Totta,ja jonkinlainen Slope/Contour-nupikka vaikuttaa tosi paljon soundiin. Tän oon huomannu. |
sepisti 11.01.2009 21:39:04 | |
---|
Toisaalta taas minun Randalli on erittäin yksisoundinen vehje. Satun pitämään sen soundista paljon, ja ylläri, se on trankku. Siksi nämä trankku/putki-keskustelut närästää välillä. Hopea ei ole häpeä, mutta kultaahan kaikki kuitenkin tavoittelevat:) Närästäähän se varmasti, kun ei ole oikeanlaisia lääkkeitä. (sitä putkivahvistinta) :) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Henkka370 11.01.2009 21:47:03 | |
---|
Kyl tää ihan kuunneltava saundi on. Joku vois muute perustaa tämmösen topikin missä porukka nauhottelis omia soundejaan ja vertailis niitä ja annettas paranusehdotuksia |
Spiral 11.01.2009 21:52:51 | |
---|
Joku vois muute perustaa tämmösen topikin missä porukka nauhottelis omia soundejaan ja vertailis niitä ja annettas paranusehdotuksia No, tässähän voi jatkaa, kunhan putki/trankku-keskustelu saadaan käytyä... :) |
HeavyMachinery 11.01.2009 22:13:12 | |
---|
Totta,ja jonkinlainen Slope/Contour-nupikka vaikuttaa tosi paljon soundiin. Tän oon huomannu. Kait se vaikuttaa kun sillä yleensä säädetää Middlen Q arvoa / Taajutta. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Juippi! 11.01.2009 22:31:16 | |
---|
Kyl tää ihan kuunneltava saundi on. Joku vois muute perustaa tämmösen topikin missä porukka nauhottelis omia soundejaan ja vertailis niitä ja annettas paranusehdotuksia Ja minä olisin innolla mukana tässä esittelemässä Peavey 212:ni, jossa on hirveä tunkkainen särösoundi. Mutta tuosta pätkästä, niin basson lisääminen tosiaan lisää todella paljon. Olen nauhoitellut lähiaikoina bändimme demonauhoituksia, ja jos bassot pistää mutelle, tuntuu kappale jotenkin todella laihalle. http://www.mikseri.net/artists/?id=103408 |
RekoS 11.01.2009 22:38:32 | |
---|
Itsehän tykkäsin tuosta saundista, ihan vähän lisäisin kyllä trebleä. Ihan hitusen. |
HeavyMachinery 11.01.2009 23:33:08 | |
---|
Itsehän tykkäsin tuosta saundista, ihan vähän lisäisin kyllä trebleä. Ihan hitusen. Ja sitten ammetta soundiin ? Mites ois hieman dolbya ? Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Apaas 12.01.2009 02:51:01 | |
---|
Kait se vaikuttaa kun sillä yleensä säädetää Middlen Q arvoa / Taajutta. Tämä on kyllä tiedossa. Aikaisemmassa viestissä joku kertoi Equn käytöksestä säädellessä, siihen liittyen oli tämä Contour-nupikan maininta kanssa. Ihan hyvä että kerroit tuon. Ja sitten ammetta soundiin ? Mites ois hieman dolbya ? Bad day? |
Ziggy Bubba 12.01.2009 09:55:51 | |
---|
Aika asiallinen soundi, vaikka toki löytyy aina "korjattavaa" (eli erilaisia soundimieltymyksiä ym.).. Omaan korvaan tuo soundi aika kiltin oloinen, sitä preesens-kihinää ja särön repivyyttä voisi kaivaa hiukan lisää. Kuten sanoin, makuasioita - oikein passelia soundia sarallaan. |