Aihe: Masterwork pellit
1 2 3
Kille
27.09.2008 12:43:38
Moro!

Ajattelin kysyä omistaako kukaan Masterworkin peltejä ja ovatko minkälaisia laadultaan? kiitos.
Nolte
27.09.2008 16:08:42
Moro!

Ajattelin kysyä omistaako kukaan Masterworkin peltejä ja ovatko minkälaisia laadultaan? kiitos.

Onhan ne laatukamaa, liekö niillä halpissarjaa ollenkaan. Vai oliko joku Troy -sarja muita halvempi, hmmm... No, mutta käsittääkseni verrattavissa muihin turkkilaisiin valmistajiin, Turkish, Istanbul, Bosphorus jne...

Custom Series haitsuilla olen pari vuotta mennyt, hyvät ovat.
meiän bändin paras rumpali
wavelength
27.09.2008 16:46:39

Kokemuksia minulla on custom-sarjan ridesta, splashistä ja chinasta. Mainioita lättyjä.
En tiedä mistä puhun.
Nolte
27.09.2008 18:53:29
Se custom sarja nouseekin jo sit hinnaltaan aika korkeelle omaan budjettiin nähden:) Kiitän kuitenkin kommentista!

Ymmärrän, mutta sen Custom-sarjan hinta ei ole lainkaan paha laatuun nähden. Valtavirtamerkkien vastaavantyyppiset paketit ovat ihan jonkin verran kalliimpia.

Troysta en tiedä mitään, mutta Customeissa saisit taatusti laatua. Harkitse vielä...odota veronpalautuksia tai jotain. :)
Kille
27.09.2008 19:55:53
Ymmärrän, mutta sen Custom-sarjan hinta ei ole lainkaan paha laatuun nähden. Valtavirtamerkkien vastaavantyyppiset paketit ovat ihan jonkin verran kalliimpia.

Troysta en tiedä mitään, mutta Customeissa saisit taatusti laatua. Harkitse vielä...odota veronpalautuksia tai jotain. :)

Jep:D Mutta toisaalta jos otan nyt Troyn testiin niin voin kommentoida sit kyseisistä pelleistä. Tosin kattelin tuolta ja kyselin Masterworkin pelleistä niin kehuttu on ja Thomannkin mainostaa ihan roimalla otteella, siis kyseistä Troy sarjaa..:)
Nolte
27.09.2008 20:07:49
Jep:D Mutta toisaalta jos otan nyt Troyn testiin niin voin kommentoida sit kyseisistä pelleistä.

Sen verran pätevästi keksitty syy, että menköön tämän kerran... :)

Voihan ne olla ihan hyviäkin, kuka tietää.
Kesukka
28.09.2008 09:20:11
Minulla on ollut aikeissa laittaa torille myyntiin uuden veroiset Custom Series-sarjan haitsut.
En ole vaan saanut aikaiseksi. Jos joku on kiinnostunut haitsuista, niin laittakoon pikaviestiä.

En tiedä, kuinka ovat yksilöitä keskenään Masterworkin haitsut, mutta nämä minun haitsut ovat hivenen liian raskaat omaan soitantaan. Oletin etukäteen niiden olevan todella ohuet "suhina-haitsut".

Omista muista haitsuista lähimpänä soundiltaan ovat Paisteen 2002 medium haitsut.

Yritän saada sen myynti-ilmoituksen aikaiseksi, perhana kun sitä on tullut vaan niin laiskaksi nykyään...
"today's music ain't got the same soul I like that old time rock'n'roll"
Nolte
28.09.2008 12:09:59
En tiedä, kuinka ovat yksilöitä keskenään Masterworkin haitsut, mutta nämä minun haitsut ovat hivenen liian raskaat omaan soitantaan. Oletin etukäteen niiden olevan todella ohuet "suhina-haitsut".

Kappas. Minulla on omat aika ohuet, ja sohjoa ja suhinaa löytyy. Kuitenkin ihan monikäyttöisiltä vaikuttavat. Tietysti minun lähin vertailukohta on Quick Beatit, joita ei viitsinyt paljon aukinaisina soitella.
Kille
28.09.2008 16:29:39
Minulla on ollut aikeissa laittaa torille myyntiin uuden veroiset Custom Series-sarjan haitsut.
En ole vaan saanut aikaiseksi. Jos joku on kiinnostunut haitsuista, niin laittakoon pikaviestiä.

Omista muista haitsuista lähimpänä soundiltaan ovat Paisteen 2002 medium haitsut.

Yritän saada sen myynti-ilmoituksen aikaiseksi, perhana kun sitä on tullut vaan niin laiskaksi nykyään...

Moi!

Mihin hintaan haikkaa myisit? oletko miettinyt?
Informaatiokameli
29.09.2008 15:58:47

Onkos kellään kokemuksia Masterworkin rock-crasheista? Alkoi vähän kiinnostamaan hommata tommoset 20- ja 18-tuumaiset kun ei ole ainakaan hinnalla pilattu.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
eino mutku
29.09.2008 16:11:41
Itselläni on Custom Series-sarjaa ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Vakaa aikomus on vielä täydentää sarjaa ainakin ridella, myös 18" paper thin crash kiinnostaisi kovasti. Ja jos käytettynä vastaan tulee sopivia muitakin, niin ehdoton ehkä. Haitsut ovat ihan mahtavat, ja myös muut pellinpalaset soveltuvat omaan käyttööni kuin nenä poskelle.

Mikäli jotakin kiinnostaisi lähteä kimppatilaukseen tälläisestä paketista http://www.thomann.de/fi/masterwork_customxl_beckensatz.htm, niin itse voisin noista riden ja splashin lunastaa.
kalamies#23 >-)))> joo justiinsa joo
Kille
29.09.2008 16:28:48
Noniin nyt laitoin tämän Masterworkin Troy sarjan pelti setin tilaukseen. Taitaa olla halvinta Masterworkin tuotantoa(?). Kuitenkin, ilmottelen ja kommentoin sit vaikka peltien laadusta ja soundista:)
Kesukka
01.10.2008 17:27:19 (muokattu 01.10.2008 17:33:42)
Kappas. Minulla on omat aika ohuet, ja sohjoa ja suhinaa löytyy. Kuitenkin ihan monikäyttöisiltä vaikuttavat. Tietysti minun lähin vertailukohta on Quick Beatit, joita ei viitsinyt paljon aukinaisina soitella.

Punnitsin omat Masterworkin Custom Series haitsut, ja tulos oli seuraava: 1045/1243 g.
Vertailukohtana:
Paiste 2002 medium 820/970g
Paiste 602 medium 848/960 g
Dream Bliss 713/986 g

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä muiden Custom Series 14" haitsut painavat.
Nolte
01.10.2008 19:57:31
Punnitsin omat Masterworkin Custom Series haitsut, ja tulos oli seuraava: 1045/1243 g.
Vertailukohtana:
Paiste 2002 medium 820/970g
Paiste 602 medium 848/960 g
Dream Bliss 713/986 g

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä muiden Custom Series 14" haitsut painavat.

Miepä koitan muistaa tuoda omani punnittavaksi. Laitan tänne sitten...
Kailis
01.10.2008 20:11:17

Vähän kevyemmät kuin omat Bosphorus Versa haikat. Aika moni valmistaja merkitsisi med-heavy painoluokkaan. Noissa turkkilaisissa tuo paino ei ainakaan oman kokemuksen mukaan tarkoita kolinaa ja kestävät auki soittamista ilman hammassärkyä. Taitaa yleensäkin olla hyvä hinta/laatusuhde noissa Masterwork symbaaleissa.
Nolte
01.10.2008 20:19:13
Noissa turkkilaisissa tuo paino ei ainakaan oman kokemuksen mukaan tarkoita kolinaa ja kestävät auki soittamista ilman hammassärkyä.

Aivan. Tai siis ajattelin (oletin) ihan samaa, kun luin tuon Kesukan viestin.
Kesukka
02.10.2008 17:17:54
Vähän kevyemmät kuin omat Bosphorus Versa haikat. Aika moni valmistaja merkitsisi med-heavy painoluokkaan. Noissa turkkilaisissa tuo paino ei ainakaan oman kokemuksen mukaan tarkoita kolinaa ja kestävät auki soittamista ilman hammassärkyä. Taitaa yleensäkin olla hyvä hinta/laatusuhde noissa Masterwork symbaaleissa.

Se on turkkilaisissa symbaaleissa mielenkiintoinen ja positiivinen piirre, vaikka on tuhdit pellit niin soundi on kuitenkin maltillinen volyymiltaan.

Itsellä tulee haitsujen painon vuoksi ongelmia haikkatelineen kanssa kun on käytössä Yamahan kevyt 600-sarjalainen. Haikan yläpelti ei meinaa pysyä ylhäällä kun soittaa haikat avonaisena. Liian heppoinen on tuo teline noille Masterworkeille.

Hinta/laatusuhde on kyllä kohdallaan Masterworkeissa.
Nolte
02.10.2008 17:58:36 (muokattu 02.10.2008 18:00:13)
Itsellä tulee haitsujen painon vuoksi ongelmia haikkatelineen kanssa kun on käytössä Yamahan kevyt 600-sarjalainen. Haikan yläpelti ei meinaa pysyä ylhäällä kun soittaa haikat avonaisena. Liian heppoinen on tuo teline noille Masterworkeille.

Ahaa. No niin. Minulla oli tuo sama teline vähän aikaa, eikä se jaksanut minunkaan Masterworkkia pitää kunnolla ylhäällä. Löysä lussu (ällällä, ei teellä. eikä kahvillakaan) koko vehje. Ostin torilta käytetyn proo-mallin Yamahan telineen, olisiko jotain 900 -sarjaa. Nyt pysyy pelti hyvin siellä missä pitääkin.
Kailis
02.10.2008 18:08:13

Saakohan purettua ja vaihdettua järeemmät jouset? Tod. näk. ei.

Löysä lussu (ällällä, ei teellä

Oi oi, mitäköhän Töysäläiset tästä tuumii? Buahaha!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)