Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 5 6122 123 124 125 126
K.Suninen
19.01.2009 11:43:14
Ihan mielenkiinnosta, miksi noin suuri muutos? Missä tuli seinä vastaan? Eihän toi oikein toimi vielä, vaikka muistan sun vedelleen aiemmin helvetin hienosti.

Voin tosin kuvitella jos alkais itse treenaamaan vasuriliidiä, niin en sais kuukaudessa kyllä tohon kuntoon. :D

Päätin ensin kokeilla muutaman tunnin keskittyneesti treenata yhen kompin oikeella liidaten. Sit se heti alko toimiin tosi vaivattomasti ja kuulosti lopujen lopuks paremmalta ku vasurilla liidattuna. Se on niin paljon vaivattomampaa pitää se tasasena ku liidaa vahvalla kädellä. Enhän mä ny kaikkea jaksa treenata toisinpäin, mutta tollaset "vahvaa kättä" vaativat jutut..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
jtpennane
19.01.2009 12:22:00
Päätin ensin kokeilla muutaman tunnin keskittyneesti treenata yhen kompin oikeella liidaten. Sit se heti alko toimiin tosi vaivattomasti ja kuulosti lopujen lopuks paremmalta ku vasurilla liidattuna. Se on niin paljon vaivattomampaa pitää se tasasena ku liidaa vahvalla kädellä. Enhän mä ny kaikkea jaksa treenata toisinpäin, mutta tollaset "vahvaa kättä" vaativat jutut..

Ok, kiitos. Hyvä pointti kyllä. Eipä tosta haittaa ainakaan ole. :-)
Mä tiedän missä sä asut!
Epämuusikko
20.01.2009 01:14:44 (muokattu 20.01.2009 01:20:25)

Suninen jaksaa treenata. Pitäis itseäkin potkia tässä kohti koppia. prkl. Propseja sinne päin.

itseltä löytyi tämmöinen. Kiilaa aivan homona mutta so not.

Live in russia-pätkä:

http://www.myspace.com/bastosandtafenauband
R.I.P Oksanen
markkuliini
20.01.2009 02:04:01 (muokattu 21.01.2009 17:56:19)

http://www.youtube.com/watch?v=0AonwJi54xI&feature=channel_page

Edit: Stana! Mun piti itseäni lainata mutta editoinki. Mut siis tykkäsin paljon tosta pätkstä ja svengas erittäin jees. JneJneJne Käykääs kuunteleen ja HD:na on parempi tietty! :)
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
DrmBug
20.01.2009 09:43:09
Nyt vasta tulin kuunnelleeksi. Tää meni jouluruuhkassa ihan ohi.

Jep, mukavan kuulosta. Ehkä vähän särmää kaipaisin soundillisesti/sovituksellisesti. Ja mua noi synajutut häiritsee suunnattomasti...

Tykkäsin enemmän niistä parista vanhemmasta biisistiä mitä joskus kuuntelin.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
K.Suninen
20.01.2009 10:01:46
Live in russia-pätkä:

http://www.myspace.com/bastosandtafenauband

Ei mut hei täähän on mainiota kamaa! Hyvän kuulosii biisei.
K.Suninen
20.01.2009 10:04:35
Ok, kiitos. Hyvä pointti kyllä. Eipä tosta haittaa ainakaan ole. :-)

Ja ku nyt on alkanu tuleen semmosia hommia, että täytyy tosiaan soittaa vahvalla kädellä viimesen päälle tai tulee potku perseeseen ja seuraava rumpali ovesta sisään. Se on vaan pakko treenata henkensä edestä :p
jtpennane
20.01.2009 12:35:11 (muokattu 20.01.2009 12:35:37)
Ja ku nyt on alkanu tuleen semmosia hommia, että täytyy tosiaan soittaa vahvalla kädellä viimesen päälle tai tulee potku perseeseen ja seuraava rumpali ovesta sisään. Se on vaan pakko treenata henkensä edestä :p

Hui. Onneksi oon harrastelija. :D Ei tartte ottaa paineita. No, onnea treenaamiseen. Sano niille natseille, et relaa vähän!
Mä tiedän missä sä asut!
Epämuusikko
20.01.2009 17:35:29 (muokattu 20.01.2009 17:35:53)
Nyt vasta tulin kuunnelleeksi. Tää meni jouluruuhkassa ihan ohi.

Jees lol. Myönnettäköön, että joiltain osin tuossa pätkässä on käytetty vilunkipeliä. Ei tuo _ihan_ täysin liveä ole :) En kerro, miltä osin. On siinä paljon oikeaakin.

Olis yks ihan tr00-keikkavideo, mutta sitä ei oo vielä missään.

Ei mut hei täähän on mainiota kamaa! Hyvän kuulosii biisei. Noista en oo siis kuin tuolla livepätkällä. En ole bändin oikea jäsen.
R.I.P Oksanen
Nolte
20.01.2009 19:51:51
Jees lol. Myönnettäköön, että joiltain osin tuossa pätkässä on käytetty vilunkipeliä. Ei tuo _ihan_ täysin liveä ole :) En kerro, miltä osin. On siinä paljon oikeaakin.

Olis yks ihan tr00-keikkavideo, mutta sitä ei oo vielä missään.

Noista en oo siis kuin tuolla livepätkällä. En ole bändin oikea jäsen.

Oli miten oli, mutta tulkoon nyt sanotuksi, että jouhevan kuuloista rummutusta kuitenkin taas. Silleen helpon oloista ja pakottamatonta. Tykkään.
meiän bändin paras rumpali
markkuliini
21.01.2009 17:56:35 (muokattu 21.01.2009 18:12:25)

Mikä toi ykköscrash muuten on? Kuullostaa ja näyttää 18" a-customilta, mutta ethä sä niitä kai?

Edit: Jos mä olisin ton bändin manageri, niin mä ehdottaisin tekniikkanörtti-aspektin alleviivaamista, siis imago-mielessä. Laulajalle ehkä nutturaa, tiukka jakkupuku. Soittajille kaikile rillit tms. vaikkei näössä vikaa. Ei naamakarvoja. Sellaista koulupoika-meininkiä ja eikä rusketusta kenelläkään. Toi musa on kuitenkin sellaista nysväystaustaista, joten se vois toimia, että se ikään kuin sanotaan ääneen, et joo me tiedetään eikä se hävetä. Et se on just hiton coolia nysvätä ja rakentaa pienoisrautateitä ja kolvata virtapiirejä.
Se asenne vois olla ton bändin SE juttu.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Epämuusikko
21.01.2009 20:24:26
Mikä toi ykköscrash muuten on? Kuullostaa ja näyttää 18" a-customilta, mutta ethä sä niitä kai?

Edit: Jos mä olisin ton bändin manageri, niin mä ehdottaisin tekniikkanörtti-aspektin alleviivaamista, siis imago-mielessä. Laulajalle ehkä nutturaa, tiukka jakkupuku. Soittajille kaikile rillit tms. vaikkei näössä vikaa. Ei naamakarvoja. Sellaista koulupoika-meininkiä ja eikä rusketusta kenelläkään. Toi musa on kuitenkin sellaista nysväystaustaista, joten se vois toimia, että se ikään kuin sanotaan ääneen, et joo me tiedetään eikä se hävetä. Et se on just hiton coolia nysvätä ja rakentaa pienoisrautateitä ja kolvata virtapiirejä.
Se asenne vois olla ton bändin SE juttu.

Mikä asenne?

Se on Sabianin vanhempi AA 18". Toinen crash on 15" Aax joku. Kilisee myös vastikään linkittämässä Venäjän livessäni, wink nudge...
R.I.P Oksanen
absentmind
23.01.2009 22:10:17 (muokattu 23.01.2009 22:56:04)
http://www.youtube.com/watch?v=lVNSkFJYS6I&fmt=18

lisää texturesia eli polymetristä gay-heviä. sedille varoituksen sana että ensimmäinen komppi ei todellakaan groovaa, eikä syy ole edes kokonaan minussa :----D
absentmind
24.01.2009 01:06:02 (muokattu 24.01.2009 01:07:48)
Kyllä on tiukkaa kun karitsan pimppa. Äänenlaatukin on "treeninauhotusta" useemman pykälän tasokkaampaa. Hyvä biisi kans!

edit: tämä on siis incense burn
wavelength
24.01.2009 11:28:44 (muokattu 24.01.2009 11:29:55)

http://www.mikseri.net/artists/?id=37246

Treenisnauhotusta.

Tiukkaa vääntöä! Vielä kun hankit Kumut ja Supran, niin avot.
En tiedä mistä puhun. Myytävänä 18" Masterwork Custom China ja 10" Paiste Signature Splash!
Nolte
24.01.2009 11:59:44

Treenisnauhotusta (muutamalla mikillä, mikseristä zoomiin). Bändi ollut kasassa puolisen vuotta, treenattu kymmenkuntaa biisiä vaihtelevan aktiivisesti. Amatöörejä kaikki.

Mie kuuntelin tämän jopa kokonaan. Eipä hassumpaa kamaa. Soittamista en sinänsä kuunnellut, mutta ei sieltä mikään tökännyt korvaan, joten...
meiän bändin paras rumpali
Kailis
24.01.2009 12:25:22

Treenisnauhotusta (muutamalla mikillä, mikseristä zoomiin). Bändi ollut kasassa puolisen vuotta, treenattu kymmenkuntaa biisiä vaihtelevan aktiivisesti. Amatöörejä kaikki.

Voisivat olla saman biisin part I & II. Ihan kivaa vääntöä, solistia huutaa kyllä. Ei toimi instrumentariumina.
dumbass
24.01.2009 14:15:23 (muokattu 24.01.2009 14:24:01)

Kiitoksia. ^Tosi solistipainotteista tämä meidän musa onkin. Melodiat ja lyriikat on valmiina seitsemään biisiin, kun joku tulisi vain laulamaan ne. :P
Kevään mittaan olisi tarkoitus huntata joku pro-tason shell-setti käytettynä. Ilman virveliä tosin, diggailen mmx:n saundia tarpeeksi. Tuossa nyt ei oikein päässyt oikeuksiinsa, kun piti mättää kanttiin täysiä ettei pellit tule yli overiin.
Deino
26.01.2009 19:14:26 (muokattu 29.01.2009 00:32:08)

Pantera - Cowboys From Hell (Drum & Guitar Cover)
http://www.youtube.com/watch?v=wVwlvBotEFw
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)