Tarkastaja 10.09.2008 22:04:11 | |
---|
Pikkasen taas harmittaa ettei ole tullu hankittua digiboksia. Onneksi radio pelastaa, NOT! Viimeiset hetket menossa ja radiosta tulee merisäätä. |
sellisti 10.09.2008 22:12:08 | |
---|
V*ttu, valtakunnallinen ilmaiskanava Voice ei inahdakaan Savonlinnassa. Onko mitään nettistreamia matsista saatavissa mistään..? "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
Stradlin 10.09.2008 22:14:57 | |
---|
Huhhuhh... toivottavasti eivät maaliviivaa lähemmäksi enää pääse "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Rapido 10.09.2008 22:15:00 | |
---|
Siis ei hyvää päivää eihän tätä voi ilman nitroja kattoa, mitähän actionpastaa huuhkajat on lounaalla syöny. M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista |
Jebe- 10.09.2008 22:16:33 | |
---|
Pikkasen taas harmittaa ettei ole tullu hankittua digiboksia. Onneksi radio pelastaa, NOT! Viimeiset hetket menossa ja radiosta tulee merisäätä. Ihan turhaan oisit hankkinut. Mulla näkynyt tällä hetkellä matsista ehkä 3 min. Muuten näkyy joko mustaa ruutua tai pysähtynyttä pikselimössöä. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Aika perusmaali. Just jotain tuommoista odotinkin.... Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Gardiner 10.09.2008 22:22:59 | |
---|
Ihan turhaan oisit hankkinut. Mulla näkynyt tällä hetkellä matsista ehkä 3 min. Muuten näkyy joko mustaa ruutua tai pysähtynyttä pikselimössöä. Täällä on näkyny koko matsi ihan hyvin. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Stradlin 10.09.2008 22:24:46 | |
---|
Ei mullakaan mitään telkkaria ole, mutta onneksi on tämä internets "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
sellisti 10.09.2008 22:28:07 | |
---|
Ei mullakaan mitään telkkaria ole, mutta onneksi on tämä internets Mistäs katselit peliä..? "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
riimu 10.09.2008 22:28:13 | |
---|
Johan oli matsi, huhhuh. Don't ask me about Grim Fandango. |
_Petri_ 10.09.2008 22:29:29 | |
---|
Johan oli matsi, huhhuh. Uskomaton! |
k1mm0 10.09.2008 22:31:27 | |
---|
Eisss, taas kävi näin. Fiilis on vähän sama kuin jokunen vuosi takaperin kun ihan Olympiastadionilla kävin vastaavan pelin tsekkaamassa - häviöltä tuntuu. Tosin nyt oli enempi ehkä taistelua kuitenkin mukana pelissä. Aha, penis, esine paha! |
Tolvanen 10.09.2008 22:32:56 | |
---|
Uskomaton! En ois uskonu kyllä, että Suomi johtais saksaa vastaan kolme kertaa matsin aikana. Piru ku piti Klosen mennä todistelemaan taitojaan just tänään. |
Lord of the strings 10.09.2008 22:33:01 | |
---|
Suomen A-maajoukkue. Haistakaa vittu. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Stradlin 10.09.2008 22:35:47 | |
---|
Mistäs katselit peliä..? http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports Tuolta löytyy yleensä kaikki pelit ja kisat. Välillä pitää vähän säätää ja kiroilla noiden ohjelmien kanssa, mutta harvemmin on jäänyt mitään matseja näkemättä. Nyt katselin joltain kaukoidän kanavalta, englanninkielisellä selostuksella kuitenkin. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
riimu 10.09.2008 22:35:49 (muokattu 10.09.2008 22:36:18) | |
---|
Suomen A-maajoukkue. Haistakaa vittu. Jopas sitä ollaan iloisia, että yhtä maailman parasta joukkuetta vastaan saa tasurin? Sakemannit kun vei loppupeliä melkosesti. Rähinäviinat pois kourasta. Don't ask me about Grim Fandango. |
aksiom 10.09.2008 22:35:52 | |
---|
Suomen A-maajoukkue. Haistakaa vittu. No älkääs nyt. Mä olen aika äimänä Suomen suorituksesta, menis mistä tahansa maailman huippumaasta. Paska loppuhan tuo kyllä oli. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Numbie 10.09.2008 22:37:52 | |
---|
Tulipa käytyä aika pitkälti koko tunneskaala läpi tässä parin viime tunnin aikana. Upea suoritus lopusta huolimatta, sanattomaks vetää. |
sellisti 10.09.2008 22:43:27 | |
---|
http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports Tuolta löytyy yleensä kaikki pelit ja kisat. Välillä pitää vähän säätää ja kiroilla noiden ohjelmien kanssa, mutta harvemmin on jäänyt mitään matseja näkemättä. Nyt katselin joltain kaukoidän kanavalta, englanninkielisellä selostuksella kuitenkin. Ok, kiitti vinkistä. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
M-Juhana 10.09.2008 22:49:53 | |
---|
Tuo oli Suomelta hieno peli. Kolme maalia MM-kolmosta ja EM-kakkosta vastaan. Hienosti mukana pelissä ja kaikin puolin hieno esitys. Mä olen täälläkin tunnettu Saksa-futiksen fani. Tänään ne näytti ikävä kyllä ne vahvuutensa väärässä pelissä. Mä olisin halunnut huutaa ton pelin jälkeen, et Suomi voitti 3-2. Se olisi ollut Suomen kaikkien aikojen paras tulos koskaan. Mut toivottavasti toi luo henkeä ja fiilistä koko joukkueelle. Saksa on Saksa, valio joukkue koko maailmassa. Venäjä on paljon haavoittuvampi. Tsemiä vaan tohon MM-karsintaan. Ja kaikki muut on voitettava. "Akaan Saabisti" -Veikko |