Aihe: Vox AC30CCH
1
SamPpaa
30.12.2008 12:57:55 (muokattu 30.12.2008 13:59:24)
Moi!

Noin kuukauden päästä olisi tarkoitus päivittää kitarakamoja. Tähän asti olen soitellut 5w putkikombolla. Siinä ei ole kuitenkaan potkua riittävästi, kun rumpali on kovakätinen. Muutenkin olisi kiva saada hieman lisää säätömahdollisuuksia.

No asiaan. Olen miettinyt Orangen tiny terroria ja marsun 1936 kaappia. Tiny terroria kävinkin testaamassa ja yllättävän kova pelihän se oli. Nyt silmiin osui kuitenkin tuo Voxin AC30CCH. En ole vielä päässyt testaamaan. Muutamalla lisä satasella tarjotaan aika paljon enemmän kuin tiny terrorissa. Olen kuitenkin lukenut hieman kriittisiä arvioitakin tästä, joten kysyisin nyt mnettiläisten mielepidettä, ennen kuin lähden testaamaan. Onko kokemuksia?

Lisäksi mietin, että onko tuo nuppi jo liian kovaääninen? Tykkään soitella sellaisella "säröytymisen rajoilla" soundilla.. Tuossahan saa valita 33w hot tai 22w warm säädön.

Lisäksi kaapin valinta menee uusiksi. En jaksa raahata 4x12 kaappia, joten valinta kohdistuu 2x12 kaappiin. Millaisia nuo voxin omat kaapit on? Halpoja ainakin, jos ei lasketa sitä Celestion blue.. kaappia. Lisäksi Voxin kaappi saa tyylipisteet :) 1936-kaappia tuli joskus testattua ja siihen olin silloin tyytyväinen. Mikä kaappi siis kaveriksi? Edit: toimisko fenkun super sonic 212?
Tekemällä oppis..
RHirvela
30.12.2008 13:40:39
Itsellä on ollut käytössä kohta vuoden verran Voxin AC30CC2, eli käytännössä sama verme mutta combomallina. Elementit vaihdoin Greenbackeiksi vaikka ei ne alkuperäiset elementitkään mun mielestä huonot olleet. Oon tykännyt tosta vahvarista erittäin paljon ja kyllähän tuossa hinta/laatusuhde on erittäin hyvä. Dolphinmusicilla tais tuo combo olla jonkin verran yli 700€.
annie mall on ihan kiva bändi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)