Aihe: Mikä tässä soundissa on vikana?
1 2
Apaas
11.01.2009 21:24:53

Totta,ja jonkinlainen Slope/Contour-nupikka vaikuttaa tosi paljon soundiin. Tän oon huomannu.
sepisti
11.01.2009 21:39:04
Toisaalta taas minun Randalli on erittäin yksisoundinen vehje. Satun pitämään sen soundista paljon, ja ylläri, se on trankku. Siksi nämä trankku/putki-keskustelut närästää välillä.

Hopea ei ole häpeä, mutta kultaahan kaikki kuitenkin tavoittelevat:)

Närästäähän se varmasti, kun ei ole oikeanlaisia lääkkeitä. (sitä putkivahvistinta)

:)
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Henkka370
11.01.2009 21:47:03
Kyl tää ihan kuunneltava saundi on.

Joku vois muute perustaa tämmösen topikin missä porukka nauhottelis omia soundejaan ja vertailis niitä ja annettas paranusehdotuksia
Spiral
11.01.2009 21:52:51

Joku vois muute perustaa tämmösen topikin missä porukka nauhottelis omia soundejaan ja vertailis niitä ja annettas paranusehdotuksia

No, tässähän voi jatkaa, kunhan putki/trankku-keskustelu saadaan käytyä... :)
HeavyMachinery
11.01.2009 22:13:12

Totta,ja jonkinlainen Slope/Contour-nupikka vaikuttaa tosi paljon soundiin. Tän oon huomannu.

Kait se vaikuttaa kun sillä yleensä säädetää Middlen Q arvoa / Taajutta.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
RekoS
11.01.2009 22:38:32
Itsehän tykkäsin tuosta saundista, ihan vähän lisäisin kyllä trebleä. Ihan hitusen.
HeavyMachinery
11.01.2009 23:33:08

Itsehän tykkäsin tuosta saundista, ihan vähän lisäisin kyllä trebleä. Ihan hitusen.

Ja sitten ammetta soundiin ?

Mites ois hieman dolbya ?
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Apaas
12.01.2009 02:51:01

Kait se vaikuttaa kun sillä yleensä säädetää Middlen Q arvoa / Taajutta.

Tämä on kyllä tiedossa. Aikaisemmassa viestissä joku kertoi Equn käytöksestä säädellessä, siihen liittyen oli tämä Contour-nupikan maininta kanssa. Ihan hyvä että kerroit tuon.

Ja sitten ammetta soundiin ?

Mites ois hieman dolbya ?

Bad day?
Ziggy Bubba
12.01.2009 09:55:51

Aika asiallinen soundi, vaikka toki löytyy aina "korjattavaa" (eli erilaisia soundimieltymyksiä ym.).. Omaan korvaan tuo soundi aika kiltin oloinen, sitä preesens-kihinää ja särön repivyyttä voisi kaivaa hiukan lisää. Kuten sanoin, makuasioita - oikein passelia soundia sarallaan.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)