ber0ni 25.09.2008 00:07:39 | |
---|
No niin boys & girls eli olisi tarkoitus hankkii seuravaat kamat bändikäm,ppään 2kpl ------ CORDIAL CAM 9 BK ___2kpl ------ shure sm58 ___1kpl ------ MACKIE MIX 120 ___1kpl ------ MACKIE SRM 450 Onko kokemuksia/tietoa kyseistä kamoista?? Ehdotuksiakin saa laittaa.. |
Antti1 25.09.2008 00:23:05 (muokattu 25.09.2008 00:24:08) | |
---|
Treenikämpille ihan hyvät laitteet, ei tarpeen vaihtaa yhtään mitään. Pistäkääs kuitenkin settiin mukaan kaapelit myös mikseriltä kaiuttimille. Niihin käy tuollaiset XLR-piuhat. EDIT: Ai ei muuten käykään, ku mikseristä lähtee plugilla ulos. Sillä siis mennään. Mites muuten, ette te tarvii standeja kajareille ja mikeille? Ne on mun mielestä ihan oleellinen osa hankintaa myös. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
ber0ni 25.09.2008 00:28:31 | |
---|
Treenikämpille ihan hyvät laitteet, ei tarpeen vaihtaa yhtään mitään. Pistäkääs kuitenkin settiin mukaan kaapelit myös mikseriltä kaiuttimille. Niihin käy tuollaiset XLR-piuhat. EDIT: Ai ei muuten käykään, ku mikseristä lähtee plugilla ulos. Sillä siis mennään. Mites muuten, ette te tarvii standeja kajareille ja mikeille? Ne on mun mielestä ihan oleellinen osa hankintaa myös. Juu niitäkin trarvittaisi.... olisi thomannilta sellainen shuresetti jossa tulee mikkitelineet ja olisi tarkoitus ostaa samalla joku standi tolle kaiuttimellekin. |
Antti1 25.09.2008 00:32:07 | |
---|
Juu niitäkin trarvittaisi.... olisi thomannilta sellainen shuresetti jossa tulee mikkitelineet ja olisi tarkoitus ostaa samalla joku standi tolle kaiuttimellekin. Sittenhän homma on ihan ok. Kajarit ovat hintaluokassaan laadukkaat ja niistä tulee riittävästi laadukasta ääntä pienelle keikallekin. Mikseri ei oo hirveän hyvä ja hieno, mutta treenitarpeet hakkaa 6-0. Mikit ovat perusvarmat siepot, joilla ei tule ongelmia huonommallakaan laulutekniikalla. Piuhat perus-ok laatuletkut, jotka ovat mulla kestäneet vuosien harrastelijakäyttöä keikoillakin. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Mitäs muut sanoo...onko ehdotuksa? |
ravensoul 02.10.2008 20:27:54 | |
---|
Eiköhän noi oo ihan passelit. |