Sa(n)kari 16.10.2008 22:01:18 | |
---|
Olpa jänskä setti Anssilla. Matkalaukkubasari yms. Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni.
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
wavelength 16.10.2008 22:28:32 | |
---|
En tiedä mistä puhun. |
Sakueskustoo 16.10.2008 23:45:32 | |
---|
Oli. http://www.kumu.fi/finnish/rumpusetit/setit_018.html Oli myös sangen huonot soundit ja hutaistut sovitukset. Ehkä finaaleissa sitten osuu paremmin... Finaaleissa ei liene tollasta unplugged-meisinkiä.. Eikä vissiin Nykästäkään, joka on sääli. Ei sillä, Kuoppamäki on paikallansa, mutta olisi Nykästäkin ihan muksu nähdä hommissa. Oon samaa mieltä kaikkien edellisten kanssa. |
sepisti 17.10.2008 10:28:17 | |
---|
Finaaleissa ei liene tollasta unplugged-meisinkiä.. Eikä vissiin Nykästäkään, joka on sääli. Ei sillä, Kuoppamäki on paikallansa, mutta olisi Nykästäkin ihan muksu nähdä hommissa. Samaa mieltä. Tuo Kuoppiksen kehuttu groove alkoi viime kaudella puuduttamaan. Rupesi tuntumaan, että sen groove enemmänkin jarrutti ja laahasi. Eli mielummin Kuoppis länkyttämään näitä akkarisovituksia ja Nykänen kehiin sitten finaaleissa "oikean" bändin kanssa. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
arse 17.10.2008 10:54:17 | |
---|
Eli mielummin Kuoppis länkyttämään näitä akkarisovituksia ja Nykänen kehiin sitten finaaleissa "oikean" bändin kanssa. Nii! Huomio kaikki mnettiä seuraavat Idols-tuottajat! "The first thing, when you go into the studio, is that the engineer says, 'I hear all this ringing,' and I say, 'That's the sound of the drumkit, you prick! That's the way it's supposed to sound.'"
-Cozy Powell |
markkuliini 17.10.2008 11:25:35 | |
---|
Kun mikään ei riitä.... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Sakueskustoo 17.10.2008 12:01:19 | |
---|
Kun mikään ei riitä.... Tää tais olla se yks James Pontikan leffa... Oon samaa mieltä kaikkien edellisten kanssa. |
Fuzzy Boner 17.10.2008 12:28:32 (muokattu 17.10.2008 12:28:43) | |
---|
Samaa mieltä. Tuo Kuoppiksen kehuttu groove alkoi viime kaudella puuduttamaan. Rupesi tuntumaan, että sen groove enemmänkin jarrutti ja laahasi. Tipuin. |
sepisti 17.10.2008 12:30:33 (muokattu 17.10.2008 12:34:36) | |
---|
Nii! Huomio kaikki mnettiä seuraavat Idols-tuottajat! Eikös nää keskustelupalstat ole juurikin omien perusteltujen mielipiteiden julkaisemista varten? Ei näillä jutuilla maailmaa paranneta. Ihanko ite keksit hyvän läpän? Vai äitikö opetti:) E. Tipuin. Kyse ei ole siitä, etteikö mun mielestä Kuoppis olisi hyvä soittaja, vaan enemmäkin siitä, että Nykänen on mielestäni kovempi allround-rumpali ja soittaa genreä kuin genreä sen vaatimalla asenteella. Sori nyt kaikki Kuoppis-fanit. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Fuzzy Boner 17.10.2008 12:36:16 (muokattu 17.10.2008 12:37:39) | |
---|
Kyse ei ole siitä, etteikö mun mielestä Kuoppis olisi hyvä soittaja, vaan enemmäkin siitä, että Nykänen on mielestäni kovempi allround-rumpali ja soittaa genreä kuin genreä sen vaatimalla asenteella. Sori nyt kaikki Kuoppis-fanit. Kyllähän Anssi ja Kuoppa on molemmat superkovia mestareita. Molemmat kelpaa mainiosti. Ainoo vaan et ne on todella mulkkuja jätkiä kumpikin. Ei tuu toimeen kenenkään kanssa ja myrkyttää vaan kokoajan kaikkea. Sosiaaliset taidot puuttuu kokonaan... Mököttämistä vaan ihan liikaa ja mikään ei kelpaa eikä käy. Hankalia...
|
Kyllähän Anssi ja Kuoppa on molemmat superkovia mestareita. Molemmat kelpaa mainiosti. Ainoo vaan et ne on todella mulkkuja jätkiä kumpikin. Ei tuu toimeen kenenkään kanssa ja myrkyttää vaan kokoajan kaikkea. Sosiaaliset taidot puuttuu kokonaan... Mököttämistä vaan ihan liikaa ja mikään ei kelpaa eikä käy. Hankalia... Niin, mulkku pitää olla - Eihän nyt kukaan mukavia heppuja soittamaan palkkaa ;D lakjsdf. hö laoalal! kskdoaosk. prkl. |
hollmi-5 17.10.2008 17:26:05 | |
---|
Niin, mulkku pitää olla - Eihän nyt kukaan mukavia heppuja soittamaan palkkaa ;D Mitä julkumpi. Sitä mulkumpi :-) Molempien ko. rumpaleiden asenne on kyllä niin hemmetin vaatimaton, että ihmetyttää suorastaan. "En osaa kuin yhden kompin. Ja senkin tuo toinen vetää paremmin" (Nykänen Kuoppiksesta ja Kuoppis pudistelee päätään). Soundit, piuhat ja kajarit. |
Fuzzy Boner 17.10.2008 21:33:28 | |
---|
" Se on itte joka sanoo" - kuops |
sepisti 17.10.2008 22:15:24 | |
---|
Kyllähän Anssi ja Kuoppa on molemmat superkovia mestareita. Molemmat kelpaa mainiosti. Ainoo vaan et ne on todella mulkkuja jätkiä kumpikin. Ei tuu toimeen kenenkään kanssa ja myrkyttää vaan kokoajan kaikkea. Sosiaaliset taidot puuttuu kokonaan... Mököttämistä vaan ihan liikaa ja mikään ei kelpaa eikä käy. Hankalia... Tästähän mie en tiedä mitään koska olen harrastelija. Mä olen alkanut seuramaan Nykäsen uraa joskus 80-luvulla, kun faija voitti jostai radio-mafian skabasta Kojon levyn, jossa Nykänen soitti runpuja... Ja mä oon ihan vaikuttunut eräästä pätkästä, jossa Anssi soittaa klikin kanssa ja fillin aikana "kiilaa" sillai mageesti ja sen jälkeen ykkönen tulee kuitenkin ihan oikeaan paikkaan. Puhumattakaan keikoista, joilla olen Anssin soittoa käynyt seuraamassa. Ei muuta. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
arse 18.10.2008 19:46:09 | |
---|
Ihanko ite keksit hyvän läpän? Vai äitikö opetti:) Kingston Wallin levyltä plokkasin :D "The first thing, when you go into the studio, is that the engineer says, 'I hear all this ringing,' and I say, 'That's the sound of the drumkit, you prick! That's the way it's supposed to sound.'"
-Cozy Powell |
passe 18.10.2008 22:07:36 | |
---|
Ja mä oon ihan vaikuttunut eräästä pätkästä, jossa Anssi soittaa klikin kanssa ja fillin aikana "kiilaa" sillai mageesti ja sen jälkeen ykkönen tulee kuitenkin ihan oikeaan paikkaan. Kontrolloitu taimin hengitys on parhautta! Hengitystä mahtuu usein tahdin/tahtien sisälle yllättävänkin paljon ja se on usein suorastaan suotavaa. Kun se ykkönen sitten taas pamahtaa ihan nappiin, niin aiaiai... Sometimes more is more |
Ruutikallo 19.10.2008 11:27:03 (muokattu 19.10.2008 11:27:17) | |
---|
. Kun se ykkönen sitten taas pamahtaa ihan nappiin, niin aiaiai... Melko monia demoja/esitykiä olen nähnyt ja kuullut. Yleisesti ykkönen napsahtaa paikalle kun klikin kanssa on soitettu. Mutta ensimmäinen snare eli kakkonen ei enää olekkaan taimissa...tai se on "laiskahko". Tähän syyllistyn itsekkin ja tuskin kukaan sitä tarkoituksella tekee. Liekö johtuvan siitä ns.latauksesta jonka filliin änkee...tiedä sitten. -H- "Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro- |
mietek 19.10.2008 22:29:04 | |
---|
Kyllähän Anssi ja Kuoppa on molemmat superkovia mestareita. Molemmat kelpaa mainiosti. Ainoo vaan et ne on todella mulkkuja jätkiä kumpikin. Ei tuu toimeen kenenkään kanssa ja myrkyttää vaan kokoajan kaikkea. Sosiaaliset taidot puuttuu kokonaan... Mököttämistä vaan ihan liikaa ja mikään ei kelpaa eikä käy. Hankalia... Ota keikalles toi jazzmies. siitä ei mulukku kovene, se tietää kaiken, aevan kaiken |
Fuzzy Boner 19.10.2008 22:54:54 (muokattu 19.10.2008 23:16:42) | |
---|
Ota keikalles toi jazzmies. Tottakai onnistuu.. Jazzmies + x on aina tarvittaessa listalla! |
hollmi-5 19.10.2008 22:56:50 | |
---|
Ota keikalles toi jazzmies. siitä ei mulukku kovene, se tietää kaiken, aevan kaiken Ota ite! Keikalle. Jazzmies osaa. Mites sinä? Soundit, piuhat ja kajarit. |