Aihe: 3/3 koe
1
FearMTC
13.02.2004 14:59:12
Olen hakemassa erääseen opistoon musiikkilinjalle, ja sen esitteessä sanottiin, että pääsykoe vastaa 3/3 tasoa. Mikähän tämä 3/3 taso sitten käytännössä on? Olen joskus muinoin suorittanut Lapin Musiikkiopistossa 1/3 Pianon, mutta nyt olisin hakemassa rummuilla ja kitaralla tuonne. Jos joku voisi hieman valaista tuosta.
On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua.
blastoff
13.02.2004 15:45:47
Ze Kink
13.02.2004 16:19:11
Olen soittanut 7½v ja teen tänä vuonna 3/3sen klassisella kitaralla. Siinä tarvitsee osata 12 kappaletta ulkoa, 1 moniosainen kappale, asteikot, 1 säestys ja prima vista. Jotain muutakin siinä piti osata (kai), muttei nyt tule mieleen. Helppo tuo sinänsä tulee olemaan, koska olen koko vuoden soittanut 1- kurssin kappaleita (olen vuoden edellä muita samaan aikaan aloittaneita).
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Volume
18.02.2004 00:12:51
Olen soittanut 7½v ja teen tänä vuonna 3/3sen klassisella kitaralla. Siinä tarvitsee osata 12 kappaletta ulkoa, 1 moniosainen kappale, asteikot, 1 säestys ja prima vista. Jotain muutakin siinä piti osata (kai), muttei nyt tule mieleen.

Ohjelmistoon täytyy kuulua vähintään 12 kappaletta ja näistä viisi soitetaan. Todennäköisesti noita muita ei tulla kysymään soitettaviksi..

Helppo tuo sinänsä tulee olemaan, koska olen koko vuoden soittanut 1- kurssin kappaleita (olen vuoden edellä muita samaan aikaan aloittaneita).

Menee aiheen vierestä, mutta en täysin ymmärtänyt tätä. Kerrot soittaneesi 7½ vuotta ja suoritat "vasta" nyt 3/3:n ja olet vuoden edellä muita samaan aikaan aloittaneita? Jotkuthan suorittavat 3/3:n jo toisena vuonna, joillain siinä menee 10 vuotta. Ehkäpä opistossasi on paljon oppilaita jotka ovat jättäneet suorittamisen myöhäisempään kuin toiset, mutta mielestäni tuo kommentti oli hieman kärjistetty, tai sitten en vain ymmärtänyt sitä.
Meni miten meni, mutta sutenööri se vitut välittää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)