juikkipuikki 28.01.2009 09:36:22 | |
---|
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
diarrheavomit 28.01.2009 10:22:48 | |
---|
www.diarrheavomit.tk |
lukethesis 28.01.2009 12:57:50 | |
---|
Ja miksi ihmeessä Marzilla ei ollut edes sukkia jalassa? :D Tais olla vähän konsepti vielä hukassa, pilottihan toi oli...huomiota kiinnitti myös että bändi pakotettiin istua möllöttämään pimeässä koko ohjelman haastattelu-osuuksien ajan :) Ja hyvää oli myös että turhat läpät kuten "morjesta vaan!" -tyyliset komppiparin esittelyt jätettiin pois. |
Jartsen näin mieki. Huh huh. Ihmettelenpäs suuresti. Änd Unnunnuu.... |
Terry Pantheras 28.01.2009 14:43:41 | |
---|
Olikos tämä shöy nyt sitten tässä? Höpsis töppöseen! |
Lag 28.01.2009 14:52:18 | |
---|
Olikos tämä shöy nyt sitten tässä? Toivottavasti tekevät lisää... ainut suomen telkkarissa esitettävä ohjelma mitä tuli seurattua pitkiin aikoihin. |
Bluesmies 28.01.2009 19:12:46 | |
---|
Olikos tämä shöy nyt sitten tässä? Ei ollu. Jatkuu tauon jälkeen. |
cuckoo 28.01.2009 20:31:02 | |
---|
Kuten odotinkin, niin oli Jarmo Saari- jakso aivan ylivoimainen! uskomaton mestari. Hyvä sarja muutenkin ja kiitokset jaksojen uploadimisesta! |
darrell 28.01.2009 22:23:34 | |
---|
Pitäiskö äänestää, mikä jakso oli paras? :-) Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
juikkipuikki 28.01.2009 22:24:53 | |
---|
Ei tarvitse, kun Jartsen jakso voittaisi kuitenkin ylivoimaisesti... Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
sepisti 29.01.2009 00:01:17 | |
---|
Kuten odotinkin, niin oli Jarmo Saari- jakso aivan ylivoimainen! uskomaton mestari. Hyvä sarja muutenkin ja kiitokset jaksojen uploadimisesta! Ei toiminut oikein mulle. Nähdystä musisoinnista 50% oli kaikkea muuta, kuin kitaran soittamista. Olisin mielummin tutustunut Jarmo Saaren soittamiseen, kuin Jarmo Saaren DJ-kamoilla "leikkimiseen". Eipä silti, se soolo kappale oli kyllä mukavan kuuloista matskua. Lopetusbiisi taisi olla vaan vähän liian "vapaata" meikäläisen makuun. Oli muuten komeasti "unohtunut" jesaria Saaren Line6-logojen päälle:) Ja tällä kertaa ei voi oikein sanoa, että soundi olisi ollut sormissa:) Niin vaan oli Kämäräinen ekan kauden paras IMO! Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Meisseli 29.01.2009 00:14:52 | |
---|
Saari jakso ja kämäräisjakso oli mun mieleen. Ja Saarta kuulleena voi kyllä todeta että saundi oli nimenomaan sormissa. (ja korvien välissä.) Änd Unnunnuu.... |
Fuzzy Boner 29.01.2009 00:20:11 | |
---|
Ei toiminut oikein mulle. Nähdystä musisoinnista 50% oli kaikkea muuta, kuin kitaran soittamista. Olisin mielummin tutustunut Jarmo Saaren soittamiseen, kuin Jarmo Saaren DJ-kamoilla "leikkimiseen".
Kaiva syvemmältä!! |
antnis 29.01.2009 01:39:18 | |
---|
Taisi olla tämä Saaren jakso ainoa, jota en jaksanut katsoa kokonaan. Vaikea sanoa selvää suosikkia noista, oli niin monta hyvää vierasta...Ehkä Ford tai Viinikainen... |
MarkoA 29.01.2009 02:14:50 | |
---|
Suosikit suomalaisista: Beni ja Silvennoinen. Hyvät jutut ja hyviä soittamaan. Ulkomaisista Tommy Emmanuel. Paha pettymys joskaan ei yllätys: Robben Ford. Voiko olla munattomampaa soittoa? Taitoa on kyllä vaikka muille jakaa, mutta ei iske mulle tuommonen hiplailu. Eikä vedetä herneitä. Tämä on MUN ongelma, etten tykkää Fordista. Showmies: Valovirta! It certainly can, can you? |
Chunga 29.01.2009 10:24:32 | |
---|
Itelle Anttila pelas kaikista parhaiten. Se oli jotenkin oppituntimainen.. ja naikkareiden taustabändi oikeestaan sellasenaan oli hienoa kuultavaa :) heti seuraavina olis viinikainen, kämäräinen ja ehkä jopa wäinölä. Näissä kaikissa jaksoissa oli hyvää sekotusta sekä muusikkoutta ja kitarismia. huonoimpia en lähde niinkään *KÖH!*!*KÖH**jar*!KÖHE*tse...no joo.. ei voi mennä pieleen! |
Terry Pantheras 29.01.2009 11:24:36 | |
---|
Näkäräinen ja Anttila olivat parraat mun mielest. Höpsis töppöseen! |
Apricot 29.01.2009 12:37:47 | |
---|
Paha pettymys joskaan ei yllätys: Robben Ford. Voiko olla munattomampaa soittoa? Taitoa on kyllä vaikka muille jakaa, mutta ei iske mulle tuommonen hiplailu. Eikä vedetä herneitä. Tämä on MUN ongelma, etten tykkää Fordista. Riippuu missä kontekstissa arvioi. Blues- ja jazz -näkökulmasta Fordin soitto on hyvinkin munaisaa ja juurevaa, mutta rock-suunnasta ei ehkä niinkään. Etenkään nykyään, kun Fordille on iskenyt päälle ns. aikuisiän seestyminen. Mutta tiesitkö, että Robben Ford on soittanut soolot ("uncredited") biiseihin I Still Love You ja Rock And Roll Hell KISSin levyllä Creatures Of the Night? Niissä sooloissa on munaa vaikka pahimmalle nymfolle. |
cuckoo 29.01.2009 13:06:43 | |
---|
Ei toiminut oikein mulle. Nähdystä musisoinnista 50% oli kaikkea muuta, kuin kitaran soittamista. Olisin mielummin tutustunut Jarmo Saaren soittamiseen, kuin Jarmo Saaren DJ-kamoilla "leikkimiseen". Eipä silti, se soolo kappale oli kyllä mukavan kuuloista matskua. Lopetusbiisi taisi olla vaan vähän liian "vapaata" meikäläisen makuun. Oli muuten komeasti "unohtunut" jesaria Saaren Line6-logojen päälle:) Ja tällä kertaa ei voi oikein sanoa, että soundi olisi ollut sormissa:) Niin vaan oli Kämäräinen ekan kauden paras IMO! Minun mielestä sieltä efektien seasta nimenomaan erottui loistavaa melodian kehittelyä ja timea ja (sormi-)soundia. Plus että äijällä on elektroniikan käytössä semmosta luovuutta ja taitoa että tekisi mieli myydä omat kamat pois. Kannattaa tutustua XL-orkesterin ekoihin levyihin jos haluaa kuulla perinteisempää soittoa J.Saarelta. On timanttisia sooloja. |
lukethesis 29.01.2009 15:22:14 | |
---|
Juu ei Saari kyllä mikään "hiplailija" tosiaan ole. Ja muutenkin vahvan vision omaava kaveri, kannattaa tsekata vaikka Jarmo Saari Filmtet -niminen levy, missä on miehen versioita yms. vanhoista Suomi-leffabiiseistä. Harmi kun ei ole sitä Solua koskaan nähnyt livenä, vois olla mielenkiintoinen pläjäys. Löytyykö tuo Kämäräinen-jakso vielä jostain? Ainoa mikä mulla on jäänyt väliin. |