Aihe: Minidiscillä ongelmia
1
Jousipolvi
27.10.2008 21:06:27 (muokattu 27.10.2008 22:11:16)
Moi!

Ongelma:

Mikseristä treeneissä äänitettyjen biisien siirto minidisciltä (Sony MZ-N707) PC:lle ei onnistu (en osaa..).

Herjaa jotain että MD:llä olevat trackit on tallennettu joltain muulta koneelta/laitteelta. Olen yrittänyt tällä Sonicstate -ohjelmalla. Hjälp, hermot menee..

Edit. Löysin aiheesta keskustelua, mut en ratkaisua. Jos sitä ei kukaan tiedä niin laittakaa lukkoon.
anapena
28.10.2008 11:23:21
Itselläni siirrot ovat onnistuneet hyvin, mutta mulla taitaakin olla tuo HiMd-versio...Muilla minidisceillä äänitettyä tavaraa en ole onnistunut siirtämään. NetMdn rajoituksena/ominaisuutena taitaa olla vain siirto yhteen suuntaan, siis minidiscille. Voithan siirtää tavarat koneelle ihan rec-play-metodilla, hyvä äänikortti vain väliin, niin kukaan ei huomaa mitään, tsekkaat vain että basso-boostit ovat pois päältä.

http://minidisc.org/equipment_browser.html

Tuolta löytyy kattavasti tietoa minidisceistä.
Jousipolvi
28.10.2008 15:28:01
Kiitoksia vaan infosta. Hiukka tässä joutuu nuolemaan nyt haavoja, kun suunnitelmissa oli saada mikseristä tallennus minidiscille ja siitä PC:n kautta CD:lle. No, vaikeimman kautta taas...
samulirask
28.10.2008 21:29:58

Itselläni siirrot ovat onnistuneet hyvin, mutta mulla taitaakin olla tuo HiMd-versio...Muilla minidisceillä äänitettyä tavaraa en ole onnistunut siirtämään. NetMdn rajoituksena/ominaisuutena taitaa olla vain siirto yhteen suuntaan, siis minidiscille. Voithan siirtää tavarat koneelle ihan rec-play-metodilla, hyvä äänikortti vain väliin, niin kukaan ei huomaa mitään, tsekkaat vain että basso-boostit ovat pois päältä.

http://minidisc.org/equipment_browser.html

Tuolta löytyy kattavasti tietoa minidisceistä.

Ei tuo vanha kunnon Rec-Play tosiaan ole mikään hullumpi idea. Itse en vielä pari vuotta sitten muuta metodia tiennytkään... Oletan että tuotantotasoisesta jäljestä ei kuitenkaan ole kyse, kun MD:lle äänittelette.
Samulin sivut
Jousipolvi
30.10.2008 11:57:37
Heh, ei ole tosiaankaan tuotantotasoista jälkeä tarkoitus saada. Lähinnä ajatus on saada aikaan ihan raaka-demo, kun aina silloin tällöin joku kyselee että millaista musaa soitatte, ja sit toisaalta yrittää ottaa opiksi kuulemastaan.

Mut ei auta, rec and play se sit on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)