Aihe: Khold
1
Rauniotorni
04.09.2008 17:12:22
Keskustelua tästä Khold nimisestä norjalaisesta black-metal orkesterista. Itse pidän kyseisestä bändistä kovasti, groovaa ilkeästi.
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see others believe it
Blasphemer
11.09.2008 10:31:07

Kholdilla on varsin uniikki groove musiikissaan. Erityisesti hienot bassolinjat saavat minulta ja monelta muultakin kiitosta. Pidän erityisesti albumista Phantom. Myöskin visuaalinen puoli on erittäin hyvin kunnossa esimerkiksi levykuvien osalta (esim.Phantomin peltokuvat ja Krekin kansi).

Kholdiin liittyy myös kaksi pettymystä. Ensimmäinen pettymys oli peruminen Hypocrisy/Exodus kiertueelta ("heillä on ilmeisesti joitakin ongelmia" osasi kertoa Exodusin kiertuemanageri), vaikkakin Keep of Kalessin paikkasi hyvin. Toinen pettymys oli ilmeisestikin näihin kyseisiin ongelmiin läheisesti liittyvä lopettamispäätös ja mielestäni varsin keskinkertaisen Tuluksen herättäminen henkiin.
Plague upon plague
Emplate
11.09.2008 19:41:29 (muokattu 11.09.2008 19:43:12)

Pidän erityisesti albumista Phantom. Myöskin visuaalinen puoli on erittäin hyvin kunnossa esimerkiksi levykuvien osalta (esim.Phantomin peltokuvat ja Krekin kansi).

Jees, itsekin diggaan Phantomista erityisen paljon. Ja kuva, jossa Gard poseeraa keskellä peltoa on korvaamaton. Siinä on näky, jonka haluaisin nähdä auton ikkunasta pellon ympäröimää tietä ajettaessa.

Ensimmäinen pettymys oli peruminen Hypocrisy/Exodus kiertueelta ("heillä on ilmeisesti joitakin ongelmia" osasi kertoa Exodusin kiertuemanageri), vaikkakin Keep of Kalessin paikkasi hyvin.

Tämä oli kyllä kova pettymys ja itse en edes KoKista kauheammin perustanut.

Onkos muuten kuinka moni ehtinyt kuuntelemaan tätä uusinta Hundre År Gammalia? Mielipiteitä? Itse en ole kuullut muita kuin tuon Kholdin sivuilta (http://www.khold.com/) löytyvän nimibiisin. Ihan hyvinhän tuokin tuntuu groovaavan.

E: Ja lisätään nyt vielä vähän off topicina, että minun mielestäni taas Tuluksen Biography Obscene on hyvinkin raikkaan ja kekseliään kuuloinen.
Rauniotorni
12.09.2008 23:46:31
Jaahas, Khold on Myspace sivujen mukaan pistetty jäihin joksikin aikaa.
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see others believe it
Emplate
13.09.2008 19:12:14

Jaahas, Khold on Myspace sivujen mukaan pistetty jäihin joksikin aikaa.

Jos tätä tarkoitat: http://profile.myspace.com/index.cf … r.viewprofile&friendid=31923880 niin kyseessä on jo aika vanha uutinen. Tulus ehti tekemään sen neljännen kiekkonsa jo viime vuonna ja nyt Khold on ilmeisesti taas hommissa, kun tuo uusi levykin tuli.
Blasphemer
14.09.2008 01:33:13

E: Ja lisätään nyt vielä vähän off topicina, että minun mielestäni taas Tuluksen Biography Obscene on hyvinkin raikkaan ja kekseliään kuuloinen.

Satuin tänään kuulemaan yhden kappaleen ko.levyltä ja täytyy sanoa, että yllätyin oikein positiivisesti, vanhempi Tulus kun ei ole oikein iskenyt (tosin mistä sen tietää, josko se vaikka nyt toimisikin).
Plague upon Plague
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)