Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 5110 111 112 113 114122 123 124 125 126
musicgenres
18.12.2008 09:48:49
Mutta onkohan kenelläkään hajua miksi kenttäkatsomo lipuissa lukee paikka numero mutta ei riviä. Joku numero varman kuinka mones lippu ajattelisin tässä ääneen ja tuskin sielä mitään penkkejä on :P.

Jaa... Jos haluavat vain pysyä laskussa kenttälippujenkin suhteen. Mutta sillä paikkanumerolla ei pitäisi olla mitään merkitystä, vaan sillä miten aikaisin menee konserttipäivänä jonottelemaan stadikalle pääsyä. Ei ne siellä stadionilla mitenkään kontrolloi millä paikkanumerolla kukakin menee kentälle. Ainakin parissa konsertissa joissa olen ollut, sinne kentälle vain juostiin heti kun aukaisivat portit ja tarkastivat liput.
sellisti
18.12.2008 09:48:56
Mulla tuli vajaa tunnin odotuksen jälkeen ensin tää:

Järjestelmä tai selainasetukset ovat ristiriidassa ostoprosessin turvatarkistusten kanssa. Muuttamalla asetuksia voit mahdollisesti suorittaa oston loppuun.

Ja sitten uudestaan yrittäessä tää:

Tilaisuudessa on tällä hetkellä suurin sallittu määrä samanaikaisia käyttäjiä. Kokeile myöhemmin uudelleen.

Jonotuspalkkia ei tarjoo enää ollenkaan vaikka IE:llä seikkailen. Pitäsköhän ihan uteliaisuudesta yrittää vielä jos sivusto keksis jonkun kolmannenkin virheilmotuksen vai viestittää vaan suosiolla kaverille homma ei nyt ainakaan tätä kautta skulaa...
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen)
WarMachine
18.12.2008 09:49:55
Perkele! Unohdin!
oulukyllosa
18.12.2008 09:51:51

En vittu usko itekään että sain liput vaan näin kai tässä kävi. Minäkin oli palkki jonossa joka heitti pihalle ja yhtäkkiä heitti "itsekseen" sinne sivulle mistä liput varasin sitten. Tämä tapahtui kesken kahdella puhelimella soittoyrityksien.Puhelimet tippu lattialle ku säikähdin tapahtunuttaEn perkele tajua vieläkään mitä tapahtui.Pääasia että tapahtui.
snow is cold,rain is wet
Wolfie
18.12.2008 09:52:01
Sain.......................................
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia/vaseliinia tarvita...
rheinone
18.12.2008 09:55:33
IE6:lla kuulemma pääsee läpi. On tää jumalauta...

Mulla pyörii tässä sekä IE6 että IE7. IE6:lla on jo heittäny kerran jonosta pihalle. On tää kyllä, prkl...
Johnny Buzz
18.12.2008 09:58:55

Kellään tietoa onks toi menny jo loppuun?
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
sellisti
18.12.2008 09:59:12 (muokattu 18.12.2008 09:59:45)
Mulla pyörii tässä sekä IE6 että IE7. IE6:lla on jo heittäny kerran jonosta pihalle. On tää kyllä, prkl...

Hallelujaa, lähtihän se jono alusta ruksuttamaan kun aikani yritin. Enpä taida enää toista tuntia istua tässä miettimässä mihin virheilmoitukseen homma tällä kertaa kaatuu. Jos en olis itselleni jo saanu lippua faniklubin kautta niin suututtais aika lailla juuri nyt.
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen)
Supertzar
18.12.2008 10:00:36
Ja huutonetissä jo ensimmäiset liput myynnissä, jumalauta...

On kyllä niin vihoviimestä touhua... stanan trokarit.
Tsugu Way
18.12.2008 10:02:28
Aamukahdekasalta menin Oulun Stokkalle jonottamaan. Noin 100 ihmistä jonossa. Puoli yhdeksältä jakoivat vuoronumerot. Sain numeron 070. Sillä pääsin klo 9:30 lippuluukulle. Ostin 5 lippua permannolle. Mahtavaa!! Nyt alkaa puolenvuoden valmistautuminen!
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
Jytäurpo
18.12.2008 10:05:58

Mulla on nyt kahessa koneessa IE6 jonottamassa, myöhemmin laitettu menee kohta ohi...
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
Hallis
18.12.2008 10:06:45
Jaa... Jos haluavat vain pysyä laskussa kenttälippujenkin suhteen. Mutta sillä paikkanumerolla ei pitäisi olla mitään merkitystä, vaan sillä miten aikaisin menee konserttipäivänä jonottelemaan stadikalle pääsyä. Ei ne siellä stadionilla mitenkään kontrolloi millä paikkanumerolla kukakin menee kentälle. Ainakin parissa konsertissa joissa olen ollut, sinne kentälle vain juostiin heti kun aukaisivat portit ja tarkastivat liput.

Joo parastahan on se stadionin kentän meneminen tukkoon metallicassa. Iron Maidenissa homma toimi ku oli kentälle useita portteja ja menin vähän ennen porttien aukasua paikalle ja etukarsinaan silti pääsin.

Ne jokka tuli tunteja aikasemmin päästettiin siitä pääportista noin 20 min ennen muiden kenttä porttien avaamista. Toisin sanoen olin ensimmäisten joukossa siinä portissa, joka avattiin myöhemmin mutta pääsin aikasemmin sisään ku pääportilla jonottaneet, jokka oli vähän taaempana jonossa. Tyyliin pari sataa metriä ja siitä ylöspäin.

Stadionilla on kyllä näin ollen sitte ihan arpapeli ja viidakon laki.

"Ei juosta" on kyllä tosiaan niin turha käsky järkkäreiltä ku porukka just tottelee 2 sekunttia ja osa ei ollenkaan.
HaloOfFlies
18.12.2008 10:07:07

Justiin olin lippua maksamassa, niin verkkopankki meni ja jumitti. Voi perkeleen perkele!

Nyt ollaan taas jonossa...
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Jytäurpo
18.12.2008 10:09:01
Eräällä toisella foorumilla väittävät että SOLD OUT!
Kaake
18.12.2008 10:10:30 (muokattu 18.12.2008 10:17:28)
Eräällä toisella foorumilla väittävät että SOLD OUT!

Kenttä taitaa olla loppu.

EDIT: Komento takaisin! Ilmoitti kerran että loppu, nyt kuitenki uusintayrityksellä sain 2 kenttälippua joten kannattaa yrittää.
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
Drumjamo
18.12.2008 10:11:08
Ensimmäistä kertaa pääsin läpi jo 9.10 ja olin jo maksuvaiheessa ja huomaan että tilillä ei ole rahaa. Eikun yksi puhelinsoitto ja jonoon uudestaan. Puolen maita pääsin läpi uudestaan ja nyt olen kahden kenttälipun onnellinen omistaja.
Röh röh. Ja laukauksia.
Jytäurpo
18.12.2008 10:11:24
Kenttä taitaa olla loppu.

Se siitä sitten...
Pedroz
18.12.2008 10:13:08

Tunti sitten palkki oli täynnä ensimmäistä kertaa, sen jälkeen on käyty ulkona ja suihkussa ja ties mitä, vieläkin on muutamia senttejä jäljellä. Näin isoissa massatapahtumissa tämä systeemi ei oikein toimi, aikanaan Rushin keikalle sain kakkosrivin liput kello 9:00:01.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
mongoloidi
18.12.2008 10:14:11
Ei voi valittaa, suht vaivattomasti irtos kenttäliput netin kautta. Ainut, mistä kehtaa kitistä on toi lippujen hinta...tai no, jos ei olis niin kusinen budjetti niin ei tarvis valittaa siitäkään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)