Aihe: Mielialan vaikutus biisin tunnelmaan?
1
Razorous
12.01.2009 19:27:04 (muokattu 12.01.2009 19:28:34)
Mielenkiinnosta kysyn että olenko se vain minä, vai onko muutkin huomannut seuraavaa.

Mulla kun on tällanen herkkä psyyke, niin mielialan vaikutus biiseissä on nimenomaan sellainen että oikeen kun on mieli maassa niin yllätykseksi syntyy aina iloisia biisejä, ja sitten kun taas on iloisella tuulella niin biiseistä tulee sellaisia melankolisia. Puhun nyt nimenomaan niistä hyvistä biiseistä, en tiedä pystyykö kukaan, mutta mä en ainakaan pysty vaikuttamaan niiden hyvien biisien tunnelmaan. Tottakai voin vaikka heti tehdä jonkun alakuloisen biisin joka on täyttä kuraa. Ihmetyttää vaan että onko se sitten niin että alakuloisena yritän alitajuisesti piristää itseäni iloisilla* biiseillä?
Charge
22.01.2009 17:03:35

Mulla on vähän näin, että kirjoittaessa biisiin lyriikkoja (tämä sen vuoksi nyt tässä, etten ole saanut kunnolla sävellettyä vielä mitään, vaikka yritystä on. Lyriikat siiis päätyvät usein vain pöytälaatikkoon, mutta...) niin jos olen ihan normaalilla, ei erikoisen iloisellla, vihaisella tai surullisella päällä, on vaikea kirjoittaa mitään.
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)