nuo linkkit tulla ylhäällä on deep purplen keikalle tampereelle ja se on nähty jo kolmasti. mutta tänään tuli mailiin keikka aikataulu "Simple Man Cruise News and 2009 Europe Tour Dates" ja tässä nää päivät ja tän pitäs olla virallista kun tää maili tuli fani sivustolta. May 20 - Kuopio Arena in Kupio, Finland May 21 - Ice Hall in Helsinki, Finland May 23 - Spektrum in Oslo, Norway May 25 - Palladium in Cologne, Germany May 27 - Auditorium in Glasgow, UK May 28 - NIA Academy in Birmingham, UK May 30 - Apollo in Manchester, UK May 31 - Brixton Academy in London, UK June 2 - Freilichtbuhne Killisberg in Stuttgart, Germany June 3 - Palasharp in Milan, Italy June 4 - Sportzentrum Tagerhard in Wettingen, Switzerland June 6 - Azkena Rock Festival in VitoriaGasteiz, Spain millo ne liput myydään? sitä ei kai tiiä kukaan? En mie ainakaan..mutta mieluummin menen Kuopioon kuin Hellsinkiin. You know that I would be a liar |
MaxDamage 26.11.2008 09:43:58 | |
---|
May 20 - Kuopio Arena in Kupio, Finland Kuopiossa WTF?????? (Ei siis millään pahalla Kuopiolaisia kohtaan, hämmennykseni vain on suuri :D) |
Gaines 26.11.2008 10:23:14 | |
---|
Savolaisilla ja etelävaltion julliskoilla voi olla yllättävän paljon yhteistä :) Ja eikös se areena ole sielä ihan ok paikka? Sydän lyö ja parta kasvaa! |
dadfad 26.11.2008 13:58:30 | |
---|
Kuopiossa kävin muuten katsomassa myös artimus pylen all point bulletin bandin joskus, oliskohan ollut vielä 90 luvun lopulla? bändissä oli mike estes, lim lindsay ?ja jotain muita? olikohan onni pubin? alakellarissa paljon ei ollut yleisöä. |
Kabanossi 26.11.2008 20:35:34 | |
---|
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio. |
rheinone 26.11.2008 23:29:03 | |
---|
|
Mikko_-Procyon- 28.11.2008 09:07:41 | |
---|
Oijoi.. tämä se olisi vielä näkemättä. Vielä kun IikkaT kirjoittaisi siitä lehteen keikka-arvion, niin saisi tännekin taas jonkun hyvän väännön :) Aika kalliit vaan nuo liput jälleen kerran. Tällä kertaa ei ole edes mitään kunnon lämppäriä tarjolla. Huoh.. elämä on. Pitää vielä tuumata vkl yli ja sulatella tätä. Säästäähän tässä tietenkin matkakulut ja majoitukset... Silver dollar forger |
rheinone 28.11.2008 21:58:54 | |
---|
Aika kalliit vaan nuo liput jälleen kerran. Tällä kertaa ei ole edes mitään kunnon lämppäriä tarjolla. Huoh.. elämä on. Pitää vielä tuumata vkl yli ja sulatella tätä. Säästäähän tässä tietenkin matkakulut ja majoitukset... Mistä sä tiedät ettei oo mitään kunnon lämppäriä tarjolla? You never know... |
jassi 29.11.2008 16:46:53 | |
---|
Mikäs se on nyky-Skynyrdin kokoonpano? Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
jran 29.11.2008 18:13:22 | |
---|
Mikäs se on nyky-Skynyrdin kokoonpano? Noin sanotaan www.lynyrdskynyrd.com sivuilla: Current members are guitarist Gary Rossington, keyboardist Billy Powell, bassist Ean Evans, Rickey Medlocke (who played drums with Skynyrd for a short time in 1971) from Blackfoot on guitar, Johnny Van Zant on vocals, and Michael Cartellone on drums. Dale Krantz Rossington (from the Rossington Collins Band) and Carol Chase are singing background vocals. |
MaxDamage 30.11.2008 11:12:49 | |
---|
Current members are guitarist Gary Rossington, keyboardist Billy Powell, bassist Ean Evans, Rickey Medlocke (who played drums with Skynyrd for a short time in 1971) from Blackfoot on guitar, Johnny Van Zant on vocals, and Michael Cartellone on drums. Dale Krantz Rossington (from the Rossington Collins Band) and Carol Chase are singing background vocals. Kuka tuli Thomassonin tilalle kolmanteen keppiin?? |
Musta Arkipyhä 01.12.2008 14:58:49 | |
---|
Kuka tuli Thomassonin tilalle kolmanteen keppiin?? Muistaakseni Mark Matejka (liekö nimi oikein?) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Rajapatsas 02.12.2008 11:21:36 | |
---|
Savolaisilla ja etelävaltion julliskoilla voi olla yllättävän paljon yhteistä :) Ja eikös se areena ole sielä ihan ok paikka? Oli pakko pätkäistä plussa! Tämä ratkaisi minun keikkakaupungikseni Kuopion! |
Fat Tony 02.12.2008 20:42:57 | |
---|
Ja liput tulossa! |
-Juice- 09.12.2008 12:29:10 | |
---|
Ja tuonnehan mennään! Eilen kävin lipun noutamassa helsinkiin seisomapaikoille. Oli huvittava tilanne tuo lipun osto. Olin juuri tullut työterveyshuollosta sairaslomalappu taskussa ja menin siihen tiskille hiljaa kähisemään että "Lynyrd Skynyrd" (lausuin nimen ihan suomalaisittain, ajattelin että jos sanon englantilaisittain ja oikein äläbämä- aksentilla, niin ei se myyjä sitten ainakaan ymmärrä). No eihän tämä lippupalvelun vanhempi naishenkilö mitään ymmärtänyt, katsoi vaan hassusti. Sitten kun olin pari kertaa kadonneella äänelläni yrittänyt sanoa bändin nimen, niin hän pyysi minua kirjoittamaan nimen paperille. Aivan mahtavaa, no sainpahan lipun kuitenkin. "Tahdon basson, ku ne on niin kivan värisiä" Kaverin kommentti soitinliikkeen ikkunan edessä. Selkeää basistiainesta! |
HaloOfFlies 27.03.2009 19:46:25 | |
---|
Tulevat yhdessä Molly Hatchetin kanssa. Näin luki Subin tekstitv:llä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Regalis Apertura 28.03.2009 13:02:58 | |
---|
|
timus 28.03.2009 13:28:12 | |
---|
Regalis Apertura: ^ Juu näin olisi:http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1669112 Aijai vielä Molly Hatchett mukana samalla keikalla:)... Onkos äijät minkälaisessa livevedossa tänä päivänä? Ja onko ikinä käyneet Suomessa aiemmin? Muistelen, että Molly oli aikanaan jollain pienemmällä festarilla vuosia sitten, mutta voin taas olla väärässäkin... "no sound, no sound problems"
-Henry Rollins |
HaloOfFlies 28.03.2009 15:23:16 (muokattu 28.03.2009 15:24:10) | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
arppah8 28.03.2009 16:26:52 | |
---|
Regalis Apertura: Ja onko ikinä käyneet Suomessa aiemmin? Itse kävin katsomassa puoli keikkaa Mollyiltä Oulussa '91. Ai miksi vain puoli? No kun intissä iltavapaa loppui mortilta jo klo 00.00. Mut ei ne olisi soittaneet Fall of the peacemakersia sinä iltana kuitenkaan ko Hlubek ei ollut bändissä. Ingramin ja silloisen toisen kitaristin plekut sain muistoksi kuitenkin. Ja ovat yhäti tallessa. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |