Aihe: Settikuvat Volume 4
1 2 3 4 562 63 64 65 66122 123 124 125 126
aasit
09.06.2008 17:26:15
24" basari ja 13", 16" 18" tomit, on ainakin mulle se autenttinen rock-kattaus, käytännöllisyydestä en tiedä tuolla 13" tomilla, mutta jos setti on muutenkin jo tuota kokoa, niin turha puhua käytännöllisistä kooista :) Ja rokkiahan tuolla on varmaan tarkoitus vetää...?

Jaajaa, omissa mielikuvissani se autenttinen rocksetti on varustettu 14" etutomilla :). Niin ja emmä tiedä, on se mun mielestä kuitenkin saundien kannalta aika käytännöllistä että saa viisi tai kuusikin hyvin toimivaa konfiguraatiota vaikkapa kolmen sijaan, joita nyt hätäsesti laskin että sillä 13" tomilla saavutettaisiin. Se selkiä katkova käytännöllisyys onkin sitten tosiaan ihan jotain muuta ;)
Kuorsuri
09.06.2008 17:34:18
Tuli Kumut hommattua. Tuolla profiilissa on kuvia. Väri on PalisanderBurst ja setti on numero 190. Hyvät ne on. Varmaankin soittonäytettä tulossa, jos nyt sais jotenkin noi äänet mikserin kautta kameran mikin sijaan.
Radio ja puusteri saundit luo!
moderndrummer88
09.06.2008 17:46:15
Tuli Kumut hommattua. Tuolla profiilissa on kuvia. Väri on PalisanderBurst ja setti on numero 190. Hyvät ne on. Varmaankin soittonäytettä tulossa, jos nyt sais jotenkin noi äänet mikserin kautta kameran mikin sijaan.

Hieno setti nuorella sällillä, kuvat myöskin hemmetin hienoja, mukavaa vaihtelua suttuisiin kamerakännykkäkuviin.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Kuorsuri
09.06.2008 18:00:57
On kiva tehdä asiat huolella :D
Joo, tosiaan voitte odottaa jonkinlaista soitantoa lähiakoina.. jos mitään ei kuulu, niin olkoon se sitten kameran vika.
TomGoofy
10.06.2008 11:40:54

Nyt on tyylikästä. Väri on mahtava.
Informaatiokameli
10.06.2008 15:08:23

Komiat on! Oispa ollut itselläki vänkää päästä tuon ikäisenä soittelemaan Kumuilla eikä Roadeilla :D
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Kuorsuri
10.06.2008 15:08:35 (muokattu 10.06.2008 17:35:17)
Nyt on tyylikästä. Väri on mahtava.

Kiitos, kiitos. Onhan se joo. Noissa Kumuissa on just se niin hienoa kun kaiken voi valita ite no ei todellakaan, tulee uniikki setti.
hollmi-5
10.06.2008 16:38:51
Hei! Hienot Kumut!

Mutta mites meikähepun uusin setti? Kuvan otin ennen piuhoitusta:

ti. http://muusikoiden.net/dyn/users/42355.jpg
Soundit, piuhat ja kajarit.
wavelength
10.06.2008 16:40:25

Noissa Kumuissa on just se niin hienoa kun kaiken voi valita ite...

...paitsi runkomateriaalin ja -rakenteen, hardwaren, päällysteet... Kumuissa on oikeastaan aika vähän kustomointivaraa. Mun mielestä Kumuissa on hienoa se, että saa hienon näköisen setin, joka kuulostaa hyvältä.
En tiedä mistä puhun.
wavelength
10.06.2008 16:40:57

Hei! Hienot Kumut!

Oijoi! Taitaa lähteä muut setit myyntiin tämän alta?
En tiedä mistä puhun.
tml
10.06.2008 19:25:42

Onko tuo nyt 60-luvun alusta vai lopusta? Vahvikerenkailla?
hollmi-5
10.06.2008 20:05:11
Onko tuo nyt 60-luvun alusta vai lopusta? Vahvikerenkailla? On kyllä. Ja customointivaraa on äärimmäisyyksiin asti. Ja huomaa hinta: 301 einaria ovesta sisään kannettuna. T-kaupasta tottakai.
Niq
10.06.2008 23:39:24

On kyllä. Ja customointivaraa on äärimmäisyyksiin asti. Ja huomaa hinta: 301 einaria ovesta sisään kannettuna. T-kaupasta tottakai.

On muuten hintansa arvoiset pelit. ;)

Sampleja on joka rummusta tasan yks ja se tulee vaan eri kovuudella riippuen lyönnin lujuudesta, aivo ei pysy perässä, jää iskuja toistamatta yms.?

Testasin noita ja Rolandin halvinta settiä (HD-1) ja Roland vei 1000-0. Itseasiassa tuo HD-1 oli mun mielestä tosi hyvä tatsiltaan ja ääntä ei lähtenyt oikein nimeksikään. Ensimmäinen sähkissetti minkä tosissaan vois ottaa kotiin treenivehkeiksi.
"I have a cunning plan" -Baldrick
hollmi-5
11.06.2008 00:14:09 (muokattu 11.06.2008 00:15:38)
On muuten hintansa arvoiset pelit. ;) No helposti. Varsinkin, kun vaimo ne maksoi. Setti tuli lapsille, kun akustiset eivät kelvanneet. Olisi noita joku joutanut kotiinkin...

Sampleja on joka rummusta tasan yks ja se tulee vaan eri kovuudella riippuen lyönnin lujuudesta, aivo ei pysy perässä, jää iskuja toistamatta yms.? Sampleja 215. 20 esiasetettua settiä ja 10 omaa saa muistiin. Iskuja jää toistamatta ainoastaan hihatin padissa, kun soittaa erittäin nopeita kahden käden juttuja. Tällä lyhyellä kokemuksella vika tuntuisi olevan epäherkässä padissa.

Testasin noita ja Rolandin halvinta settiä (HD-1) ja Roland vei 1000-0. Itseasiassa tuo HD-1 oli mun mielestä tosi hyvä tatsiltaan ja ääntä ei lähtenyt oikein nimeksikään. Ensimmäinen sähkissetti minkä tosissaan vois ottaa kotiin treenivehkeiksi.

Minä olen testannut todella monia Rolandeja ja niillä tuhansien arvoisilla olen vedellyt naapurin studiossa. Vuosien mittaan on tullut huomattua, että nämä merkistä riippumatta happanevat kuin maito kaapissa. Siksi en itselleni suostu ottamaan minkään valtakunnan sähkisrumpuja, jos niistä pitää maksaa omalla rahalla.
sahkuifk
11.06.2008 00:19:02
Hei! Hienot Kumut!

Myy pois noi! Ei vai, olis se ollu kiva lapsena saada jotain tollasta.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
hollmi-5
11.06.2008 01:32:46
Myy pois noi! Ei vai, olis se ollu kiva lapsena saada jotain tollasta.

On lapsille ostettu ihan kunnollisiakin soittimia: Yamahan poikkihuilu, Takaminen kitara, Ibanezin sähkis, Rolandin sähköpiano... Tuossa vain tuo sähkörumpu-osasto laahaa, mutta katsellaan, josko intoa alkaa tulla, niin laitellaan sitten taas akustista pydeen kotiin myös... Tai parempaa sähköistä, jos vaimo maksaa ;-)
OPJ1974
11.06.2008 12:43:22

No helposti. Varsinkin, kun vaimo ne maksoi. Setti tuli lapsille, kun akustiset eivät kelvanneet. Olisi noita joku joutanut kotiinkin...

Hemmetti, tules meillekin suostuttelemaan meidän mamma ostamaan mulle setti kun se nyt ei oikein pureksimatta niele edes sitä, että omalla rahallani rummut ostaisin. On vessaremontti mukamas tärkiämpi. Täytyy salaa ostaa sitten - tarjouksia on jo pyydetty :D
Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi"
Juise -67
11.06.2008 17:06:27
Hemmetti, tules meillekin suostuttelemaan meidän mamma ostamaan mulle setti kun se nyt ei oikein pureksimatta niele edes sitä, että omalla rahallani rummut ostaisin. On vessaremontti mukamas tärkiämpi. Täytyy salaa ostaa sitten - tarjouksia on jo pyydetty :D

Tuohon on hyvä konsti (vaimolta opittu). Hänellä kun on jotain uutta päällä niin aina kun kommentoin "ai olet ostanut uuden takin"esim.... niin vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä "tää on ollut monta kuukautta kaapissa".
Ei muuta kun soveltamaan...toimii varmaan toisinkin päin :)

Ps. Onnea
lkx
11.06.2008 21:03:23

Hei! Hienot Kumut!

Noista valkoisista padeistä lähtee meteliä melkein yhtä paljon kuin akustisesta setistä. :)
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)