Kabanossi 12.01.2009 22:14:43 | |
---|
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio. |
Toveri 12.01.2009 22:16:15 (muokattu 12.01.2009 22:17:08) | |
---|
Eilen alkoi tämä Hietalahden ja Rasilan uusi sarja. Kolahtiko? Hienoja hahmoja ja sopivaa läskipää huumoria. Minä pidän. http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/jugistyle?154589 Käsittämättömän ala-arvoinen "huumoriohjelma", jossa sanottiin pari kertaa paska ja onnistuttiin loisteliaasti vesittämään eräs suomalaisen komedian hienoimmista hahmoista. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
kville 12.01.2009 22:17:11 | |
---|
Joo, hieno sarja, varsinkin Touko-Pouko oli vauhdissa. Kaverilla oli lääkitys kerrankin kohillaan, ja selvästi oltiin oltu suljetulla osastolla jonkun aikaa lataamassa akkuja. Nikkari-Kari jäi kanssa hyvin mieleen. |
Dunga 12.01.2009 22:17:43 | |
---|
Se hahmo joka huuteli sitä paskaa kertoi kaiken oleellisen tästä ohjelmasta. "You're entering a world of pain." |
Estranged 12.01.2009 22:18:03 | |
---|
Kolahtiko? Ei. Hirveetä paskaa. Tuommosta mukahauskaa skebeliä, mutta kaipa sitä vois toisen jakson verran kokeilla viikon päästä, josko sitten toimisi. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Vihaan noita "näyttelijöitäkin" niin tajuttomasti, että jo ohjelman mainoksien aikana tulee pakottava tarve nakata televisio alas parvekkeelta. En siis uskaltanut katsoa itse ohjelmaa. Enkä kyllä katso. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Kukkis 77 12.01.2009 22:27:28 | |
---|
Jukka Rasilalta & Petteri Summaselta odotin "vähän" enemmän, mutta paskaahan tuo oli. Ei naurattanut tasan kertaakaan. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Jormaz 12.01.2009 22:28:35 | |
---|
Aika jännää että joku tv-kanava on oikeasti ostanut tän. Ilmeisesti kauppatavaran laatua ei kuitenkaan ole tarkastettu ennen kauppoja. Ihan järkyttävää paskaa, eikä tätä voi enää pitää edes mielipidekysymyksenä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Tuomas 12.01.2009 22:29:02 | |
---|
Mä naurahdin sille kenkäjutulle. Joudunko nyt hirsipuuhun? |
ballfish 12.01.2009 22:30:34 | |
---|
No johan oli väsyneitä sketsejä :o "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
hapan 12.01.2009 22:32:32 | |
---|
No oli tää parempi, kuin Sikspäk. Huono silti. Tekijät lupas paljon. Katajaan kapsahti... |
Rotuvaari 12.01.2009 22:45:11 | |
---|
Ekan jakson perusteella samaa rämpimistä mitä Ketonen&Myllyrinne ja Jopet show on ollut. Hymyilytti alun jassolaamas-alkurepliikki "olin Suur-Saimaalla.." ja sitten se Pulkkisten(?) lomakyläsketsi toisella kerralla. Vaan ei lähtenyt mihinkään, eli ei tämä(kään) sarja palauttanut uskoa suomalaiseen komediaosaamiseen 2000-luvulla pätkän vertaa. Kun nämä hietalahdet on nähty niiiin moneen kertaan, niin eikö mistään kolkasta löydy yhtään nuorempaa osaajaa tässä maassa? YouTubessa voi käydä katsomassa Supermoniveto-porukan örvellyskohellusta ja sekin on tästä valovuoden edellä. ...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku |
jassi 12.01.2009 23:24:33 | |
---|
Oli kertakaikkisen välttämätöntä vaihtaa kanavaa siinä hierojajutun hujakoilla.Vaikea kuvitella, että tekijöillä itselläänkään olis sellanen fiilis, että tässä ollaan tekemässä vedet silmiin naurattavaa komediaa? Hirviää paskaahan tuo oli ja tosiaan, että sitten sen Toukopoukonkin legendaa ryhtyivät vandalisoimaan... Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
lapio 13.01.2009 01:26:31 | |
---|
Joo, kyllähän tätä suorastaan hävetti katsoa. |
Tunttone 13.01.2009 01:30:51 | |
---|
Huomattavasti parempaa jälkeä olisi Summaselta ja Rasilalta odottanut. Hietalahti nyt oo tainnu koskaan mitään hyvää tehdäkään. Näköjään tarttee Summanen ja Rasila muut Julmahuvi-heebot messiin, että laatukamaa tulis. En tajua miten Toukostakin oltiin saatu noin epähauska. PIMEÄÄ ENERGIAA |
Baraka 13.01.2009 08:17:14 | |
---|
Oikeestaan ainut kerta kun naurahdin oli, kun se yks heppara huuti paska. Kertoo aika paljon jos ohjelman hauskin vitsi on paskan huutaminen. Eipä kyllä paljoo muute edes hymyilyttäny, vahva myötähäpeän tunne oli tosiaan kyllä saatu mukaan erittäin hyvin. |
lurkki 13.01.2009 08:51:07 | |
---|
Mitä tuosta nyt osaisi sanoa... Rytmi ok, kestot ok, tai ehkä sittenkin tasapaksua tallamista eikä huono vitsi naurata; ei edes lyhyt. "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
bedlam 13.01.2009 09:02:27 (muokattu 13.01.2009 09:02:45) | |
---|
Ei jumalauta. En pystynyt katsomaan kuin siihen korona-linnunpönttöön asti kunnes oli pakko poistaa kovolta ja suihkuttaa desinfiointiainetta vielä päälle. Legendaarinen Touko-Poukokin nyt sitten raiskattiin ihan kunnolla, eihän siinä ollut enää mitään samaa. Ainut hyvä juttu oli se vähäpukeinen nainen keikistelemässä tunnarissa. |
Kabanossi 13.01.2009 09:18:46 | |
---|
Mä taidan sitten olla yksin tämän oudon huumorintajuni kanssa. No jos sitten jo ensviikolla itsekin tajuaisin et täähän on ihan paskaa. Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio. |
LordWinter 13.01.2009 09:21:33 | |
---|
Mainosten perusteella tää ainakin on sellaista roskaa, että jää Big Brotheritkin toiseksi. En tajua, mikä tossa pitäisi olla hauskaa. Kyllä vanhat kunnon Spedet ja Veskut vie voiton kirkkaasti. Mikä helvetin perussävel? |