Aihe: Marshall JMP-1 -etuasteen efektilenkki, kysymys.
1
JuSu
20.11.2008 10:35:11
Tervehdys!

Tuumailin tuossa (ei ole vehjes käsillä), jotta toimisikohan seuraava systeemi:

Jos kytken JMP-1:n efektilenkin paluuseen toisen etuasteen, pystynkö JMP-1:stä säätämään, meneekö JMP:n outputtiin (ja siitä päätteelle) JMP:n oma soundi (effect 0), vai looppiin kytkemäni ulkoinen etuaste (looppi täysillä)?

Tajusikohan kukaan..? =)

JuSu
Mitäs sulle kuuluu?
dropD
20.11.2008 10:51:17

JMP:stä ei ole kokemusta, mutta periaatteessa kytkentä toimii. Mulla joskus oli Thunderin efektipaluussa Tubeman ja lenkin säätö puolivälissä. Toimi hyvin joskaan ei kauhean käytännöllistä etenkään livenä...
myy mulle Bossin HM-2
oiva tumpeloinen
20.11.2008 11:47:16
Tuumasin tätä, kun JMP:ssä on muistipaikkakohtaisesti säädettävissä 0-100 toi lenkki... Eli midipolkimella saisi halutessaan mukaan ulkoisen etusen.

JuSu

Mut sit sun pitää vaan saada splitteri niiden etusten eteen. Mut joo, muistikuvien mukaan ei mitään ongelmia JMP:n kanssa.
JuSu
20.11.2008 12:17:31
Mut sit sun pitää vaan saada splitteri niiden etusten eteen. Mut joo, muistikuvien mukaan ei mitään ongelmia JMP:n kanssa.

Toihan nyt ei oo mikn ongelma, eikös kitaralta tulevan signaalin voi jakaa ihan piuhalla?

No, ennustan silti kauheeta maahurinaa. =)

JuSu
Mitäs sulle kuuluu?
oiva tumpeloinen
20.11.2008 13:13:28
Toihan nyt ei oo mikn ongelma, eikös kitaralta tulevan signaalin voi jakaa ihan piuhalla?

No, ennustan silti kauheeta maahurinaa. =)

JuSu

Kyllä mä veikkaan, että saat jonkin ABY-Boksin väliin laittaa, jos haluat ongelmitta selvitä.
dropD
20.11.2008 13:54:07 (muokattu 20.11.2008 13:54:36)

Itse käytin (ja käytän nykyäänkin) tuohon signaalin jakamiseen viritysmittarin (DT-10) lähtöjä. Toimii hyvin.
myy mulle Bossin HM-2
JuSu
20.11.2008 14:03:49
Itse käytin (ja käytän nykyäänkin) tuohon signaalin jakamiseen viritysmittarin (DT-10) lähtöjä. Toimii hyvin.

Jep, justiinsa intter webistä luin, että tuo voisi toimia. Virittäessä tietty vaan toinen lähtö hiljenee, mutta so not.

Kiitosta kaikille!

JuSu
Mitäs sulle kuuluu?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)