Nazareth 19.08.2008 20:42:49 | |
---|
Queenin Fat Bottomed Girlsin aikalailla alussa tulee semmonen hyvin selkee BLIP. Mutta ei ilmeisesti kaikissa versioissa (?). Muistaakseni levyversiossa tulee, mutta Greatest Hitsillä ei. Tai toistepäin. Mun on pitäny tsekata tää tarkka kohta ennenku tuun sitä mainostamaan, mutten oo muistanu. Joo Queenilla on noita ihme *PIMPELIPOM* -tapasia ääniä useemmissakin biiseissä. Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin. |
sub zero 20.08.2008 11:23:18 | |
---|
Funkadelicin "One Nation Under A Groovessa" on jotain ihme vinkunaääniä. Ne kuuluu aikamoisen selvästi. huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
JoKo 20.08.2008 11:49:28 | |
---|
E: Muisinpa sitten tämmöisenki, joskus muinoin joku pianisti, en muista kyllä nimeä, lauloi aina samalla kun soitti pianoa. Joissakin äänityksissä tämä laulu kuuluu. Ei kaikissa kun jänen päähänsä laitettiin jokin laatikko estämään hänen lauluäänensä kuulumista :D. Joku saa nyt muistaa tämän nimen. Keith Jarret? |
sub zero 20.08.2008 11:53:47 | |
---|
^ noita ynisijöitä on useampia. aiheesta on oma ketju jazz-osastolla huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
jPekka 20.08.2008 12:00:02 | |
---|
^ noita ynisijöitä on useampia. aiheesta on oma ketju jazz-osastolla Klasaripuolella Glenn Gould oli melkoisen kuuluisa siitä, että lauloi mukana. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
Fintrollx 23.08.2008 09:27:13 | |
---|
Metallican uuden singlen "the day that never comes" rumpu soundi. puhumattakaan ST.Anger levystä...! |
RstoU 23.08.2008 10:31:07 | |
---|
Metallican uuden singlen "the day that never comes" miksaukseen suostuminen. Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan. |
Credence 23.08.2008 11:00:58 | |
---|
Metallica . . . . . . . . . . Grim and the Ancient Frostbitten Mushroom! |
Manuel Pyrhullo 04.09.2008 03:19:16 | |
---|
Osaako kukaan sanoa mitä tapahtuu Metallican The Shortest Straw kappaleen vasemmassa kanavassa ajassa 2:21? Jotain ihmeellistä koputtelua sieltä kuuluu. Onko kuulokkeissani jotain häikkää? |
Ziggy Bubba 04.09.2008 03:23:26 | |
---|
Osaako kukaan sanoa mitä tapahtuu Metallican The Shortest Straw kappaleen vasemmassa kanavassa ajassa 2:21? Jotain ihmeellistä koputtelua sieltä kuuluu. Onko kuulokkeissani jotain häikkää? Ei tuolta musta mitään ihmeitä kuulu, pelti paukkuu. Ehkä sitä lyödään? |
Epämuusikko 04.09.2008 10:54:51 | |
---|
Miles Davisin örinät "Miles Smiles" levyn joidenkin biisien lopussa on kyllä mieleenpainuvimmasta päästä Huutaa edesmennyttä Teo Maceroa siellä.... R.I.P Oksanen |
venetsia 05.09.2008 11:40:49 | |
---|
Eipä tämä huomio hienoa biisiä pilaa, mutta Wigwamin Freddie are you readystä löytyy pieni nyanssi n 1.35 kohdalta kun palataan biisin introon. Syna alkaa soittaa jotain ihan muuta kuin mitä se intron teemassa muuten soittaa. |
pehko 05.09.2008 13:43:25 | |
---|
joskus pentuna kasettimankalle taltioituja biisejä kun kuuntelee, niin yhdessä on muuten oivallisesti miksattu kohta, jossa jatketaan saumattomasti edellisestä otosta...ainoa mikä sen homman kurauttaa on siinä välissä pikasesti kuuluva "..TTU!"...mitähän lie siinäkin huudettu...jaa-a. Corruption, war and pain is god. |
JoKo 05.09.2008 19:37:58 | |
---|
Mun mielestä "miksausmokia" kuulee nykyisellä automaation aikakaudella aivan liian harvoin. Ne kun tuo sellaista inhimillistä tekemisen meininkiä... Gil-Scott Heronin Home is where the hatred is-biisissä laulukaiku kuuluu vain oikealta puolelta, tiedä sitten onko vahinko vai taiteellinen ratkaisu :) |
-J.- 05.09.2008 21:06:58 | |
---|
Ensiferumin Wandererissa tulee 3:43 kohdalla moka! Pölölölöööö TUlee kaks kertaa se ''alotus''.... KOUKKU! Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
masterhat 05.09.2008 23:19:00 | |
---|
kaikki methallican levyt? http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
kaikki methallican levyt? Justice ja St.Failure ovat aikamoisia mokia. Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Left Handed Man 07.09.2008 10:17:45 | |
---|
Oon huomannu saman. En saa mistään biisistä kaivettua basson ääntä esiin. Tietääkö askomikko tai joku faktaa tosta justice for all:n äänityssessioista tai miksauksista. onko se tahallaan jätetty pois koko levyltä vai mikä on homman nimi... ihme et on huonot välit newstedillä ja metallicalta ku kokonaiselta levyltä on jätetty basso pois... ehkä sekin vasta huomas lähiaikoina et perkele ku mun soitto ei kuulu koko levyllä :=) hehe.. Jos kukaan ei ole tähän vielä kommentoinut niin minä kommentoin. Olen lukenut metallican elämänkerran niin siinä kerrottiin koska kaikki bändin jäsenet olivat vielä niin järkyttyneitä ja vihaisia Cliffin kuoleman vuoksi niin he päättivät purkaa vihansa uuteen basistiin Jason Newstediin, joten he päättivät miksata hänen basson pois koko levyltä ja tekivät paljon muutakin jäynää hänelle. "Jos tulitte kuulemaan tänne "ou beibi" joka vitun kappaleessa niin me joudutaan tuottaan teille aika vitunmoinen pettymys."
James Hetfield. |
-J.- 07.09.2008 15:44:23 | |
---|
Olen lukenut metallican elämänkerran niin siinä kerrottiin koska kaikki bändin jäsenet olivat vielä niin järkyttyneitä ja vihaisia Cliffin kuoleman vuoksi niin he päättivät purkaa vihansa uuteen basistiin Jason Newstediin, joten he päättivät miksata hänen basson pois koko levyltä ja tekivät paljon muutakin jäynää hänelle. Kuten rynniä keskellä yötä, umpiunessa nukkuvan basistin hotellihuoneeseen ja pistää koko hotellihuone paskaks. Nice.... Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Askorbiinihappo 07.09.2008 16:40:47 | |
---|
Jos kukaan ei ole tähän vielä kommentoinut niin minä kommentoin. Olen lukenut metallican elämänkerran niin siinä kerrottiin koska kaikki bändin jäsenet olivat vielä niin järkyttyneitä ja vihaisia Cliffin kuoleman vuoksi niin he päättivät purkaa vihansa uuteen basistiin Jason Newstediin, joten he päättivät miksata hänen basson pois koko levyltä ja tekivät paljon muutakin jäynää hänelle. Höhö, ei oo todellista :D "Hei mä sain idean! Jätetään ton kusipään basso kokonaan pois!" "Joo! Saapahan mitä ansaitsee!" I laugh under the weeping moon l
"pari kuukautta sitten vielä pidin dimmu borgirista, enää ei tule kuunneltua koska siinä on niin paljon "taukoja" joissa juuri otettu vauhti hidastuu melodiseksi:(
olen siirtynyt nopeampaan musiikkiin:L" -Grindår- |