Jousipolvi 27.10.2008 21:06:27 (muokattu 27.10.2008 22:11:16) | |
---|
Moi! Ongelma: Mikseristä treeneissä äänitettyjen biisien siirto minidisciltä (Sony MZ-N707) PC:lle ei onnistu (en osaa..). Herjaa jotain että MD:llä olevat trackit on tallennettu joltain muulta koneelta/laitteelta. Olen yrittänyt tällä Sonicstate -ohjelmalla. Hjälp, hermot menee.. Edit. Löysin aiheesta keskustelua, mut en ratkaisua. Jos sitä ei kukaan tiedä niin laittakaa lukkoon. |
Borlag 27.10.2008 23:42:45 | |
---|
Moi! Ongelma: Mikseristä treeneissä äänitettyjen biisien siirto minidisciltä (Sony MZ-N707) PC:lle ei onnistu (en osaa..). Herjaa jotain että MD:llä olevat trackit on tallennettu joltain muulta koneelta/laitteelta. Olen yrittänyt tällä Sonicstate -ohjelmalla. Hjälp, hermot menee.. Edit. Löysin aiheesta keskustelua, mut en ratkaisua. Jos sitä ei kukaan tiedä niin laittakaa lukkoon. Sonicstage ei suostu siirtämään digitaalisesti tallennettua materiaalia lainkaan, eli analogi linja sisääntulo ainoa josta suostuu. Tuon lisäksi vielä, tuo oma MD dekkisi on niin sanottu NetMD, eli siirto onnistuu vain ja ainoastaan MD levylle, ei siltä pois. Tuohon tarkoitukseen suosittelisin HiMD dekkiin vaihtoa, jos MD:ssä haluat välttämättä pysyä. Paras vaihtoehto kuitenkin joko Edirol R-09HR tai Zoom H2/H4 |
anapena 28.10.2008 11:23:21 | |
---|
Itselläni siirrot ovat onnistuneet hyvin, mutta mulla taitaakin olla tuo HiMd-versio...Muilla minidisceillä äänitettyä tavaraa en ole onnistunut siirtämään. NetMdn rajoituksena/ominaisuutena taitaa olla vain siirto yhteen suuntaan, siis minidiscille. Voithan siirtää tavarat koneelle ihan rec-play-metodilla, hyvä äänikortti vain väliin, niin kukaan ei huomaa mitään, tsekkaat vain että basso-boostit ovat pois päältä. http://minidisc.org/equipment_browser.html Tuolta löytyy kattavasti tietoa minidisceistä. |
Kiitoksia vaan infosta. Hiukka tässä joutuu nuolemaan nyt haavoja, kun suunnitelmissa oli saada mikseristä tallennus minidiscille ja siitä PC:n kautta CD:lle. No, vaikeimman kautta taas... |
samulirask 28.10.2008 21:29:58 | |
---|
Itselläni siirrot ovat onnistuneet hyvin, mutta mulla taitaakin olla tuo HiMd-versio...Muilla minidisceillä äänitettyä tavaraa en ole onnistunut siirtämään. NetMdn rajoituksena/ominaisuutena taitaa olla vain siirto yhteen suuntaan, siis minidiscille. Voithan siirtää tavarat koneelle ihan rec-play-metodilla, hyvä äänikortti vain väliin, niin kukaan ei huomaa mitään, tsekkaat vain että basso-boostit ovat pois päältä. http://minidisc.org/equipment_browser.html Tuolta löytyy kattavasti tietoa minidisceistä. Ei tuo vanha kunnon Rec-Play tosiaan ole mikään hullumpi idea. Itse en vielä pari vuotta sitten muuta metodia tiennytkään... Oletan että tuotantotasoisesta jäljestä ei kuitenkaan ole kyse, kun MD:lle äänittelette. |
Jousipolvi 30.10.2008 11:57:37 | |
---|
Heh, ei ole tosiaankaan tuotantotasoista jälkeä tarkoitus saada. Lähinnä ajatus on saada aikaan ihan raaka-demo, kun aina silloin tällöin joku kyselee että millaista musaa soitatte, ja sit toisaalta yrittää ottaa opiksi kuulemastaan. Mut ei auta, rec and play se sit on. |