesti! Noi just puuttukin.
www.diarrheavomit.tk
lukethesis
28.01.2009 12:57:50
Ja miksi ihmeessä Marzilla ei ollut edes sukkia jalassa? :D

Tais olla vähän konsepti vielä hukassa, pilottihan toi oli...huomiota kiinnitti myös että bändi pakotettiin istua möllöttämään pimeässä koko ohjelman haastattelu-osuuksien ajan :) Ja hyvää oli myös että turhat läpät kuten "morjesta vaan!" -tyyliset komppiparin esittelyt jätettiin pois.
Meisseli
28.01.2009 14:40:48

Jartsen näin mieki. Huh huh. Ihmettelenpäs suuresti.
Änd Unnunnuu....
Terry Pantheras
28.01.2009 14:43:41
Olikos tämä shöy nyt sitten tässä?
Höpsis töppöseen!
Lag
28.01.2009 14:52:18

Toivottavasti tekevät lisää... ainut suomen telkkarissa esitettävä ohjelma mitä tuli seurattua pitkiin aikoihin.
Bluesmies
28.01.2009 19:12:46

Ei ollu. Jatkuu tauon jälkeen.
cuckoo
28.01.2009 20:31:02
Kuten odotinkin, niin oli Jarmo Saari- jakso aivan ylivoimainen! uskomaton mestari. Hyvä sarja muutenkin ja kiitokset jaksojen uploadimisesta!
darrell
28.01.2009 22:23:34
Pitäiskö äänestää, mikä jakso oli paras?
:-)
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
juikkipuikki
28.01.2009 22:24:53

Ei tarvitse, kun Jartsen jakso voittaisi kuitenkin ylivoimaisesti...
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
sepisti
29.01.2009 00:01:17
Kuten odotinkin, niin oli Jarmo Saari- jakso aivan ylivoimainen! uskomaton mestari. Hyvä sarja muutenkin ja kiitokset jaksojen uploadimisesta!

Ei toiminut oikein mulle. Nähdystä musisoinnista 50% oli kaikkea muuta, kuin kitaran soittamista. Olisin mielummin tutustunut Jarmo Saaren soittamiseen, kuin Jarmo Saaren DJ-kamoilla "leikkimiseen".
Eipä silti, se soolo kappale oli kyllä mukavan kuuloista matskua. Lopetusbiisi taisi olla vaan vähän liian "vapaata" meikäläisen makuun.

Oli muuten komeasti "unohtunut" jesaria Saaren Line6-logojen päälle:)

Ja tällä kertaa ei voi oikein sanoa, että soundi olisi ollut sormissa:)

Niin vaan oli Kämäräinen ekan kauden paras IMO!
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Meisseli
29.01.2009 00:14:52

Saari jakso ja kämäräisjakso oli mun mieleen. Ja Saarta kuulleena voi kyllä todeta että saundi oli nimenomaan sormissa. (ja korvien välissä.)
Änd Unnunnuu....
Fuzzy Boner
29.01.2009 00:20:11
Ei toiminut oikein mulle. Nähdystä musisoinnista 50% oli kaikkea muuta, kuin kitaran soittamista. Olisin mielummin tutustunut Jarmo Saaren soittamiseen, kuin Jarmo Saaren DJ-kamoilla "leikkimiseen".

Kaiva syvemmältä!!
antnis
29.01.2009 01:39:18
Taisi olla tämä Saaren jakso ainoa, jota en jaksanut katsoa kokonaan. Vaikea sanoa selvää suosikkia noista, oli niin monta hyvää vierasta...Ehkä Ford tai Viinikainen...
MarkoA
29.01.2009 02:14:50
Suosikit suomalaisista: Beni ja Silvennoinen. Hyvät jutut ja hyviä soittamaan.
Ulkomaisista Tommy Emmanuel.

Paha pettymys joskaan ei yllätys: Robben Ford. Voiko olla munattomampaa soittoa? Taitoa on kyllä vaikka muille jakaa, mutta ei iske mulle tuommonen hiplailu. Eikä vedetä herneitä. Tämä on MUN ongelma, etten tykkää Fordista.

Showmies: Valovirta!
It certainly can, can you?
Chunga
29.01.2009 10:24:32

Itelle Anttila pelas kaikista parhaiten. Se oli jotenkin oppituntimainen.. ja naikkareiden taustabändi oikeestaan sellasenaan oli hienoa kuultavaa :)

heti seuraavina olis viinikainen, kämäräinen ja ehkä jopa wäinölä. Näissä kaikissa jaksoissa oli hyvää sekotusta sekä muusikkoutta ja kitarismia.

huonoimpia en lähde niinkään *KÖH!*!*KÖH**jar*!KÖHE*tse...no joo..
ei voi mennä pieleen!
Terry Pantheras
29.01.2009 11:24:36
Näkäräinen ja Anttila olivat parraat mun mielest.
Höpsis töppöseen!
cuckoo
29.01.2009 13:06:43
Eipä silti, se soolo kappale oli kyllä mukavan kuuloista matskua. Lopetusbiisi taisi olla vaan vähän liian "vapaata" meikäläisen makuun.

Oli muuten komeasti "unohtunut" jesaria Saaren Line6-logojen päälle:)

Ja tällä kertaa ei voi oikein sanoa, että soundi olisi ollut sormissa:)

Niin vaan oli Kämäräinen ekan kauden paras IMO!

Minun mielestä sieltä efektien seasta nimenomaan erottui loistavaa melodian kehittelyä ja timea ja (sormi-)soundia. Plus että äijällä on elektroniikan käytössä semmosta luovuutta ja taitoa että tekisi mieli myydä omat kamat pois.

Kannattaa tutustua XL-orkesterin ekoihin levyihin jos haluaa kuulla perinteisempää soittoa J.Saarelta. On timanttisia sooloja.
lukethesis
29.01.2009 15:22:14
Juu ei Saari kyllä mikään "hiplailija" tosiaan ole. Ja muutenkin vahvan vision omaava kaveri, kannattaa tsekata vaikka Jarmo Saari Filmtet -niminen levy, missä on miehen versioita yms. vanhoista Suomi-leffabiiseistä.

Harmi kun ei ole sitä Solua koskaan nähnyt livenä, vois olla mielenkiintoinen pläjäys.

Löytyykö tuo Kämäräinen-jakso vielä jostain? Ainoa mikä mulla on jäänyt väliin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)