Aihe: Näitä levyjä ei vain ole tullut koskaan ostettua.
1 2
markku jokela
27.01.2009 08:53:41
No kokeillaas sit tällästä:

Eli kun tossa oli joku alottannu keskustelun aiheesta bändit, joista tahtoisit pitää tai joita kaikki hehkuttaa mut ei vaan itelle kolise, ni mikäs sitte olis sellasta musaa mitä diggailet aina kun sitä tulee esim. radiosta tai baarissa mutta jonka levyjä et vain syystä tai toisesta oo koskaa hankkinnu.

Itellä tälläsiä ois ehkä joku Children of Bodom, Corrosion of Conformity ja J. Karjalainen
Gaines
27.01.2009 09:42:35
Red Hot Chili Peppers on mulle tällainen bändi, erittäin hyvää musaa silloin tällöin kuultuna. Queeniä ei löydy myöskään, vaikka tuotanto sisältää kiistattomia helmiä. Varmaan jotain muutakin löytyy, nuo tuli ekana mieleen.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Mediamoguli
27.01.2009 12:55:45
Led Zeppelin. Vaikka laskenkin itseni ehkä faniksikin, niin ei hyllystä löydy kuin joku kokoelma ja Physical Graffiti. Dvd:nä löytyykin sitten enemmän, niitä sitte katselen/kuuntelen.

Queenin Works. Kaikki muut Queenin studiolevyt löytyy, mutta tuo ei vain ikinä ole tarttunut kaupasta mukaan.

Monta vuotta on myös pitäny ostaa pari klassikkoa, kuten vaikka Slayerilta tai Judas Priestiltä jotain, mutta niitäkään ei ole tullut koskaan ostettua.
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
Meisseli
27.01.2009 13:35:07

Aina olen purplea kuunnellut ja diggaillut ja soittanut ja semmonen ikisuosikki mulle. En omista silti yhtään levyä..ehkä tänään..
Änd Unnunnuu....
kepe-5
27.01.2009 16:22:08
Pink Floydin More on jäänyt ostamatta. Eikä se ole tiettävästi edes yhtyeen surkein studiolätty.
"But I love that dirty water - Boston you're my home."
Hannu H.
27.01.2009 16:55:24

Beatlesia on pitäny monta kertaa ostaa, mutta se on aina sitten jostain syystä jääny.
Ei ny muita äkkiseltään tuu mieleen.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Mange
27.01.2009 17:01:23 (muokattu 27.01.2009 17:02:02)
Beatlesia ei löydy minun CD-hyllystäkään. Hävettää.

Muuten on tullut ostettua monta albumia mm seuraavilta artisteilta: Pat Metheny Group, Steely Dan, Stevie Wonder, Donald Byrd, Sting ja Toto. Lisäksi kaikenlaista jazzia ja soulia, vähemmän rokkia varmaan siitä syystä etten hirveästi kuuntele sitä enää vaikka diggaankin.
Topa-
27.01.2009 17:29:11
Internetin laittoman tarjonnan ansiosta näitä levyjä on melko monta.
miscage
27.01.2009 17:50:39
Nirvana: Nevermind
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
L.Ruoska
27.01.2009 17:51:19 (muokattu 27.01.2009 17:52:19)

Metallica, Led Zeppelin, Beatles, Iron Maiden. Ei vaan kolise niin että ostaisin levyä, vaikka kuulostaa ihan siistiltä jonkun toisen himassa vaikkapa.

Edit: vähemmän rokkia varmaan siitä syystä etten hirveästi kuuntele sitä enää vaikka diggaankin.
Sama keissi, soitan sitä bändissä ja diggaan rokista kyllä mutta tosi vähän sitä jaksaa oikeastaan kuunnella..
Myynnissä erinomainen japsi Ibanez Soundgear Duncanin mikeillä ja preampilla. Katso mun Tori-ilmoitukset :)
reino
27.01.2009 18:30:33
Queenillä on paljon biisejä mistä diggailen, mutta ikinä en ole saanut tarpeeksi inspiraatiota ostaakseni heidän levyjä. Vähän samaan sarjaan putoaa esim. Foo Fighters, tykkään kyllä biiseistä enkä pistä pahakseni vaikka radiosta soisi, mutta niin paljoa ei innosta, että kotiin asti levyjä kantaisin.
ding-dong
Veco
27.01.2009 19:06:31
Kauan on pitänyt ostaa Metallican Ride The Lightning ja Master Of Puppets mutta ei vaan oo tullut ostettua. Kyllä vielä joskus.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Kosminen
27.01.2009 19:18:44 (muokattu 27.01.2009 19:20:30)

Itelle on kyllä tuo Beatles kans semmoinen mitä ei nyt vain tunnu millään saavan hankituksi. Yksi syyhän on varmasti se, että Beatles ei ole koskaan alennuksessa, ja itselläni on harvoin tapana ostaa täysihintaisia levyjä. Mutta tuo on kyllä vuosien varrella vaivannut...

EDIT: Menin sitte CDON.COMista kattomaan, ja 16,95 € näyttää olevan kappale... pieni alennushan tuo on, mutta ei ole ennen tullut semmoistakaan nähtyä. Valkoinen tupla on kuitenkin täysihintainen (24,95 €).
"Pöntöllä istuessa, kahden paskan erotessa, ystäväni ainoan viemäriin hukutan." - Ahtopaine: Kolo
Kalamies #16 >-)))>
hahuusko
27.01.2009 19:21:52
Poets of the Fall. Pari ekaa levyä on ollut kirjastosta lainassa, livenäkin olen bändin nähnyt ja tykkään kyllä sen verran, että voisin Poetsia hyvinkin omaan hyllyynkin ostaa. Jostakin syystä asia ei vaan tule koskaan mieleen levykaupassa ollessani. Enpä tiedä, onkohan se sitten kuitenkin vähän liian tasaista ja "turvallista" musiikkia.

No, menihän minulla aika monta vuotta siihenkin, että sain hankittua edes yhden The Beatlesin levyn. Nyt minulla onkin niitä "jopa" neljä.
kivi
27.01.2009 19:43:51
Onhan noita sellaisia levyjä jotka pitäisi olla hyllyssä vaikka kuinka, vaikka onhan noita tietysti kertynytkin. Kylmiltään tulee mieleen selkeinä puutteina esim seuraavat umpitutut levyt joita vaan ei hyllyssä näy:

Bob Dylan: Blood On the Tracks, Slow Train Coming
The Sonics: Here Are The Sonics, muut toki on
Link Wray: kaikki
Chuck Berry: Chess Recordsin jälkeinen tuotanto
Elvis Presley: se levy mikä alkaa Crawfishillä, se Cajun New Orleans -leffalevy
älkää naurako, mutta Jethro Tull: Aqualung ja Broadsword and the Beast
Red Hot Chili Peppers: Blood Sugar Sex Magic, niillä muilla ei oo väliä
U2: October
Love: kaikki (mä en tajua miksei niitä vaan ole?)
Hound Dog Taylor & The Houserockers: Natural Boogie (ehkä maailman rankimpia blueslevyjä)
Willie Dixon: What Happened To My Blues
The Ventures: In Space
Guitar Slim: That's Why They Call Me Guitar Slim
The Yardbirds: Roger the Engineer
Rolling Stones: Exile On Main Street

Hmm. Pitää lisäillä myöhemmin jos jaksaa
:-d
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
itsy
27.01.2009 19:55:06
Guns N' Roses: Use Your Illusion I

Ei vain ole koskaan tullut ostettua. Kaikki aiemmat Gnr-levyt jo useamman vuoden löytynyt hyllystä mutta tuo eka illusioni vain jäänyt ostamatta.

Johnny Cashia on jo pidemmän aikaa pitänyt ostella, mutta kun tuntuu aina vain löytyvän näitä Anttilan halpiskokoelmia. American Recordingseja metsästellyt, nyt kyllä tuli jokin paketti vastaan mistä löytyy 4 alkuperäistä levyä, vieläpä kohtuulliseen hintaan. Jospa tuossa joskus tulisi ostettua.
A little bit of the "AIL PI PÄK"
elais
27.01.2009 20:51:43
Beatlesien sininen ja punanen tupla on pitänyt pitkään haalia hyllyyn, ne ois varmaan hienon näkösiä Anthology ykkösen vieressä. Simon & Garfunkelin studiolevyboksi on jäänyt myös väliin, samaten Michael Jacksonin levyt. Coldplayn X&Y kummittelee myös hankittavien listalla The Crashin Comfort Deluxen rinnalla. Kyllä nekin vielä joskus hankin.
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Epämuusikko
27.01.2009 21:13:32
Beatlesia ei löydy minun CD-hyllystäkään. Hävettää.

Muuten on tullut ostettua monta albumia mm seuraavilta artisteilta: Pat Metheny Group, Steely Dan, Stevie Wonder, Donald Byrd, Sting ja Toto. Lisäksi kaikenlaista jazzia ja soulia, vähemmän rokkia varmaan siitä syystä etten hirveästi kuuntele sitä enää vaikka diggaankin.

Oletko minä?
R.I.P Oksanen
Ali
27.01.2009 21:28:34

Vaikkapa Pink Floydin ja King Crimsonin tuotanto. KC:n tuotantohan julkaistaan tosin Steven Wilsonin miksaamilla 5.1-soundeilla kohta puolin, joten jospa sitä ainakin sitten levy tai kaksi tarttuisi hyllyyn.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)