Aihe: mitä tämä on (Oriveden musiikkilinja)
1
rasputin
06.02.2008 14:58:14
Paikkakunnaltani löytyy tällainen musiikki opisto: http://www.orivedenopisto.fi/musiikkikoulutus/musiikkilinja.htm
Itse olen kiinnostunut opiskelemaan musiikkia enemmänkin. Olen nyt lukion toisella. Kannattaisiko mennä tuollaiseen ennen kun hakee johonkin konservatorioon. Onko kenellään kokemusta, onko tuonne/tuollaisiin helpompi päästä kuin esimerkiksi Tampereen konsikseen.
wavelength
06.02.2008 20:01:08

Minä kävin Oriveden opiston musiikkilinjan lukuvuonna 2004-2005, josta jatkoin sitten Jyväskylän konservatoriolle. Suosittelen ehdottomasti, jos sulla riittää rahaa opiskelumaksuihin.
En tiedä mistä puhun.
rasputin
06.02.2008 20:18:27
Jaa kiva kuulla, olikos sinne vaikee päästä tai ottiko ne paljon sisään sinne. Olikse pääsykoe helpohko?
corwet
31.03.2008 18:43:25
aattelin mennä viitasaaren musiikki opistoon "opiskelee"musiikkia enemmän.
onko jollain kokemusta/tietoa pääsykokeen sisällöstä??
ja toisen kysymys:)

onko mahdollisuuksia päästä sisään
jos osaan soittaa kitaraa,bassoa,pianoa ja rumpuja. (ihan hyvin )
rytmitajua on ja laulu ääntäkin löytyy.
teoria on joten kuten hallussa intervalleista nuotteihin.yms.

onko MITÄÄN mahdollisuuksia päästä?:)
joopajoo..
Erus
28.04.2008 22:25:42
oriveden opisto on tosi jees vaikka vähän kallis, suosittelen!
VJ
29.06.2008 16:50:24
Osaatteko sanoa, maksaako tuo opisto saman verran vaikka ei esim. asumisoikeuttaan käyttäisi? Kun tuolla sivuilla mainitaan hintaan sisältyvän myös asuminen.
All you need is RimShot
wavelength
29.06.2008 18:51:38

Osaatteko sanoa, maksaako tuo opisto saman verran vaikka ei esim. asumisoikeuttaan käyttäisi? Kun tuolla sivuilla mainitaan hintaan sisältyvän myös asuminen.

On se hieman halvempaa, muttei merkittävästi. Ellei välttämättä halua asustaa omassa asunnossa, kannattaa ehdottomasti käyttää opiston asuntolaa.
En tiedä mistä puhun.
badcompany
16.07.2008 20:12:40
mullekin tuli postissa ilmoitus hesan pop/jazz konsiksesta tosta opiskelupaikasta(muusikkilinjasta).mutta sinne meno nyt vähän meni unholaan kun syyskuussa alkaa siviilipalvelus!!!.olisin varmaan muutenkin hakenut tonne.voisiko joku kertoa meiningistä tuolla musiikkilinjalla?.
wavelength
18.07.2008 16:51:13

olisin varmaan muutenkin hakenut tonne.voisiko joku kertoa meiningistä tuolla musiikkilinjalla?.

Meininki on erittäin hjuva. Soittaa saa paljon ja monen moista, ja (soitto-)kavereita löytyy varmasti. Jos kiinnostaa jatkaa musiikkiopintoja pidemmällekin, niin tuo on erittäin hyvä paikka hioa teorian ja käytännön taitoja.
En tiedä mistä puhun.
rasputin
14.08.2008 19:47:49
Tuo ei kai mikään virtuoosi tarvi olla ku menee, millanen se pääsykoe on?
wavelength
17.08.2008 13:08:57

Tuo ei kai mikään virtuoosi tarvi olla ku menee, millanen se pääsykoe on?

Pääsykokeessa on laulu- ja soittonäyte sekä musiikinhahmottamiskoe. Virtuositeettia ei todellakaan vaadita, jos minäkin pääsin aikoinani sisään...
En tiedä mistä puhun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)