Aihe: Minun elämäni (sarjakuva)
1
LiiMaNHeNKi
28.09.2008 15:51:58
Hesarissa ilmestyy tämä erittäin mainio sarjakuva. Mielestäni yksi parhaista kotimaisista strippisarjakuvista tällä hetkellä. Srajakuva kertoo vanhahkosta miehestä, joka tekee pieniä, mutta usein erittäin osuvia huomioita elämästä ja ympäröivistä tapahtumista. Aiheiden käsittely on seesteisen filosofista ja huumori aina erittäin kekseliästä. Otin vapauden pistää tähän tämänpäiväisen Hesarin stripin, sillä tämä oli mielestäni erittäin hieno esimerkki sarjakuvasta. (Nauroin tälle muuton ääneen tänä aamuna.)

http://koti.mbnet.fi/vasala/Minun_elamani.jpg

Muita fanittajia, tahi mielipiteitä yleensä?
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
apua-mies
28.09.2008 15:56:21
Otin vapauden pistää tähän tämänpäiväisen Hesarin stripin, sillä tämä oli mielestäni erittäin hieno esimerkki sarjakuvasta. (Nauroin tälle muuton ääneen tänä aamuna.)

http://koti.mbnet.fi/vasala/Minun_elamani.jpg

Muita fanittajia, tahi mielipiteitä yleensä?

mitäs hauskaa tossa nyt sitten oli? en tajua miten kukaan voi nauraa tolle ääneen, strippihän oli ihan saatanan ahistava.

ei sillä,ihan hyvähän toi yks strippi ainaski oli. lukisin toisenkin
mutta ei tää kyllä hauska ollut sanan varsinaisessa merkityksessä
gasser
28.09.2008 16:31:29
Ollaan erilaisia. Piirrostyyli ei miellytä mun silmää yhtään, enkä muutenkaan ymmärrä. Joko on, tai on olevinaan fiksua. Liian diippiä kamaa mulle kumminkin. Mieluummin luen Hemmo Paskiaista. Oikeasti.
-?-
jPekka
28.09.2008 16:42:12

Minäkin olen tuosta tykännyt. Ei välttämättä (aina) hauska sarja, mutta usein oivaltava. Enemmän aforismi kuin vitsi. Siinä mielessä melkoisen uraa uurtava sanomalehtisarjis, että tavoite on toisaalla kuin pelkässä helpossa naurattamisessa.

Mutta minä inhosin Hemmo Paskiaista jo silloin kun se ilmestyi Pahkasikaan ekaa kertaa. 8-)
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
Hohhoijaa
28.09.2008 21:57:59
Enemmän aforismi kuin vitsi. Siinä mielessä melkoisen uraa uurtava sanomalehtisarjis, että tavoite on toisaalla kuin pelkässä helpossa naurattamisessa.

Näin juuri. Kyllä tuolla välillä jonkinlaista oivallusta on havaittavissa. Omanlaisensa ja hyvä niin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)