Janie Jones 12.01.2009 20:12:36 (muokattu 18.01.2009 03:00:02) | |
---|
http://www.wavesgtr.com/html/product_gtr_solo.html Vuoden lisenssi ilmaiseksi. Tämmöinen markkinointitempaus... No mikäpä siinä, kokeillaan nyt vuosi, varsinkin kun tuo toimii sekä stand-alonena että plugarina DAW:ssa. EDIT: Ketjun aloittamisen jälkeen tietooni on tullut sellaista, mikä tekee Wavesin plugareiden ostamisesta itselleni ongelmallista. Kukin harkinnee asiaa oman etiikkansa kannalta. Ks. alla. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
tender.insanity 12.01.2009 20:20:25 | |
---|
Kokeiluun ja plussa! |
axelsson 13.01.2009 15:38:50 | |
---|
Kunhan vaan muistaa: Important: GTR Solo has been tested and certified to work in conjunction with Waves V6 plug-ins only. GTR Solo will uninstall all V5 plug-ins. After installing GTR Solo, you may re-install your Waves V5 products. Jotenki tyypillinen Waves-purkkaviritys. |
Cathi777 17.01.2009 00:46:09 | |
---|
http://www.wavesgtr.com/html/product_gtr_solo.html Vuoden lisenssi ilmaiseksi. Tämmöinen markkinointitempaus... No mikäpä siinä, kokeillaan nyt vuosi, varsinkin kun tuo toimii sekä stand-alonena että plugarina DAW:ssa. Joo, itse tuossa vähän aikaa sitten meinasin jo tuo ostaa, mutta onneksi en ostanut. Itse olen eniten näistä kitaraplugarisoftista pitänyt tästä, että eiköhän tuon vuoden kokeilun jälkeen tule sitten hankittua se koko versio, todennäköisesti se on silloin varmaan nro 4. Only pop music can break my heart... |
JPQ 17.01.2009 09:59:14 | |
---|
Voikohan noita käyttää stereo signaalille kun jo mallinettu chorus,flanger ja phaser olis ihan kivoja plugareita kosketin soundeihin. |
Hirsimäki 17.01.2009 12:17:38 | |
---|
Important: GTR Solo has been tested and certified to work in conjunction with Waves V6 plug-ins only. Eli pitääkö siis olla noita V6 plug-inejä, jotta GTR solo toimii? Aina ei voi soittaa... |
Antti1 17.01.2009 13:11:58 | |
---|
Eli pitääkö siis olla noita V6 plug-inejä, jotta GTR solo toimii? Ei tarvii olla mitään Wavesiin etäisestikään liittyvää. |
Hirsimäki 17.01.2009 13:21:16 | |
---|
Ei tarvii olla mitään Wavesiin etäisestikään liittyvää. Täytyypä sitten varmaan kokeilla. Aina ei voi soittaa... |
jPekka 17.01.2009 13:36:59 | |
---|
eiköhän tuon vuoden kokeilun jälkeen tule sitten hankittua se koko versio, todennäköisesti se on silloin varmaan nro 4. Tällä hetkellä ei tosiaan erityisesti hotsittaisi antaa rahaa yhdellekään israelilaiselle yritykselle.* Toivottavasti tilanne on vuoden päästä parempi. (*Ei kyllä millekään Hamas-kytköisellekään yritykselle sen puoleen.) "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
lindo 17.01.2009 16:48:53 | |
---|
Tällä hetkellä ei tosiaan erityisesti hotsittaisi antaa rahaa yhdellekään israelilaiselle yritykselle.* Toivottavasti tilanne on vuoden päästä parempi. (*Ei kyllä millekään Hamas-kytköisellekään yritykselle sen puoleen.) Häh? Onko Waves israelilainen firma? :O YouTuben mukaan kyllä on http://www.youtube.com/user/danielwaves... en ois heti veikannut. Olen luullut sitä aina jenkkifirmaksi. Rok rok |
JPQ 17.01.2009 17:21:29 | |
---|
Niin minäkin enkä valitsisi maan perusteella jos sen perusteella boikotoisin usalaiset olisi poikotissa. |
Cathi777 17.01.2009 23:05:23 | |
---|
Tällä hetkellä ei tosiaan erityisesti hotsittaisi antaa rahaa yhdellekään israelilaiselle yritykselle.* Toivottavasti tilanne on vuoden päästä parempi. (*Ei kyllä millekään Hamas-kytköisellekään yritykselle sen puoleen.) Jaa, että luulet et tämän firman edustajilla on kauheasti tekemistä noiden kahnauksien kanssa. Ja jos tuon perusteella lähdettäisiin musapuoiella liikkeelle niin voisi tosiaan olla aika hiljaista. Only pop music can break my heart... |
Janie Jones 18.01.2009 02:22:21 (muokattu 18.01.2009 02:44:33) | |
---|
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
Värinä 18.01.2009 02:59:59 | |
---|
Just joo. Wavesin plugareilla ei kauheasti sodita. Oikeestaan millään plugareilla ei kauheesti sodita. Ja luulenpa et joku Wavesin osuus ko. maan exportista on aika pieni. Tietysti jos joku saa kauhean suuren moraalisen niskavoiton itsestään boikotoimalla Wavesia, niin mikäs siinä. Tässä tapauksessa olisi kuitenkin paljon tehokkaampaa vaikkapa ladata firman plugarit piratebaystä (hups. ai niin, muusikoiden netissä ei sallita tällasta vapaamielistä kulttuuriyhteistyötä). Itsekin käytän Applea nimenomaan sen takia, että se on suunniteltu Californiassa ja valmistettu Kiinassa. Eikä Israelissa, koska ne on ihan tyhmiä kun sotii jostain vedestä... Öö. Mites vois vielä provota vähän lisää? What's so funny 'bout peace love and understanding? Pitää vielä lisätä, että itselläni kyseisen firman boikotoiminen liitty pelkästään omaan budjettiin... Mut jos ihan asiaan palaisin. Miten ton GTR:n soundit vertautuu esim. Guitar Rigiin? Guitar Rigiä juuri hieman testailin ja ihan kelpo soundeja sain aikaseksi. Itse asiassa mun mielestä toi soundien muokkauksen helppous on hyvinkin sen soundillisen kompromissin arvoista joissain tilanteissa. Siis jos esim. projektissa on kitarat hieman taustalla kaiken muun sälän seassa, niin kyllähän noilla ihan hyvää jälkeä saa aikaiseksi. Mutta jos kitarat on pääosassa niin sitten ei. Esim. itse juuri testasin biisin, missä ei ollut juurikaan muuta kun kaksi kitaraa ja laulu. Siinä se noiden plugarien kliinisyys iski esille hieman liian rajusti. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
Janie Jones 18.01.2009 03:06:02 | |
---|
Just joo. Wavesin plugareilla ei kauheasti sodita. Oikeestaan millään plugareilla ei kauheesti sodita. Ja luulenpa et joku Wavesin osuus ko. maan exportista on aika pieni. Tietysti jos joku saa kauhean suuren moraalisen niskavoiton itsestään boikotoimalla Wavesia, niin mikäs siinä. I ain't gonna play in Sun City. Get it? En nyt tällä kellonlyömällä jaksa sanoa tähän provoamiseesi (ja provosoitumiseesi) muuta. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
Värinä 18.01.2009 14:00:42 | |
---|
I ain't gonna play in Sun City. Get it? En nyt tällä kellonlyömällä jaksa sanoa tähän provoamiseesi (ja provosoitumiseesi) muuta. Joo. Kaikkee sitä tulee yömyöhällä kirjoitettuakin. Peace vaan. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
Janie Jones 18.01.2009 14:27:02 | |
---|
Peace. Hyvää sunnuntaita. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
Fleda 21.01.2009 15:07:58 | |
---|
Mitä mieltä porukka on itse ohjelmasta? Kiinnostaisi kokeilla, ja varmasti kokeilenkin - mutta jotain mielipiteitä olisi kiva kuulla. Äänenlaatu, mallinnusten laatu jne. Paskaa. |
Mitä mieltä porukka on itse ohjelmasta? Kiinnostaisi kokeilla, ja varmasti kokeilenkin - mutta jotain mielipiteitä olisi kiva kuulla. Äänenlaatu, mallinnusten laatu jne. Ihan ok, ei oo pitemmänkään ruuvailun jälkeen ihan hirveästi sytyttänyt. Mä nyt toisaalta haen itselleni soitteluun vähän erilaista soundimaailmaa, kuin mitä noi yrittävät edes tarjota. |
Hirsimäki 21.01.2009 17:46:06 | |
---|
Mitä mieltä porukka on itse ohjelmasta? Kiinnostaisi kokeilla, ja varmasti kokeilenkin - mutta jotain mielipiteitä olisi kiva kuulla. Äänenlaatu, mallinnusten laatu jne. Ihan käypäsiä juttuja ainakin näin aloittelijalle :D Mutta varmasti löytyy parempiakin ilmaissoftia... uskoisin. Aina ei voi soittaa... |