Aihe: 3/3 koe
1
FearMTC
13.02.2004 14:59:12
Olen hakemassa erääseen opistoon musiikkilinjalle, ja sen esitteessä sanottiin, että pääsykoe vastaa 3/3 tasoa. Mikähän tämä 3/3 taso sitten käytännössä on? Olen joskus muinoin suorittanut Lapin Musiikkiopistossa 1/3 Pianon, mutta nyt olisin hakemassa rummuilla ja kitaralla tuonne. Jos joku voisi hieman valaista tuosta.
On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua.
blastoff
13.02.2004 15:45:47
Ze Kink
13.02.2004 16:19:11
Olen soittanut 7½v ja teen tänä vuonna 3/3sen klassisella kitaralla. Siinä tarvitsee osata 12 kappaletta ulkoa, 1 moniosainen kappale, asteikot, 1 säestys ja prima vista. Jotain muutakin siinä piti osata (kai), muttei nyt tule mieleen. Helppo tuo sinänsä tulee olemaan, koska olen koko vuoden soittanut 1- kurssin kappaleita (olen vuoden edellä muita samaan aikaan aloittaneita).
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Guitargirl1
13.02.2004 22:01:04
Olen soittanut 7½v ja teen tänä vuonna 3/3sen klassisella kitaralla. Siinä tarvitsee osata 12 kappaletta ulkoa, 1 moniosainen kappale, asteikot, 1 säestys ja prima vista. Jotain muutakin siinä piti osata (kai), muttei nyt tule mieleen. Helppo tuo sinänsä tulee olemaan, koska olen koko vuoden soittanut 1- kurssin kappaleita (olen vuoden edellä muita samaan aikaan aloittaneita).

Eikös itsetutkinnossa pidä soittaa vain 5 kappaletta? Ja ohjelmistossa pitää sitten olla enemmän noita biisejä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)