Karipiirto 24.11.2008 21:02:25 | |
---|
Kaikki. Tokai on vain niin hiton hyvä skeba etten möisi edes miljuunalla. Jackson on vain juuri niin hyvä tiluttamiseen ja kampivatkaukseen etten pärjää ilman. Landola on sedänperintöä ja vain hiton hyvänkuuloinen akustinen ja Squierista vain en saisi mitään vaikka möisin. :D Ps. No onhan se Squier kumminkin isin ja äitin mulle joululahjaksi ostama kitara ja sillä aloitin tämän hienon harrastuksen. Tunnearvoa siis roimasti. :) ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika! |
Mr. Speed 24.11.2008 21:07:40 | |
---|
Kaikki. Tokai on vain niin hiton hyvä skeba etten möisi edes miljuunalla. Jackson on vain juuri niin hyvä tiluttamiseen ja kampivatkaukseen etten pärjää ilman. Landola on sedänperintöä ja vain hiton hyvänkuuloinen akustinen ja Squierista vain en saisi mitään vaikka möisin. :D Ps. No onhan se Squier kumminkin isin ja äitin mulle joululahjaksi ostama kitara ja sillä aloitin tämän hienon harrastuksen. Tunnearvoa siis roimasti. :) Noin sä sanot nyt, mutta... Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Boldari 24.11.2008 21:45:46 | |
---|
Yamaha RGX1212A. Pussyskaalalla oleva 24 nauhainen läpikaula superstrato. Eebenit ja bindingit. 12 nauhalla vielä mieto tribaali. S-s-h mikitys aktiivielektroniikalla ja humpparin puolitus. Tallana RM-pro joka on jammun oma FR/Kahler hybridi. Helmiäisvalkoinen. Jos joku tietää kitarasta jotain mitä minunkin tulisi tietää, otan tietoa vastaan mielelläni. "Opi englantia akun ja mikin kanssa. Learn english with a battery and a microphone." |
matti_ 26.11.2008 01:23:40 (muokattu 26.11.2008 01:24:36) | |
---|
Minulle ensimmäinen kitara ei ole niin kauhean tärkeä... tosin se oli veljeltä vain lainassa (sen viitisen vuotta, kunnes oli niin lopussa että meni remonttiin). Rippilahjarahoilla sittemmin ostin sen ekan oman. Jackson PS4. Sekin tuli veivattua aika loppuun, maalattua ja vaihdettua pois. Ensimmäinen akustinen (Yamaha C-40) tosin saattaisi olla kitara, josta en luovu. Ei siksi että se olisi mikään ensimmäinen, vaan siksi että se on saamassa melkoisen maalauksen. Koristeeksi/tauluksihan se siis päätyy muutenkin, eli JOS sen joskus myyn, niin en sitä ainakaan kitarana myy. Koskaan en kyllä ole niin palavasti kitaraan rakastunut kun ihan muutama aika sitten siunaantuneeseen nimettömään telecasteriin. Ei siinä mitään sen erikoisempaa spessua ole, mutta se vaan on niiiin hieno soitin. Että EKO Les Paulin lisäksi se voisi olla soitin, josta en luovu. |
Vebu 26.11.2008 07:30:35 (muokattu 26.11.2008 07:33:33) | |
---|
http://muusikoiden.net/jasenet/23484 Ystäväni Anders Liljeströmin henk koht mulle rakentama custom strato, jonka bursti on tehty liekillä. Suosittelen vilkaisemaan :). Leppäbody, Madagascarin ruusupuinen otelauta, Fralinin mikit humpparilla. |
Vanhin Strato on ollut matkassa jo yli 20 vuotta. Kaikki on kuitenkin teoriassa myynnissä ja lähtee kun hilloa lyö tiskiin riittävästi. Ei soittaminen muutamasta tietystä soittimesta ole kiinni. Hyviä soittimia on on maailma väärällään. Rule #1: There are no rules. |
nappo 26.11.2008 09:12:53 | |
---|
Taitaapi olla tuo Epiphone G-400 Korina. Vaikkei mikään arvokeppi olekaan, niin viimeistely on hyvää ja sounditkin kohdillaan. Kun vielä virityskoneisto on uusittu, niin kyllähän tuolla soittelee. |
elbowski 26.11.2008 16:37:03 | |
---|
Tuota SG:tä en usko kenenkään huolivan, vaikka myisinkin. Takapuoli tarroja täynnä, käyttökulumaa lakkapinnassa about joka puolella. Pleksin mikkiaukot kohtuu ronskisti suurennettuja ja kaulamikin paikalla tällä hetkellä röytäen kytketty Phat Cat, joka siis ei kuulu. Pitäisi tässä joku päivä hoitaa sekin projekti loppuun. Toisaalta enpä tuosta ole mihinkään luopumassa, erittäin mainio soitin kun on. Look, let me explain something. I'm not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. That or His Dudeness... Duder... or El Duderino, if, you know, you're not into the whole brevity thing... |
rattledad 26.11.2008 20:49:11 | |
---|
|
yanera 28.11.2008 01:32:08 | |
---|
Kyllä ne on ne omat luotto vermeet. Eli oma rakas fenderini ja oma rakas gibsonini, niistä luopuminen ei ole käynyt mielessänikään. Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen. |
slapvete 28.11.2008 10:00:21 | |
---|
http://muusikoiden.net/jasenet/23484 Ystäväni Anders Liljeströmin henk koht mulle rakentama custom strato, jonka bursti on tehty liekillä. Suosittelen vilkaisemaan :). Leppäbody, Madagascarin ruusupuinen otelauta, Fralinin mikit humpparilla. Suorastaan tarpeettoman hieno!! 51% motherfucker, 49% son of a bitch |
Veco 28.11.2008 10:03:32 (muokattu 28.11.2008 10:04:29) | |
---|
Charvelin Model 6. Metsästin kitaraa muutaman vuoden ja vihdoin kun löysin niin oli aivan niin hyvä kuin olin kuvitellutkin. Paras kitara tähän asti mitä olen soittanut. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
longinus 01.02.2009 17:30:33 (muokattu 01.02.2009 17:31:00) | |
---|
http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=65468 Isäni vanhasta EKO Ranger 6-teräskielisestä akustisesta. Ensimmäinen kipinä koko kitaran soittamiseen tuli tämän kautta. Mahtava soundi, komean näköinen ja vanhentunut hyvin. Tietenkin pienet huoltotoimenpiteet olisi ihan okei. Kielten vaihdolla soi varsin upeasti. Ja tiedän ettei tällä ole mitenkään erikoisemmin jälleenmyyntiarvoa kun EKO:n kitarat ovat varsinaista 70-luvun halpatuotantoa pulttikauloineen mutta en luopuisi Rangeristani mistään hinnasta. Niin, ja taisin nostaa hieman vanhemman aiheen pinnalle. Toivon ettei kukaan pahastu. |
juikkipuikki 01.02.2009 17:44:40 | |
---|
Tää nykyinen Gibson Les Paul Custom, jonka "modauksiin" olen sijoittanut likimain 600-700e, vaikka kitara on alle 1 vuotias :O Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Töynävä 01.02.2009 18:34:36 (muokattu 01.02.2009 18:39:41) | |
---|
Peavey Wolfgang Standard Deluxe. Quilt top, tobacco sunburst ja sarjanumero alle 1000. Tästä voin sanoa, että ei lähde! Jopa quilt transblack musari EVH voi mennä, mutta tämä ei. Eddie on aina ollut se n:o Uno jäbä ja nähtyäni Van Halenin Suomen keikan jäi Wolffi mieleeni... E: Omissa kuvissa yks otos. Lisukkeena todella runsaalla kädellä linnunsilmää koko kaulassa. Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz... |
Rootteri 01.02.2009 19:09:11 | |
---|
Charvel Model 4! ..tai no tarjotkaa edes |
Dirty Hero 01.02.2009 19:09:50 | |
---|
Tosta Ibanezista (SZ 320) tullut itselleni tärkeä soitin. Ostin sen käytettynä joskus alkukesästä ja maksoin kai 380€. Silloin se tuntui semmoiselta perushyvältä rokkikepiltä. Olin gasittanut tuota jo varmaan vuoden päivät ja kun viimein sain sen käsiini niin tavalaan petyinkin hieman. Odotin jotain huippukeppiä ja se olikin vain "ihan ok" Nyt puolen vuoden jälkeen olen myynyt kaikki muut sähkikset ja tykkään Ibasta koko ajan enemmän.. :) Vaikka toi onkin suorastaan halpa soitin, niin tykään todella. En usko että tuosta tulee luovuttua, vaikka joskus varmaan ostankin jonkun kalliimman pelin. Ei voi sanoa, etten myisi mihinkään hintaan, mutta jos joku tuon haluaa niin saa pulittaa paljon enemmän kuin 380€... |
Nazareth 01.02.2009 19:57:50 | |
---|
En kyllä luopuis kummastakaa(Tokai strato ja Vintage VR100LM). Ovat sen verran hyviä ja istuvat käteen niin mukavasti. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
munkero 01.02.2009 20:19:26 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/53245.jpg Eiköhän tämä pyöri nurkissa ainakin keskimääräistä pidempään. Ei tuosta voi mitään huonoa sanoa... Nauhoja tosin vois olla pari enemmän... Tai voi olla että myyntipäätös tulee nopeastikin kun Customshop Rhoads saapuu huomenna... :D Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
JRG 01.02.2009 20:33:25 | |
---|
|