korppikotka 19.01.2009 20:43:15 | |
---|
Dodiin, nyt on sitten jo paketti matkalla suomenniemeä kohti. Homma tuntuu tosiaan pelaavan kun tavaraa on varastossa. Tai sitten myyjän pinna alkoi loppumaan minun loputtomaan sähköposti-tulvaan. |
Stanley.Climbfall 19.01.2009 21:15:43 | |
---|
Lähettelin mailia kyselen tosta Sheratonista. Prkl 24.11 tilattu eikä vieläkää o tietoo koska ees saapuu varastoon. :( "..it's your story.....do you want it back..." |
megan 20.01.2009 13:49:01 | |
---|
Minkä nimisen henkilön kanssa ootte noita reklamaatiojuttuja käsitelleet? |
-KK- 20.01.2009 15:00:12 | |
---|
Ja sekin ihmetytti kun suoritin maksun niin ei mitään automaattista meiliä tms että maksau ois hoidettu, vai kämmäsinkö jotain tilauksessa. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Eipä tullut itsellänikään mailia, eikä "Orders":iinkaan tilauksen tietoja. Itselläni tilauksen teko jämähti Visan verifioinnin jälkeen (OP). Kyselin maililla tuosta, johon taas tuli automaattivastaus, jonka mukaan vastaavat 3-4h kuluessa. Sitä odotellessa.. |
kLassik 20.01.2009 15:46:45 | |
---|
Eipä tullut itsellänikään mailia, eikä "Orders":iinkaan tilauksen tietoja. Itselläni tilauksen teko jämähti Visan verifioinnin jälkeen (OP). Kyselin maililla tuosta, johon taas tuli automaattivastaus, jonka mukaan vastaavat 3-4h kuluessa. Sitä odotellessa.. Uusi yritys eri selaimella. Tuppaa kaatumaan tilaus tuonne verifiointiin esim. internet explorerilla. |
Borlag 20.01.2009 15:50:19 | |
---|
Tässä lukenut läpi koko ketjun, ja kun pääosa tuntuu olevan positiivista palautetta niin laitoin tuollaisen Jimmie Vaughan Stratocasterin (myös täällä saadun positiivisen palautteen perusteella) kovalla laukulla tilaukseen, plus sekalaista kulutustavaraa ja muuta sälää. Yleensä ottaenkin ensimmäinen kerta kun kitaroita ulkomailta tilaan testaamatta, mutta kertahan se on ensimmäinenkin. Vaikka mnettiä parjataankin rölötysten ja muiden asioiden takia, niin on tästä paikasta paljon hyötyäkin. |
Tonza3 20.01.2009 16:10:56 | |
---|
Lähettääkö tuo kaiken kokoisia paketteja sillä kun itse koitin Yamahan pianoa tuolta tilata rupesi tälläistä ivaamaan: There is a problem with your basket: Arius YDP140 is not available in the current billing address country. Onko jollai ollut samaa ongelmaa ja meinaako tuo että en sitä tuolta saa tilattua? |
MaxDamage 20.01.2009 16:28:17 | |
---|
Kertokaas joku etevämpi mulle mistä tuolla saa sisäänkirjautumisen jälkeen muutettua osoitetietoja? Ite löydän vain nimet, puh numeron ja sähköpostin.. |
megan 20.01.2009 17:24:53 | |
---|
Kertokaas joku etevämpi mulle mistä tuolla saa sisäänkirjautumisen jälkeen muutettua osoitetietoja? Ite löydän vain nimet, puh numeron ja sähköpostin.. Enpä accountista löytänyt, mutta se kysyy tilatessa vielä toimitusosoitetta. |
Abbe 20.01.2009 17:25:42 | |
---|
Mä tilasin toissaviikon sunnuntaina bassokamat mut vieläki on order status 'new'. Oon ny pari kertaa kyselly perään sähköpostilla, millon olis tilaus tulossa mut eivät ole mitään vastailleet vielä :/. Sais vähän mielenrauhaa kun sieltä tulis oikea sähköposti eikä tota automaattista viestiä. Ei kylläkään ollut kaikki tilaamani tavarat varastossa... |
MaxDamage 20.01.2009 17:44:12 | |
---|
Enpä accountista löytänyt, mutta se kysyy tilatessa vielä toimitusosoitetta. Aivan ja siihen kun korjasin oikean osoitteen niin eipä maksu onnistunutkaan.. Siks kaipaisin sitä osoitteen editointi paikkaa että tilaaminen onnistuisi :) |
Wespa 20.01.2009 17:49:53 | |
---|
Ei kylläkään ollut kaikki tilaamani tavarat varastossa... Mää oon yhden pienen tavaran takia (toimitusaika 3-12 päivää) oottanut kohta kuukauden jo, kaikki muut kamat oli in stock. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Joey Mosquito 20.01.2009 18:00:52 | |
---|
29.12 tilasin tommosen Laney VC30-212 vahvarin. Hetken joutu oottaan ku ei ollu kamaa varastossa, mutta kun saivat sitä hyllyyn ni vihaseen tuli. Sähköposteihin vastattiin ja kaikki muutenki OK. Voin suositella. -Get down and get out. |
Tonza3 20.01.2009 18:05:39 | |
---|
voiko sinne kirjottaa suomea vai pitääkö laittaa englanniksi? |
StevieY 20.01.2009 18:54:15 | |
---|
Oma joulukuun alussa tehty tilaukseni lähti vihdoinkin tulemaan. Sähköposteihin joita sinne lähettelin ei vastattu, joten tänään soitin sinne ja pyysin vaihtamaan out-of-stock -tuotteet toisiin. Tilauksen statuksesi vaihtui "Confirmed" ja sähköpostiin tuli 3 UPS:n seurantakoodia. Saa nähdä silti mitä sieltä tulee - tuotelista on edelleen alkuperäinen vaikka osan niistä käskinkin vaihtaa.. |
OTT 20.01.2009 18:54:30 | |
---|
13.12 tilaus sisään. Aika pian tuli tieto, ettei tavaraa ole heti saatavilla vaan arvioivat saavansa tammikuun alussa. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, eikä meileihin ole vastattu. Aikaisemminkin olen tuolta tilannut ja homma on sujunut loistvasti, mutta nyt ei kyllä paljon dv kerää. |
_Petri_ 20.01.2009 19:35:19 | |
---|
voiko sinne kirjottaa suomea vai pitääkö laittaa englanniksi? Voi toki. Suosittelen silti voimakastempoisesti englantia, jos haluat että viestisi ymmärretään. |
Insane Kane 20.01.2009 20:30:07 | |
---|
Kaupat hoitu ilman ongelmia. Kitara tuli hyvin pakattuna ja naarmuttomana perille. Pahoittelen oikeinkirjoitustani. Se johtuu humalatilastani, täh, rölö. |
Kaupat hoitu ilman ongelmia. Kitara tuli hyvin pakattuna ja naarmuttomana perille. Samma här. |
mishka 20.01.2009 21:36:45 | |
---|
oma nuppi+vahvistin saapui ups:sin kyydillä täänän. ehjänä. vähän reilun kuukauden odottelin.. |