Pidän erityisesti albumista Phantom. Myöskin visuaalinen puoli on erittäin hyvin kunnossa esimerkiksi levykuvien osalta (esim.Phantomin peltokuvat ja Krekin kansi). Jees, itsekin diggaan Phantomista erityisen paljon. Ja kuva, jossa Gard poseeraa keskellä peltoa on korvaamaton. Siinä on näky, jonka haluaisin nähdä auton ikkunasta pellon ympäröimää tietä ajettaessa.
Ensimmäinen pettymys oli peruminen Hypocrisy/Exodus kiertueelta ("heillä on ilmeisesti joitakin ongelmia" osasi kertoa Exodusin kiertuemanageri), vaikkakin Keep of Kalessin paikkasi hyvin. Tämä oli kyllä kova pettymys ja itse en edes KoKista kauheammin perustanut.
Onkos muuten kuinka moni ehtinyt kuuntelemaan tätä uusinta Hundre År Gammalia? Mielipiteitä? Itse en ole kuullut muita kuin tuon Kholdin sivuilta (
http://www.khold.com/) löytyvän nimibiisin. Ihan hyvinhän tuokin tuntuu groovaavan.
E: Ja lisätään nyt vielä vähän off topicina, että minun mielestäni taas Tuluksen Biography Obscene on hyvinkin raikkaan ja kekseliään kuuloinen.