o.k.k.u. 25.07.2008 09:45:32 | |
---|
Voisin ostaa kumman vaan kumpi on teidän mielestä parempi? |
LaXu 25.07.2008 11:57:43 | |
---|
Yamaha ehdottomasti. |
JohnnyLee 25.07.2008 12:15:09 (muokattu 25.07.2008 12:18:04) | |
---|
...Ja ellen kovin pahasti metsään veikkaa, saattaisi LTD-tyyppi tähän sanoa, että ehdottomasti LTD. Itse henkilökohtaisesti neuvon menemään liikkeeseen ja testaamaan itse, ja jos on lähes olematonta tietoa kitaroista, kannattaa ottaa vaikka pari asiantuntevaa kaveria mukaan, jos mahdollista. Ja tätä on vissiin joskus aiemminkin täällä joku sanonut...? Ja kyllä hyvästä myyjästäkin on paljon apua aloittelijalle. Tällaiset KUMPI ON PAREMPI, vai mikä se oli... on suorastaam PRC:stä... Anteeksi tunteenpurkaukseni, mutta kai tässä asiaakin oli... Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |
Icy-Sun 25.07.2008 12:19:11 | |
---|
Itse sanoisin kuitenkin yamaha paljon mieluummin :) There ain't noway out tonight |
o.k.k.u. 25.07.2008 12:35:42 | |
---|
oon testaanu niitä jo yhtä hyvii kumpikin. Mut kumpi on kestävämpi ja laadukkaampi? En välitä kumpi maksaa enemmän |
metlica 25.07.2008 12:40:59 | |
---|
oon testaanu niitä jo yhtä hyvii kumpikin. Mut kumpi on kestävämpi ja laadukkaampi? En välitä kumpi maksaa enemmän Ltd. Ei noilla laatueroa oikein ole ja se ltd on ketusti hienompi. It's a family thing... |
Icy-Sun 25.07.2008 12:44:05 | |
---|
There ain't noway out tonight |
Icy-Sun 25.07.2008 12:46:29 (muokattu 25.07.2008 12:55:26) | |
---|
There ain't noway out tonight |
Vaikka itse tällä hetkellä soittelenkin LTD:llä niin silti kallistuisin tuon yamahan puoleen, koska olettaakseni tuo on ihan perus strato mallinen, ja omien kokemuksien perusteella strato mallista kitaraa on niin paljon helpompi lähtä modailemaan ja rakentamaan mieleisekseen, jos sille päälle sattuupi, mutta tuossa hintaluokassa mentäessä, veikkaisin että kitaran ulkonäkö määrää enemmän kumpi kannattaa ottaa. Vaikkakin LTD:stä saa ehkä alkuun paremmat "soundit" metallin soitteluun. Paskaa musiikkia, alusta loppun. |
o.k.k.u. 25.07.2008 13:15:16 | |
---|
En soita metallii paljoo nii kai se yamaha on hyvä? |
Icy-Sun 25.07.2008 13:32:11 | |
---|
En soita metallii paljoo nii kai se yamaha on hyvä? On vaikka soittaisit. Aika all around loppujen lopuksi. Ei kukaan kiellä soittamaan metallia vaikka puoliakustisella. There ain't noway out tonight |
metlica 25.07.2008 13:50:16 (muokattu 25.07.2008 13:51:19) | |
---|
Mä en kyllä ostais kumpaakaan noista.... Strato-malliset ei uppoa yhtään, siksi ltd jos jompi kumpi pitäs valita. Toi squierin strato on parempi kun kumpikaan noista, komp It's a family thing... |
o.k.k.u. 25.07.2008 17:27:55 | |
---|
Luin arvosteluja siitä m-50 ja yamahasta ja esp oli niiden mukaan parempi. Toi yamaha näyttä paremmalta(otan valkosen tai puun värisen). En Tahtois mitää kauheeta hevi kitaraa nii otan luultavasti sen yamahan mut en oo ihan varma.. |
Ziggy Bubba 25.07.2008 18:04:23 | |
---|
Luin arvosteluja siitä m-50 ja yamahasta ja esp oli niiden mukaan parempi. Toi yamaha näyttä paremmalta(otan valkosen tai puun värisen). En Tahtois mitää kauheeta hevi kitaraa nii otan luultavasti sen yamahan mut en oo ihan varma.. Ota ihmeessä se Yamaha, varsinkin jos et hevikapulaa halua. Yamaha on onnistunut pitämään laatunsa sähkökitaroissa varsin tasaisena ja omissa käsissä nuo edukkaimmatkin Pacificat on soinu siinä jopa yli tuplasti kalliimmat Fenderit (ellei osa jopa paremmin). Nuo 50-sarjan LTD:t on tehty jos eikä melkein niistä halvimmista itämaisista materiaaleista. Plus että näkisin noissa olevan vielä siihen päälle kevyttä merkki lisää... Katoitko arvosteluja Harmony Centralista? Niihin ei kannata kyllä liikaa luottaa, sen verran kummaa kamaa siellä välillä hehkutetaan ja haukutaan. Yamaha Pacifica on luottovalinta tuossa hintaluokassa - en ole vielä kuullut että kellekään ihan "susi" yksilö olisi kohdalle sattunut. |
Twinkle 25.07.2008 18:31:25 | |
---|
Yamaha Pacifica on luottovalinta tuossa hintaluokassa - en ole vielä kuullut että kellekään ihan "susi" yksilö olisi kohdalle sattunut. Onhan niitäkin näkynyt jotka ei ole tuosta tykännyt. Toisaalta mitä minä olen arvioinut, niin pacifican käyttäjät siirryttyään arvokkaampiin on keskimäärin tyytyväisempiä tuotteisiinsa kuin monet muut. Pacifica on kyl minun käytössä ollut ihan hintansa väärti, en minä kauheasti pahaa keksi LTD 50:stäkään, mutta mitä minä niihin olen tutustunut Yamahassa kaikki tuntui vaan olevan pikkaisen paremmin. |
Trendkeel 25.07.2008 21:56:55 | |
---|
Pacificassahan on muistaakseni yksi humppari ja kaksi sinkkumikkiä jotka tekevät kitarasta monipuolisemman. "Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! .. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |"..mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kotona ei tippuisi pesää", Hetfield sanoo ja puhkeaa nauruun. |
Twinkle 25.07.2008 23:02:31 | |
---|
Pacificassahan on muistaakseni yksi humppari ja kaksi sinkkumikkiä jotka tekevät kitarasta monipuolisemman. Tjooh, tosin tallamikissä jos olisi puolitus niin se olisi vielä monipuolisempi. Ei edes konehuoneen sorkkimisella saa aikaan, kaksijohtoinen pirulainen kun on. Puolitettavana olisi ollut vielä mukavampi, olisi lähempänä genuiinia stratoakin. |
Bookkeeper 25.07.2008 23:07:40 (muokattu 25.07.2008 23:11:19) | |
---|
Jos oikein muistan, "uusitussa" 112V-mallissa on puolitettava tallahumppari. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Rimpitzki 26.07.2008 01:23:20 | |
---|
Kumpiakin olen kokeillut ja mielestäni Ltd M-50 on parempi. Sillä on helppo soittaa, 2 Humbucker mikkiä, mielesäni hienompi kuin Yamaha. Yamaha näyttää kuvissa tosin paljon paremmalta kun taas Ltd huonolta, mutta asia onkin InRealLife toisinpäin. Päädyin Ltd:en myös/hiukan hinnan takia; halvempi. ostaLtd... ^^ ,,/ Rock On!! ,,/ |
Harrastelija 26.07.2008 02:02:11 | |
---|
Esp:tä en osaa sanoa mitään, mutta Yamaha on oman kokemukseni mukaan harvinaisen hyvä hintaisekseen. Vaihdoin tässä Lespasta Stratoon vuosien jälkeen ja ostin kokeeksi käytetyn Pacifican että näen kuinka Strato tyyppinen istuu käteen, ennen kuin tuhlaan enempää rahaa. Yamaha oli laadukkaasti viimeistelty, kokonaisuus vaikutti siltä että se myös kestää jos ei heti halua vaihtaa. Se piti piti vireen hyvin kammenkin kanssa kun kokeilin, vaikken kampea juurikaan muuten käytä. Helppo soittoinen se oli myös ja siinä oli ihan hyvä soundi. Humppari tallassa toi myös monipuolisuutta soundeihin ja olen ajatellutkin tehdä "vahtopleksin" nykyiseen kitaraani talla humpparilla ihan sen kokemuksen vuoksi. Pacifica on kyllä hintansa arvoinen kitara, ehkä enemmänkin. Ei sitä turhaan täälläkään ole kehuttu. Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. |