Aihe: Minkä arvoinen tämä kitara mahtaa olla?
1
skellu
11.02.2004 20:27:19
Olen tuossa yrittänyt selailla toria ja muita ilmoituspalstoja mutta ei ole tullut vastaavia vielä vastaan.

Eli:

Jacksonin Performer japskiversio floyd rosen vibralla. Pari pientä kolhua jotka eivät normaalissa huonevalossa näy. Väri on oikeasti vihreä mutta kameran salama tekee tepposiaan. Liikkeistä on tarjottu ~250-300 euroa vaihdossa uuteen kitaraan, kannataako vaihtaa suoraan vai yrittää myydä yksityiselle? Arvioita?

Kuva kitarasta: http://www.kolumbus.fi/salla.lindsten/kitara.JPG
Härski
11.02.2004 20:31:07
Kyllä tosta ainakin 400 € pitäis saada vaihdossa hyvitystä.
kalkkuna
11.02.2004 20:33:56
Vähintään 350€
BlackD
11.02.2004 22:01:34
Enpä näe mitään syytä miksi kyseinen kitara olisi käytännön arvoltaan yli 300e.
JuSu
12.02.2004 08:33:44
Enpä näe mitään syytä miksi kyseinen kitara olisi käytännön arvoltaan yli 300e.

Komppaan. Olenpa noita Performereita nähnyt alle 200 euronkin pyörivän, nimenomaan PS-2:ia. 300 euroa tuosta voisi saada, tuurilla enemmänkin. Väri on vähän paha.

Eli aika hyvän vaihtotarjouksen ovat tehneet liikkeestä. Toisaalta, jos myyt itse, voit tingata uuden hinnasta paremmin. Varmasti teet paremmat kaupat loppujen lopuksi.

JuSu
Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori.
Gypsy
15.02.2004 01:11:02
Mulla oli joskus vuosia sitten (95 vuonna ehkä) tommonen PS2. Japanilainen sekin. Metallinhohto sininen tais olla. Ovh oli sillon 2795 markkaa kun ostin, mutta taisin saada alennusta sen verran, että sain sen 2300 tai 2400 markkaan pehmeellä ibanezin kantolaukulla ja hihnalla. Suurinpiirtein ehkä vuoden päästä ostamisesta annoin sen musakauppaan vaihdossa ja sain 2000mk! Juu, en meinannu itekkään uskoo aluks.

Mutta se oli kyllä helvetin hyvä kitara. Siinä oli pyöreempi ja paksumpi kaula kun yleensä noissa tilukepeissä. Vaikka ei kallis ollukkaan niin se oli paljon parempi kun tosi monet uudemmat Professional Jacksonit.

Eli en tiiä paljon nykyään on tommosen uuden hinta, on tainnu hinnat nousta, mutta jos sen aikaseen hintaan verrattas niin hyvän tarjouksen oot liikkestä saanu. No, eihän tässä viestissä nyt ollu kuitenkaan mitään järkee kun en ite kysymykseen osaa mitään sanoo eikä sillä oo mitään merkitystä mitä hinnat on sillon ollu.
Painakaa vaan sitä miinusta
Super-Jari
15.02.2004 01:47:44
Myy ehdottomasti yksityiselle ellei sitten ole kitara liikkeessä valmiina katsottuna odottamassa.

Yksityinen jamppa maksaa aina enemmän, näin sanovat kauppiaatkin.
Hammer smashed face
Super-Jari
15.02.2004 12:44:31
..Mutta kun nyt kattelin noita PS Kakkosen hintoja, niin löyty tossa kaks heti..

Meinasin jo alkaa vittuilemaan että miten joku saatanan pleikkari kakkonen liittyy tähän.

Joo mulla on jäksönit hallussa. :D
Hammer smashed face
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)