Aihe: Mistä tallan osia..?!
1
matti_
11.12.2008 01:17:00

Mulla on yks tollanen vanha ja uskollinen basso, mutta haluaisin jo vaihtaa A-kielen allekin tallaan sellaisen ruuvilla säädettävän systeemin, joka on matkan varrella kadonnut ja jonka virkaa toimittaa mutteri.

Pitääkö ostaa kokonainen talla? Jos, niin mistä. Ei kellään sattus olemaan tollasta ylimääräisenä?
hollstro
11.12.2008 11:23:19

Kuvaus tai kuva bassosta voisi auttaa, talloja kun on niin monia.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jars
11.12.2008 12:34:41

Jos, niin mistä.

Tuolla on ainaski aika monipuolinen valikoima sälää:

http://www.millbrook.fi/
Ruumis päättyy kenkiin. - Anders 5v.
matti_
11.12.2008 15:05:37

voe helevetti... miten tollanen mutteri voi maksaa viiskymppiä ?!

Eli juu.. basso on maalautettu n. 10 vuotta sitten ja siinä samalla se merkki on jäänyt piiloon, mutta siinä on APB aktiivimikit, keskellä kaksi limittäin ja tallassa yksi. Nauhoja on 24 ja viritystapit ovat lavan molemmin puolin.

Talla on samanlainen kuin Sqiuerin P-Bassossa. Ja se s**t*n*n mutteri maksaa saman verran kun varmaan tuo itse basso.
Kämis
11.12.2008 16:38:01
oletko kokeillut etsiä täältä:

http://www.spelektroniikka.fi/

sieltä kitaraosat ja linkit GP01 ... GP37 sisältävät heidän katalogin kitaraosasivut pdf:inä.

Olisiko sinulla linkkiä kuvaan tms. osasta mitä etsit?
Hullu basisti
11.12.2008 19:24:38 (muokattu 11.12.2008 19:47:53)
Vintage-mallin tallaa saa noin kympillä. Sellasia on mm. Squiereissa ja halvimmissa Yamahoissa. SP-elektroniikassa näytti olevan 13 euroo talla ruuveineen. Säätoruuvit erikseen ostettuna 10 senttii pala. Spelektroniikan sivuilla catalog 2009 ja sieltä sivu GP3; tallat kitaroille ym.
"I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill
matti_
11.12.2008 23:55:35

Vintage-mallin tallaa saa noin kympillä. Sellasia on mm. Squiereissa ja halvimmissa Yamahoissa. SP-elektroniikassa näytti olevan 13 euroo talla ruuveineen. Säätoruuvit erikseen ostettuna 10 senttii pala. Spelektroniikan sivuilla catalog 2009 ja sieltä sivu GP3; tallat kitaroille ym.

Kiitos! Eräs arvon m.nettiläinen ehtikin jo minulle tallan kauppaamaan. Voisikin samalla purkaa koko paskan osiksi ja vaikka maalata.. vaihteeksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)