Warwickbass 03.08.2008 16:55:51 | |
---|
Koitin millbrookista etsiä, mutta en jostain syystä löytänyt. Eli tarvisin jouset jazzbasson mikkien alle, koska en pysty muuten säätämään mikkien korkeutta. (tällä hetkellä ne vain ovat ruuveilla kiinni ja tosi matalalla koloissaan) Antakaa mahdollisia vaihtoehtoja. Samalla jos joku löytää, niin straton kammen alle pitäisi löytää pikkujousi. |
Antti1 03.08.2008 17:05:53 | |
---|
Ne on ruuveilla kiinni suoraan rungossa? Pitemmät ruuvit, jos ei nykyiset riitä ja vaahtomuovia alle. Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
Pituus ruuveissa riittää, mutta tuolla vaahtomuovilla saa vastusta siihen. Kiitokset!!!! Ne on ruuveilla kiinni suoraan rungossa? Pitemmät ruuvit, jos ei nykyiset riitä ja vaahtomuovia alle. |
jPekka 03.08.2008 22:32:03 | |
---|
Itse olen kyllä Millbrookista onnistunut mikinalusruuveja löytämään. Eri pituisiakin vielä. Jostakin syystä vaahtomuovi on bassomikkien alla yleisempää kuin ruuvit. En tiedä, onko noilla mitään käytännön eroa. Tuon kotitekoisen viisikielisen mikkien alla kokeilin ensin hiirimatosta leikattuja paloja, mutta olivat liian jäykkiä (ts. ruuveja ei saanut kierrettyä tarpeeksi syvälle), joten pistin ruuvit tilalle. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
samantien 03.08.2008 23:34:13 (muokattu 03.08.2008 23:37:25) | |
---|
vaahtomuovi/solumuovi mikälie on vaan helpompi laittaa. jousten kanssa voi mennä säätämiseksi, että saa ne pysymään suorassa siinä itse asennusvaiheessa. muutenkin siitä tulee vähän tukevampi tuolla solumuovilla kun mikki ei sitten keiku siinä kolossa, jos ottaa siitä tukea soittaessa. E: eli ei muuta ku saksimaan vanhaa retkipatjaa. "haista paska. mistä tiiät? ootko soittanu? NÄttää hyvältä, muute iha pasnoja?" - Juzzu. |
Teijo K. 04.08.2008 09:36:28 | |
---|
Mie olen vanhoista kuulakärkikynistä ottanut jouset tuohon käyttöön. Toimii kuin vanhoista kuulakärkikynistä otetut jouset mikinalusjousina! |