Ruutikallo 11.11.2008 21:28:36 | |
---|
Mun mielestä basari kyllä soundaa paremmalta, kun virveli resonoi hieman mukana. =) Och, komping härirfån "Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro- |
Juupe 12.11.2008 22:05:21 | |
---|
Mutta viime aikoina olen todella tykästynyt Moongel-nimiseen demppiaineeseen. Helppo siirtää eri kohtiin kalvoa jolloin saa hienosäädettyä soinnin pituutta. Tahtoo tuollaista! Toho-kaupassa näyttäis olevan, mutta saako Suomesta jostain? |
Tahtoo tuollaista! Toho-kaupassa näyttäis olevan, mutta saako Suomesta jostain? Niin.. Olikos kellään havaintoa, että saako tuota pääkaupungista jostain ihan hyllykamana? |
Roberto 17.11.2008 11:57:38 | |
---|
Niin.. Olikos kellään havaintoa, että saako tuota pääkaupungista jostain ihan hyllykamana? Fasulla on jotain tollasta, ei ehkä samaa mut vastaavaa. Ja tiimarista saa niitä skidien limaisia ötököitä jotka on ihan samaa kamaa. |
Kukkis 77 17.11.2008 18:35:23 | |
---|
Ja tiimarista saa niitä skidien limaisia ötököitä jotka on ihan samaa kamaa. Ja oletettavasti 10 kertaa halvempaa. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
wavelength 17.11.2008 20:18:17 | |
---|
Ja oletettavasti 10 kertaa halvempaa. Ja vähintään 100 kertaa rockimpaa! En tiedä mistä puhun. |
Timi 17.11.2008 21:36:45 | |
---|
Erittäin totta! Aina kun yritän tsekata/virittää bassaria ilman että virvelin matto on päällä, niin ei tule yhtään mitn. Se vaan tarvii sen räsähdyksen mukaan. Kukin makunsa mukaan.Minä en tykkää ollenskaan jos snare rämisee basarin polkaisujen tahdissa.Saati tomien.Tai muiden soittimien kanssa. Kylmän viileesti! |
Kailis 18.11.2008 02:03:10 | |
---|
Puku ja snaren resonointi ei kuulu yhteen. |