jarmos 20.06.2008 18:45:14 | |
---|
Moro, tää ei nyt tänne kuulu, mu tuo osio mihin sen laitoin tais olla ihan mummeliosasto kun ei mitään kommenttia tullu? Onks tietoo ko lootista, onko hintansa väärtti, en itse viitsi tehdä, alkaa olee laiska ja vanha, jos kerrankin sais jotain valmiina:-) http://www.thomann.de/fi/rockcase_gigboard_pedalpacker.htm tai http://www.thomann.de/fi/rockcase_rc23120b_bodeneffekt_roadcase.htm No ei ilmeisesti kellään ollut, mutta nyt paketti on tulossa, mutta kuinka helvetissä tuo paina 17,00 kiloa, mitähän mä oon tilannut?? Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Limes 20.06.2008 23:33:23 | |
---|
Vanerihan painaa... ja sisältäähän tuo powerin. |
jarmos 21.06.2008 00:11:10 | |
---|
Vanerihan painaa... ja sisältäähän tuo powerin. Mut 17 kiloo? Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Twinkle 21.06.2008 01:15:50 | |
---|
Mut 17 kiloo? jos katoit niistä seurantatiedoista, niin siellä saattaa olla myös numerot väärin. |
IJarro 23.06.2008 14:42:43 | |
---|
jos katoit niistä seurantatiedoista, niin siellä saattaa olla myös numerot väärin. Niimpä. Pelkkä kunnollinen powerikin painaa jo sen 17kg. Taitaa olla lähemmäs 71kg oikee paino (pakkausmateriaalikin tekee vähän painoa siihen). Let's do some living after we die... |
Maraaa 23.06.2008 16:16:19 | |
---|
Kyllä tuommonen isompi laukku painaa yksinäänkin sen toistakymmentä kiloa, ei sitä huvikseen kantele pitempää matkaa. Pitääkin punnita oma vertailun vuoksi. |
Retku 23.06.2008 16:29:42 | |
---|
Näyttää siltä että oot tilannu ihan hyvän pedalboardin. Itellä on käytössä Thomannin custom pedalboard joka on samoilla mitoilla kun tuo isompi rockcase (800x500x???) johtuen siitä että sitä isompaa rockcasea ei ollu vielä markkinoilla kun omaani hommasin. Ton meirän humppapumpun toisella kepittäjällä on sitten se rockcasen malli ja hyvä on. 17kg pakkausmateriaaleineen kuulostaa ihan mahdolliselta siinä powerillisessa mallissa. Tuo mun laukku painaa tyhjänä jotain 10-12kg ja efektien kanssa niin perkeleesti. Powerista en osaa sanoa onko hyvä vai ei. Sekä itellä että kaverilla on poweriton mali käytössä johon on sitten ite hommattu erillinen vetkutin siihen tarkoitukseen. Käytän ite tuota -> http://www.thomann.de/fi/trex_fuel_tank.htmTosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
jPekka 24.06.2008 10:16:51 | |
---|
Itselläni on tuo RC 23120B, joka on tosiaan melkoisen massiivinen raahattava... (Suunnittelin pyörien asentamista, mutta luultavasti tyydyn nokkakärryyn.) On ehkä hivenen ylimitoitettu tarpeisiini, tosin noita pedaaleja tulee helposti kerättyä signaalitielle niin paljon kuin laudassa on tilaa. Laudassa oleva Warvickin virtalähde on muuten ookoo, mutta minulla sattuu olemaan muutamia Line6:n tunnetusti virtasyöppöjä ToneCore-sarjan pedaaleja, joiden avulla virtalähteen saa kyllä kyykylleen. ToneCoret ovat myös kuuluisia siitä, että samaan virtalähteeseen kytkettynä ne aiheuttavat surinaa muiden pedaalien soundiin. Jos nämä ongelmat saa eliminoitua (esimerkiksi erillisen virtalähteen avulla) niin sitten ne kyllä soundaavat erinomaisilta. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
tomukka 25.06.2008 08:54:50 (muokattu 25.06.2008 08:58:44) | |
---|
|
jarmos 25.06.2008 09:47:10 (muokattu 25.06.2008 09:55:47) | |
---|
Itselläni käytössä tuon toisen linkin mukaisen pikkuveli eli ROCKCASE RC 23010A. http://www.freewebs.com/tomukka/Lauta%2Dpieni.jpg Iso kannettava on jo tuokin, mutta toimiva kokonaisuus. Hyvin on salkussa tilaa myös kantaa muutakin roipetta efektien seassa. Ainut miinus puoli on, että pohjassa ja kyljissä olevat kumitassut irtosivat samantien eka keikalla. No aamulla 6.45 postimooses pimputteli ovikelloa ja toi paketin (32 tuumasen tv kokosen) aatelin ei helvetti mitä siinä on, no oli iso alumiini matkalukku (kirjaimellisesti). EN TOSIAAKAAN ODOTTANUT noin isoa härveliä, mut ainakin vehkeet mahtuu ja puolenvuoden eväät. Malli on RC23130B, mun mielestä kuvastossa ei ees oo ko. mallia? Laukku varmaan kestää atomipomminkin on sen verra tuhtia kamaa. edit: Heh itseasiassa 32 tuumanen tauluTV mahtuu laukkuun. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Maraaa 25.06.2008 10:39:08 | |
---|
Itekkin kun hain postista 80x50 Rockcasen ajattelin että on varmasti väärä paketti. Tajuttoman kokonen äkkiseltään kyllä. |
Mjoo kyllä se alkuun tuntu hiton isolta mutta ahtaaksi se on sittemmin käynyt. Ja on isossa pedalboardissa hyviäkin puolia. Sillä nimittäin varmistaa itselleen ahtaastakin keikkipaikasta vähintään sen 80cm tilaa :D Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |