Hetfield 13.01.2009 02:40:45 | |
---|
Oletteko katselleet näitä 7. tuotantokauden jaksoja Subilta, vaikka tulevatkin keskellä yötä ja yksi jakso kerrallaan? Olen kyllä vissiin kesästä asti ainakin katsellut ihan säännöllisesti, koko ajan enempi ja enempi jäänyt koukkuun. Monen tuotantokauden ajalta jo jaksoja katsellut. Kaikki kaudet sisältävän boxin kun saisi ostettua, niin ei tarvitsisi huolehtia noista nauhoituksista sun muista. Onhan se toki tyyris. Se jokin aika tullut Lain nimessä-jakso on meikän yksi lemppareista. http://gamma.nic.fi/~xfiles1/mainx.htm Tuolta muuten löytyy kaikenmoisia jänskiä jutskia. I quit the band... Now I just play with myself. |
losalvaros 13.01.2009 08:31:11 | |
---|
Kaikki kaudet sisältävän boxin kun saisi ostettua, niin ei tarvitsisi huolehtia noista nauhoituksista sun muista. Onhan se toki tyyris. Paljonko sellainen maksaa? Huuto.netissä taisi mennä kertaalleen läpikatsottu loota 60 eurolla, mutta muualla ei ole yhdeksän kauden boxeja näkynyt. Blackmore
Hendrix
Malmsteen
SRV
Gilbert
E. Johnson |
dixi19 13.01.2009 09:29:51 | |
---|
anomus.com |
Torniojaws 13.01.2009 09:49:15 (muokattu 13.01.2009 09:50:31) | |
---|
Mitenköhän tulli suhtautuu nyt noihin Play.comin tilauksiin, kun 1.12.2008 tuli voimaan tällainen: " Yksityishenkilön netistä EU:n ulkopuolelta tilaamat, yksityiskäyttöön tarkoitetut maksulliset lähetykset ovat 1.12. lähtien tullittomia 150 euroon asti nykyisen 22 euron sijasta. Arvonlisäveroa lähetyksestä peritään kuitenkin edelleen, jos lähetyksen arvo on yli 22 euroa." http://www.tulli.fi/fi/01_Ajankohta … ehdistotiedotteet/vipnews_29387.jsp (viimeinen kappale) Eli tuosta joutuisi maksamaan 22 % alvia (= 110 euroa loppuhinta boksille), vaikka tullia ei menekään. Onneksi ehdin ostaa kesällä tuon boksin. |
Jannipaali 13.01.2009 11:34:02 | |
---|
Mitenköhän tulli suhtautuu nyt noihin Play.comin tilauksiin, kun 1.12.2008 tuli voimaan tällainen: Eikös Englanti kuulu EU:hun? Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia. |
mrk 13.01.2009 14:53:16 | |
---|
Eikös Englanti kuulu EU:hun? Kyllä, mutta Play.com on Jerseyn saarella, joka ei taas kuulu muuta kuin EU:n tullialueeseen, alv pitää maksaa. www.amazon.co.uk löytyy myös sama boxi 80 punnalla. Postikuluineen noin 96 euroa. "Short On Long Term Goals" |
RocknRoll 21.01.2009 15:26:20 | |
---|
Häh.. Tää ketju on aloitettu 3 ja puolivuotta sitten ja voiko olla mahdollista että Sub-tv näyttää vieläkin samaa uusintarinkiä..? Itseasissa äkkiä laskettuna jaksojen määrä jaettuna viikoilla, kyllä voi. Hassua, että mä olen ehtinyt tämän uusintakierroksen aikana esim. muuttamaan 4 kertaa :) Kaksi pitkää parisuhdetta + tonneittain muita asioita. Ite en ole ikinä kaikkia jaksoja nähnyt, vaan sarjaa on tullut tiirailtua tipoittain. Mutta nyt olen saanut tilanteeseen muutoksen, kun kaverini lainasi minulle kaikki tuotantokaudet. Ekan olen melkein katsonut loppuun ja hyvä mieli, ei pelkästään sarjan hyvyydestä, vaan myös siitä että mulla on vielä 8 kautta katsomatta :) |
sellisti 21.01.2009 16:38:45 | |
---|
Eikös se ollu niin että Sub ei voi tuota sarjaa näyttää loppuun asti, ts. jotkut oikeudet tai niiden puuttumiset pysäyttävät uusintakierrokset tuohon 7. kauteen..? Muistelisin näin käyneen edellisellä uusintakierroksella, otti aika paljon päähän kun en tuota tiennyt ja 7. ja 8. kausien vaihteessa on vieläpä kaksi- vai peräti kolmiosainen jatkotarina, joka jäi sitten hienosti kesken. Olen ne pari viimeistäkin kautta nähnyt silloin kun sarja ensimmäistä kertaa Suomessa esitettiin, sen jälkeen aloin katsoa uusintakierrosta alusta kun aiemmin pääsin mukaan kunnolla vissiin vasta jostain 5.-6. kaudella. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
Eikös se ollu niin että Sub ei voi tuota sarjaa näyttää loppuun asti, ts. jotkut oikeudet tai niiden puuttumiset pysäyttävät uusintakierrokset tuohon 7. kauteen..? Muistelisin näin käyneen edellisellä uusintakierroksella, otti aika paljon päähän kun en tuota tiennyt ja 7. ja 8. kausien vaihteessa on vieläpä kaksi- vai peräti kolmiosainen jatkotarina, joka jäi sitten hienosti kesken. Olen ne pari viimeistäkin kautta nähnyt silloin kun sarja ensimmäistä kertaa Suomessa esitettiin, sen jälkeen aloin katsoa uusintakierrosta alusta kun aiemmin pääsin mukaan kunnolla vissiin vasta jostain 5.-6. kaudella. En tiedä tarkkaan, mutta yhdessä vaiheessahan sarja tosiaan katkesi kesken 6. kauden jäkeen ja alkoi alusta. Nyt uudella kierroksella päästiin jo sen edellisen katkaisukohdan yli, ja nyt alkoi juuri 8. kausi pyörimään. Toivottavasti saavat näytettyä loppuun asti. Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen? |
sellisti 21.01.2009 22:08:09 (muokattu 21.01.2009 22:14:19) | |
---|
En tiedä tarkkaan, mutta yhdessä vaiheessahan sarja tosiaan katkesi kesken 6. kauden jäkeen ja alkoi alusta. Nyt uudella kierroksella päästiin jo sen edellisen katkaisukohdan yli, ja nyt alkoi juuri 8. kausi pyörimään. Toivottavasti saavat näytettyä loppuun asti. Aha, no hyvä tietää... voiskin ruveta taas katsomaan. Ei tosin oo ihan sarjan parasta antia ne ajat kun Mulder ei ole kuvioissa, mutta Doggettkin on ihan kova jätkä. :) E. Häh, mikä ihmeen esitysaika tuo 02.15 on..?! Eihän tuohon aikaan tule kuin yöchattia..! Voi elämä... no, boksille sitten. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
RocknRoll 07.04.2009 16:52:55 | |
---|
Loistava sarja, paras hömppäsarja jonka tiedän! Mulder ei osaa näytellä, mutta so what, en mä sitä osaisi muillatavoin kuvitellakaan. Ainoa mikä sarjassa toistuvasti häiritsee kaikesta hömpästä huolimatta: Mikä hitto sitä Scullya vaivaa? Eikö nainen ymmärrä että yliluonnollisia juttuja on olemassa, miksi pitää joka hiton jaksossa koittaa todistaa päinvastoin. Saatana, akka on joutunut itse abduktoiduksi, mutta silti vänkää vastaa. Ei huvittais seukata sen kanssa, puupää. |
Hetfield 07.04.2009 23:10:27 | |
---|
RocknRoll: Loistava sarja, paras hömppäsarja jonka tiedän! Mulder ei osaa näytellä, mutta so what, en mä sitä osaisi muillatavoin kuvitellakaan. Ainoa mikä sarjassa toistuvasti häiritsee kaikesta hömpästä huolimatta: Mikä hitto sitä Scullya vaivaa? Eikö nainen ymmärrä että yliluonnollisia juttuja on olemassa, miksi pitää joka hiton jaksossa koittaa todistaa päinvastoin. Saatana, akka on joutunut itse abduktoiduksi, mutta silti vänkää vastaa. Ei huvittais seukata sen kanssa, puupää. Eihän se noissa loppupään jaksoissa yritäkään mitään vastaan todistella. Kun Mulder on poissa kuvioista, niin Doggetthan epäilee kaikkea ja Scully on se joka yrittää ajatella Mulderin tavalla. I quit the band... Now I just play with myself. |
HaloOfFlies 18.01.2015 16:33:30 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Alfons Åberg 18.01.2015 16:43:24 | |
---|
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
daredevil 18.01.2015 18:16:24 | |
---|
Tämä oli huippu sarja, mutta eikös ne viimeiset jaksot olleet aika peestä muistaakseni.. Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen |
Alfons Åberg 18.01.2015 18:24:38 (muokattu 18.01.2015 18:24:54) | |
---|
daredevil: Tämä oli huippu sarja, mutta eikös ne viimeiset jaksot olleet aika peestä muistaakseni.. 8. ja 9. kaudella monsterijaksot olivat aikalailla kuraa, kun yritettiin genrerajoja venyttää ja muuta. Tosin sarjan tekijätkin sen jo tiedostivat, olihan jakso jossa spinoff-sarja Lone Gunmen ajettiin alas, nimeltään Jump The Shark. Mytologia taas meni entistä tiukemmaksi, vaikka siinä nyt näkyikin että juonta oli kirjoitettu koko ajan uusiksi. Eivätkä kaikki lämmenneet supersotilas-kuviollekaan. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Sergei Fallinen 18.01.2015 20:10:40 | |
---|
daredevil: Tämä oli huippu sarja, mutta eikös ne viimeiset jaksot olleet aika peestä muistaakseni.. Joo, aivan paskaa. Eikä Gillian Andersonkaan lienee enää entisenkaltainen seksisymboli. Mutta sama se mulle vaikka tekisivätkin lisää. |
Informaatiokameli 18.01.2015 21:40:03 | |
---|
Sergei Fallinen: Joo, aivan paskaa. Eikä Gillian Andersonkaan lienee enää entisenkaltainen seksisymboli. Mutta sama se mulle vaikka tekisivätkin lisää. Sehän on nykyään hotimpi kuin koskaan. Lisää salkkareita näkisin mielelläni kunhan laatu olisi korkea. Lähes paras sarja evö. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Tympee Huttunen 18.01.2015 21:46:38 | |
---|
Tykkäsin eniten yksittäisistä monsterijaksoista. Salaliitto jatkuvine koukeroineen vain puri jalkaansa. |
Ali 19.01.2015 19:24:19 | |
---|
Sergei Fallinen: Joo, aivan paskaa. Eikä Gillian Andersonkaan lienee enää entisenkaltainen seksisymboli. Mutta sama se mulle vaikka tekisivätkin lisää. Kuumaa kamaa edelleen. Tsekkaa vaikka tuore The Fall -sarja, joka alkoi viime vuonna. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |