JuSu 20.11.2008 10:35:11 | |
---|
Tervehdys! Tuumailin tuossa (ei ole vehjes käsillä), jotta toimisikohan seuraava systeemi: Jos kytken JMP-1:n efektilenkin paluuseen toisen etuasteen, pystynkö JMP-1:stä säätämään, meneekö JMP:n outputtiin (ja siitä päätteelle) JMP:n oma soundi (effect 0), vai looppiin kytkemäni ulkoinen etuaste (looppi täysillä)? Tajusikohan kukaan..? =) JuSu Mitäs sulle kuuluu? |
JMP:stä ei ole kokemusta, mutta periaatteessa kytkentä toimii. Mulla joskus oli Thunderin efektipaluussa Tubeman ja lenkin säätö puolivälissä. Toimi hyvin joskaan ei kauhean käytännöllistä etenkään livenä... myy mulle Bossin HM-2 |
JuSu 20.11.2008 10:53:11 | |
---|
JMP:stä ei ole kokemusta, mutta periaatteessa kytkentä toimii. Mulla joskus oli Thunderin efektipaluussa Tubeman ja lenkin säätö puolivälissä. Toimi hyvin joskaan ei kauhean käytännöllistä etenkään livenä... Tuumasin tätä, kun JMP:ssä on muistipaikkakohtaisesti säädettävissä 0-100 toi lenkki... Eli midipolkimella saisi halutessaan mukaan ulkoisen etusen. JuSu Mitäs sulle kuuluu? |
oiva tumpeloinen 20.11.2008 11:47:16 | |
---|
Tuumasin tätä, kun JMP:ssä on muistipaikkakohtaisesti säädettävissä 0-100 toi lenkki... Eli midipolkimella saisi halutessaan mukaan ulkoisen etusen. JuSu Mut sit sun pitää vaan saada splitteri niiden etusten eteen. Mut joo, muistikuvien mukaan ei mitään ongelmia JMP:n kanssa. |
JuSu 20.11.2008 12:17:31 | |
---|
Mut sit sun pitää vaan saada splitteri niiden etusten eteen. Mut joo, muistikuvien mukaan ei mitään ongelmia JMP:n kanssa. Toihan nyt ei oo mikn ongelma, eikös kitaralta tulevan signaalin voi jakaa ihan piuhalla? No, ennustan silti kauheeta maahurinaa. =) JuSu Mitäs sulle kuuluu? |
oiva tumpeloinen 20.11.2008 13:13:28 | |
---|
Toihan nyt ei oo mikn ongelma, eikös kitaralta tulevan signaalin voi jakaa ihan piuhalla? No, ennustan silti kauheeta maahurinaa. =) JuSu Kyllä mä veikkaan, että saat jonkin ABY-Boksin väliin laittaa, jos haluat ongelmitta selvitä. |
dropD 20.11.2008 13:54:07 (muokattu 20.11.2008 13:54:36) | |
---|
Toihan nyt ei oo mikn ongelma, eikös kitaralta tulevan signaalin voi jakaa ihan piuhalla? Itse käytin (ja käytän nykyäänkin) tuohon signaalin jakamiseen viritysmittarin (DT-10) lähtöjä. Toimii hyvin. myy mulle Bossin HM-2 |
JuSu 20.11.2008 14:03:49 | |
---|
Itse käytin (ja käytän nykyäänkin) tuohon signaalin jakamiseen viritysmittarin (DT-10) lähtöjä. Toimii hyvin. Jep, justiinsa intter webistä luin, että tuo voisi toimia. Virittäessä tietty vaan toinen lähtö hiljenee, mutta so not. Kiitosta kaikille! JuSu Mitäs sulle kuuluu? |