Aihe: PA-laitteet bändikämppille??
1
ber0ni
25.09.2008 00:07:39
No niin boys & girls eli olisi tarkoitus hankkii seuravaat kamat bändikäm,ppään

2kpl ------ CORDIAL CAM 9 BK
___2kpl ------ shure sm58
___1kpl ------ MACKIE MIX 120
___1kpl ------ MACKIE SRM 450

Onko kokemuksia/tietoa kyseistä kamoista?? Ehdotuksiakin saa laittaa..
Antti1
25.09.2008 00:23:05 (muokattu 25.09.2008 00:24:08)
Treenikämpille ihan hyvät laitteet, ei tarpeen vaihtaa yhtään mitään. Pistäkääs kuitenkin settiin mukaan kaapelit myös mikseriltä kaiuttimille. Niihin käy tuollaiset XLR-piuhat.

EDIT: Ai ei muuten käykään, ku mikseristä lähtee plugilla ulos. Sillä siis mennään.

Mites muuten, ette te tarvii standeja kajareille ja mikeille? Ne on mun mielestä ihan oleellinen osa hankintaa myös.
Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775
ber0ni
25.09.2008 00:28:31
Treenikämpille ihan hyvät laitteet, ei tarpeen vaihtaa yhtään mitään. Pistäkääs kuitenkin settiin mukaan kaapelit myös mikseriltä kaiuttimille. Niihin käy tuollaiset XLR-piuhat.

EDIT: Ai ei muuten käykään, ku mikseristä lähtee plugilla ulos. Sillä siis mennään.

Mites muuten, ette te tarvii standeja kajareille ja mikeille? Ne on mun mielestä ihan oleellinen osa hankintaa myös.

Juu niitäkin trarvittaisi.... olisi thomannilta sellainen shuresetti jossa tulee mikkitelineet ja olisi tarkoitus ostaa samalla joku standi tolle kaiuttimellekin.
Antti1
25.09.2008 00:32:07
Juu niitäkin trarvittaisi.... olisi thomannilta sellainen shuresetti jossa tulee mikkitelineet ja olisi tarkoitus ostaa samalla joku standi tolle kaiuttimellekin.

Sittenhän homma on ihan ok. Kajarit ovat hintaluokassaan laadukkaat ja niistä tulee riittävästi laadukasta ääntä pienelle keikallekin. Mikseri ei oo hirveän hyvä ja hieno, mutta treenitarpeet hakkaa 6-0. Mikit ovat perusvarmat siepot, joilla ei tule ongelmia huonommallakaan laulutekniikalla. Piuhat perus-ok laatuletkut, jotka ovat mulla kestäneet vuosien harrastelijakäyttöä keikoillakin.
Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775
ber0ni
02.10.2008 12:50:45
Mitäs muut sanoo...onko ehdotuksa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)