Gaines 23.11.2008 16:10:39 | |
---|
No hemmetti, tuonne on mentävä. Muuten jää näkemättä.. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
timus 06.01.2009 20:32:20 | |
---|
"no sound, no sound problems"
-Henry Rollins |
Borlag 06.01.2009 20:36:49 | |
---|
http://www.soundi.fi/node/8597/Deep/Purple/mk/III/aktivoitumassa%3F En nyt ihan jaksa vielä tähän kombinaatioon uskoa, mutta ainakin mielenkiintoinen spekulaation tynkä Turha huhu ilman mitään tosipohjaa. Ja vaikka olisikin niin Coverdalen ääni ei yksinkertaisesti kestä enää kilpailua Hughesin kanssa. Eikä Ulrich kykenisi ikimaailmassa Paicea korvaamaan. Yhtä huvittava ajatus kuin Morse Blackmoren korvaajana... |
sirdickyj 06.01.2009 21:20:46 | |
---|
Turha huhu ilman mitään tosipohjaa. Ja vaikka olisikin niin Coverdalen ääni ei yksinkertaisesti kestä enää kilpailua Hughesin kanssa. Eikä Ulrich kykenisi ikimaailmassa Paicea korvaamaan. Yhtä huvittava ajatus kuin Morse Blackmoren korvaajana... No ei nyt sentään, Morsella on kuitenkin taito hyppysissään, Lars on nykyään sellainen rumpali, joka voisi hädintuskin soittaa Apulannassa Sipen paikalla. Sinänsä hieno ajatus kyllä tuo MKIII, mutta jotenkin en näe Richietä tossa messissä. Ja Coverdalelta ei taitu, joo. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
sirdickyj 06.01.2009 21:23:12 | |
---|
Muistakaas kaikki muuten tuo Tavastian PSOF-ilta "10 perfect ladies", joka on siis la 17.1., tossa linkki vielä; http://www.psof.fi/uusi/* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
M-Juhana 06.01.2009 22:46:56 | |
---|
Lars on nykyään sellainen rumpali, joka voisi hädintuskin soittaa Apulannassa Sipen paikalla. Joo, eihän toi onnistu. Lars maksaa niin vitusti. Ei riitä Apulannan rahat. No en tiä. HK:n Blöö kylmänä, sinapilla, keskarin kanssa, Kossu aperitiivina. Jälkkäriksi Jallua. Lehti tai juoma, ihan sama. -kenkku |
arppah8 06.01.2009 22:57:07 | |
---|
Muistakaas kaikki muuten tuo Tavastian PSOF-ilta "10 perfect ladies", joka on siis la 17.1., tossa linkki vielä; http://www.psof.fi/uusi/ Kah, siä on Paakkarin Maya, kova mimmi. Kerro terkkuja Rovaniemeltä yhdeltä Lust of rock-kitaristilta. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
|
Gaines 12.01.2009 10:05:26 (muokattu 12.01.2009 15:28:05) | |
---|
Eipä tuo linkki toimi...? edit: ok, ja vastaan että minä :) Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Jokapaikanapina 12.01.2009 11:20:07 | |
---|
|
Riffien_Kuningas 12.01.2009 19:27:00 | |
---|
|
Jokapaikanapina 12.01.2009 21:17:32 | |
---|
Muttahei, onko tiedossa mitään mahdollista settilistaa tuolle kiertueen pätkälle? |
Icy-Sun 12.01.2009 23:12:11 | |
---|
Soittivat viime kesänä ainakin nämä (epäjärjestyksessä ja puuttua saattaa biisejä, mutta suurinpiirtein kaikki): Smoke Highway star Space trucking Perfect strangers Kiss tomorrow goodbye Mary long Into the fire Sometimes i feel like screaming Wring that neck Well dressed guitar Contact lost Rapture of the Deep Strange kind of woman Battle rages on Hush Black Night |
Wrong man 13.01.2009 07:33:13 | |
---|
Soittivat viime kesänä ainakin nämä (epäjärjestyksessä ja puuttua saattaa biisejä, mutta suurinpiirtein kaikki): Smoke Highway star Space trucking Perfect strangers Kiss tomorrow goodbye Mary long Into the fire Sometimes i feel like screaming Wring that neck Well dressed guitar Contact lost Rapture of the Deep Strange kind of woman Battle rages on Hush Black Night Nuo biisit ja tuossa järjestyksessä. Fireball Into the fire Strange kind of woman Rapture of the deep Mary Long Contact lost Sometimes I feel like screaming Wring that neck Well dressed guitar The battle rages on Don Airey solo Perfect strangers Space truckin Highway star Smoke on the water Hush Black night |
Borlag 13.01.2009 07:42:11 | |
---|
Nuo biisit ja tuossa järjestyksessä. Fireball Into the fire Strange kind of woman Rapture of the deep Mary Long Contact lost Sometimes I feel like screaming Wring that neck Well dressed guitar The battle rages on Don Airey solo Perfect strangers Space truckin Highway star Smoke on the water Hush Black night Speed King aloitti encoren, eli lisää se tuohon Smoken ja Hushin väliin, sitten on oikein. |
Wrong man 13.01.2009 07:46:00 | |
---|
Speed King aloitti encoren, eli lisää se tuohon Smoken ja Hushin väliin, sitten on oikein. Joo, ihan totta. Jäi näemmä Speed King pois tuosta. |
ukko idänmies 13.01.2009 10:15:50 | |
---|
Turha huhu ilman mitään tosipohjaa. Ja vaikka olisikin niin Coverdalen ääni ei yksinkertaisesti kestä enää kilpailua Hughesin kanssa. Eikä Ulrich kykenisi ikimaailmassa Paicea korvaamaan. Yhtä huvittava ajatus kuin Morse Blackmoren korvaajana... Tästähän oli juttua jo tuossa pari vuotta sitten. Olen seurannut nykyisin lähimmin Glenn Hughesin uraa ja hänen kotisivuiltaan sain sen käsityksen, että häntä kiinnostaisi kyllä, mutta Coverdalea ei niinkään. Muista en tiedä. Ja joo, ei missään nimessä ilman Paicea, eikä varsinkaan Ulrichin kera. Itse luulen, että Coverdale pystyisi ehkä omat osuutensa hoitamaan, koska Glenillä on kuitenkin pillit kunnossa ja pystyisi tarpeen mukaan jeesaamaan paljonkin. |
Musta Arkipyhä 13.01.2009 11:16:13 | |
---|
Tästähän oli juttua jo tuossa pari vuotta sitten. Olen seurannut nykyisin lähimmin Glenn Hughesin uraa ja hänen kotisivuiltaan sain sen käsityksen, että häntä kiinnostaisi kyllä, mutta Coverdalea ei niinkään. Muista en tiedä. Ja joo, ei missään nimessä ilman Paicea, eikä varsinkaan Ulrichin kera. Itse luulen, että Coverdale pystyisi ehkä omat osuutensa hoitamaan, koska Glenillä on kuitenkin pillit kunnossa ja pystyisi tarpeen mukaan jeesaamaan paljonkin. Uskoisin ,että tuo Ulrichin heitto oli pelkkä innostuneen Purple-fanin läppä eikä niinkään vakavasti otettava tarjous. Täytyy sanoa ,että Coverdalen laulukunto epäilyttää jo meikäläistäkin vaikka esim.2004 Oulussa mies minusta vetreässä kunnossa olikin.Hughesin viimeisin(?)soololätty "Soul Mover" on taasen oikeinkin toimivaa funkya rockia tms. Ja epäilyttää myös liekö Ritchie oikeasti lähdössä (tai pääseekö :-)). "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
sirdickyj 13.01.2009 12:12:32 | |
---|
Millonkohan toi Classic Rock-lehti ilmaantuu Suomen kauppoihin? Tos linkin mukaan ilmestyny 7.1., joten pitäs kyl hiljalleen alkaa näkyä. Ja koskahan se Stormbringer oikeesti ilmestyy spesiaaliversiona? * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
Musta Arkipyhä 13.01.2009 12:46:20 | |
---|
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |